• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 14:15

Detail zákazky Z20223054

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 14:15

Základné údaje

Z20223054

OF-251637

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6331721

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46118896

VLan s.r.o.

Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Alkoholtestery a náustky k alkoholtesterom

alkoholtester, náustky

  • 37322300-4 - Náustky
  • 38431000-5 - Detekčné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Alkoholtester V-NET AL 6000 alebo ekvivalentný
Funkcia
Alkoholtester je určený na orientačné stanovenie obsahu alkoholu v krvi na základe dychovej skúšky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alkoholtester V-NET AL 6000 alebo ekvivalentný ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čas prípravy 10-20s
presnosť +/-10 %
možnosť použitia aj bez náustku
upozornenie vizuálny aj zvukový signál
Rozsah merania 0,0 - 4,0 ‰
 2. náustky pre alkoholtester  V-NET AL 6000 alebo ekvivalentný
Funkcia
Náhradné náustky balené hromadne pre detektory alkoholu: AL 6000 alebo ekvivalentný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení bal 118
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
náustky balenie hromadne 50ks v sáčku, jednotlivo balené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru v počte 2x a, dodací list v počte 2x na adresu objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 2 roky od dátumu dodania tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík delostrelcov 1, 08001 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.04.2022 00:00 — 28.04.2022 00:00

138,00 ks, bal

2 716,00

2 260,64

Pri vlastnom plnení návrhu zákazky požaduje objednávateľ typ, špecifikáciu a označenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2022 14:19

11.04.2022 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2022 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 34
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.04.2022 11:43 - Vstupná ponuka 2 716,00 € Cena s DPH
11.04.2022 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS