• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2022 16:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2022 11:20

Detail zákazky Z20223074

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2022 16:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2022 11:20

Základné údaje

Z20223074

OF-231981

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6324250

Objednávateľ

00648698

Zariadenie pre seniorov Prievidza

J. Okáľa 6, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36227331

COMSIT Leopoldov spol. s r.o.

Holubyho 35, Leopoldov, 92041, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu

Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami, preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál netkaná textília, maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
vlastnosti kategória FFP2 zaručuje ochranu až do 12-násobku NPKP/PEL netoxických a stredne toxických aerosólov
utesnenie nosa kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa
veľkosť univerzálna
stupeň filtrácie ≥ 95%
trieda ochrany N95 (FFP2)
CE certifikované áno
respirátor bez výdychového ventilu áno
ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia áno
balenie samostatne hygienicky balené po 1ks, alebo maximálne jednotkové balenie 10ks v obale
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 2 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, potrebné certifikáty výrobku,
-  rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
Splatnosť faktúry je v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
4. V prípadne nedostatku finančných prostriedkov si Objednávať vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Okáľa 6, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

20.04.2022 14:00

3 000,00 ks

210,00

175,00

Dodávka respirátorov FFP2 bez výdychového ventilu v zmysle horeuvedených parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.04.2022 16:39

07.04.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 545
 8
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.04.2022 21:26 - Vstupná ponuka 210,00 € Cena s DPH
04.04.2022 07:23 - Najvýhodnejšia ponuka 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS