30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
43897452
GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.
M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK
Zariadenie na chladenie,mrazenie a príslušenstvo
Jednodverová chladnička s výparníkom na mrazenie, chladnička, mraznička,
Tovar, Služba
1. Chladnička 600 L
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladnička využitá vo vojenskej kuchyni. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička 600 L | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | biela |
šírka, výška, hĺbka | 775 x 1900 x 695 mm |
Popis | Chladenie od 0 do +10 stupňov, chladnička s automatickým odmrazovaním, tichý agregát, minimálne tri rošty v cene |
prípojka | 230 V |
výkon | 0,19 kW |
objem | 600 L |
záruka | 24 mesiacov |
2. Mraziaci box 371 L
|
|
---|---|
Funkcia |
Mraziaci box využitý vo vojenskej kuchyni |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mraziaci box 371 L | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
popis | truhlicová mraznička energetickej triedy E |
objem | 371 L |
farba | biela |
výška, šírka, hĺbka | 84,5x130x70 cm |
záruka | 24 mesiacov |
3. Chladnička Whirlpool W55VM 1110 W 1 biela alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladnička využitá v kancelárskych priestoroch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička Whirlpool W55VM 1110 W 1 biela alebo ekvivalent | ks | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis | Voľne stojaca chladnička s mrazničkou |
Rozmer šxvxh | 54,0 x 83,8 x 59,5 |
Hmotnosť | 27,5 kg |
Hlučnosť | 38 dB |
Objem chladiacej časti | 105 L |
Objem mraziacej časti | 17 L |
Spotreba energie | 0.498 kWh |
Záruka | 24 mesiacov |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky. |
Na faktúre uviesť aj miesto dodania, faktúru doručiť iba na miesto plnenia. |
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady Dodávateľa, vrátane dopravy. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom na miesto plnenia. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky |
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Požaduje sa dodať tovar jednorazovo do miesta plnenia. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
21.04.2022 07:00 — 20.06.2022 13:00
1,00 súbor položiek
6 890,00
6 890,00
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky. Na faktúre uviesť aj miesto dodania, faktúru doručiť iba na miesto plnenia. Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady Dodávateľa, vrátane dopravy. Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom na miesto plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. Požaduje sa dodať tovar jednorazovo do miesta plnenia. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2022 09:08
19.04.2022 10:00
19.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2022 11:16 - Vstupná ponuka | 6 850,00 | € | Cena s DPH |
08.04.2022 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 850,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: