00648698
Zariadenie pre seniorov Prievidza
J. Okáľa 6, Prievidza, 97101, SVK
36227331
COMSIT Leopoldov spol. s r.o.
Holubyho 35, Leopoldov, 92041, SVK
Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
Tovar, Služba
|
1. Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami, preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu | ks | 3000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál | netkaná textília, maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek |
| materiál | pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie |
| vlastnosti | kategória FFP2 zaručuje ochranu až do 12-násobku NPKP/PEL netoxických a stredne toxických aerosólov |
| utesnenie nosa | kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa |
| veľkosť | univerzálna |
| stupeň filtrácie | ≥ 95% |
| trieda ochrany | N95 (FFP2) |
| CE certifikované | áno |
| respirátor bez výdychového ventilu | áno |
| ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia | áno |
| balenie | samostatne hygienicky balené po 1ks, alebo maximálne jednotkové balenie 10ks v obale |
| Názov |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 2 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, potrebné certifikáty výrobku, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
| 3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 4. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
| 5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
| Splatnosť faktúry je v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. |
| IV. Reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 4. V prípadne nedostatku finančných prostriedkov si Objednávať vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
J. Okáľa 6, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
20.04.2022 14:00
3 000,00 ks
210,00
175,00
Dodávka respirátorov FFP2 bez výdychového ventilu v zmysle horeuvedených parametrov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2022 16:39
07.04.2022 10:30
07.04.2022 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 01.04.2022 21:26 - Vstupná ponuka | 210,00 | € | Cena s DPH |
| 04.04.2022 07:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 192,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: