• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 11:50

Detail zákazky Z20223099

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 11:50

Základné údaje

Z20223099

OF-252269

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6331766

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

36444618

Brantner Poprad, s.r.o.

Nová 76, Poprad, 058 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, kuchynský odpad, zmesi tukov a olejov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat. číslo 20 01 08
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov mesiac 4
Predpokladané množstvo t/rok 20
 2. Jedlé tuky a oleje kat. číslo 20 01 25
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 6
Predpokladané množstvo t/rok 0,5
 3. Kaly so spracovania kvap. Odpadu v mieste jeho vzniku ( lapač tukov ) kat. číslo 02 02 04
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 1
Predpokladané množstvo                                                                       - potrebná cisterna t/rok 0,5
 4. Vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 20 01 21, 20 01 23 a 20 01 35 kat. číslo 20 01 36
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 2
Predpokladané množstvo t/rok 0,5
 5. Vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 20 01 21 a 20 01 23, obsahujúce nebezpečné časti kat. číslo 20 01 35
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 1
Predpokladané množstvo t/rok 0,5
 6. Batérie a akumulátory iné ako uvedené v 20 01 33 kat. číslo 20 01 34
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 1
Predpokladané množstvo t/rok 0,2
 7. Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami - prázdne do 50 l kat. číslo 15 01 10
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 1
Predpokladané množstvo t/rok 0,2
 8. Žiarivky a iný odpad  obsahujúci ortuť kat. číslo 20 01 21
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 2
Predpokladané množstvo t/rok 0,2
 9. Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kat. číslo18 01 03
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 6
Predpokladané množstvo t/rok 0,2
 10. Ostré predmety okrem 18 01 03 kat. číslo 18 01 01
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 6
Predpokladané množstvo t/rok 0,2
 11. Vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečne časti kat. číslo 16 02 13
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná frekvencia vývozov ročne 2
Predpokladané množstvo t/rok 0,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Premetom zákazky je zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Vyhlášky č. 371/2015 Z. z. Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi: oprávnenie príslušného orgánu na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom, doklad o spôsobe konečného zneškodnenia odpadu, certifikát systému manažérstva podľa ISO 9001 a ISO 14001.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, tzn. že dodávateľ oznámi objednávateľovi jednotkovú cenu za 1 kg zberu, odvozu a zneškodnenia odpadu.
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail).
Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu vpríslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky,mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Pri fakturácii množstva použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosťfaktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad a vymieňať ich pri každom odbere. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Nádoby  a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z.
Počet poskytnutých  nádob,  upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb.
Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) v sídle objednávateľa.
Predpokladané množstvá  odpadu nie sú záväzné, budú odoberané po častiach počas trvania zmlvuy. Platnosť zmluvy končí dňom 31.03.2023 . V prípade ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári,  sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Štefana Kluberta 7, ulica Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

14.04.2022 08:00 — 31.03.2023 14:00

1,00 predmet zákazky

5 200,00

4 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2022 11:21

11.04.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2022 10:35 - Vstupná ponuka 5 200,00 € Cena s DPH
11.04.2022 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 5 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS