• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 11:35

Detail zákazky Z20223092

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 11:35

Základné údaje

Z20223092

OF-252339

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6336239

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46375210

Ib-elektro s.r.o.

Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynské vybavenie pre domácnosť a kanceláriu

mikrovlnná rúra, rýchlovarná kanvica, stroje na tepelné spracovanie materiálov, elektrické prístroje pre domácnosť

  • 39700000-9 - Spotrebiče pre domácnosť
  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť
  • 39711000-9 - Elektrické prístroje používané v domácnosti na potraviny
  • 39711300-2 - Elektrotepelné prístroje
  • 39711362-4 - Mikrovlné rúry
  • 42940000-7 - Stroje na tepelné spracovanie materiálov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mikrovlnná rúra ELECTROLUX EMS 21400W alebo ekvivalent
Funkcia
Voľne stojaca mikrovlnná rúra s grilom. Slúži na prípravu a ohrev jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikrovlnná rúra ELECTROLUX EMS 21400W alebo ekvivalent ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis • otočné ovládače • digitálny displej • funkcia automatického rozmrazovania • signál pri ukončení procesu • elektronické hodiny • 11 úrovní ohrevu • otočný tanier s priemerom 27 cm
Výkon grilu 1000 W
Mikrovlnný výkon 800 W
Objem 18,5 L
Záruka 24 mesiacov
 2. Sencor SWK 2197GG sklenená rýchlovarná kanvica, 2l alebo ekvivalent
Funkcia
Slúži na ohrev vody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sencor SWK 2197GG sklenená rýchlovarná kanvica, 2l alebo ekvivalent ks 51
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis Rýchlovarná kanvica s reguláciou teploty. Funkcia udržiavania teploty. Filter na zachytenie nečistôt a usadenín. Obojstranný vodoznak. Uskladnenie sieťového kábla v podstavci. Vnútorné LED osvetlenie.
Popis Vhodná aj pre sluchovo postihnutých používateľov (svetelná indikácia prevádzky). Ohrievacie dno z nehrdzavejúcej ocele so zakrytou ohrievacou špirálou. Jednoduché otváranie veka stlačením tlačidla.
Príkon 2 200 W
Ohrev vody na zvolenú teplotu 50 - 100 stupňov
Trojitý bezpečnostný systém - Ochrana proti prehriatiu pri zapnutí bez vody - Automatické vypnutie po odobratí zo základne - Automatické vypnutie po dosiahnutí bodu varu Stredový 360° konektor
Hmotnosť bez podstavca 930 g
Napätie a frekvencia 220 – 240 V, 50/60 Hz
Objem 2 L
Záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky.
Na faktúre uviesť aj miesto dodania, faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady Dodávateľa, vrátane dopravy.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom na miesto plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Požaduje sa dodať tovar jednorazovo do miesta plnenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

14.04.2022 07:00 — 20.06.2022 13:00

1,00 súbor položiek

1 966,00

1 966,00

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky. Na faktúre uviesť aj miesto dodania, faktúru doručiť iba na miesto plnenia. Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady Dodávateľa, vrátane dopravy. Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom na miesto plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. Požaduje sa dodať tovar jednorazovo do miesta plnenia. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2022 08:42

12.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2022 08:58 - Vstupná ponuka 1 965,60 € Cena s DPH
04.04.2022 16:05 - Najvýhodnejšia ponuka 1 959,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS