• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 17:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2022 09:20

Detail zákazky Z20223019

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 17:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2022 09:20

Základné údaje

Z20223019

OF-252304

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6356016

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

45630429

HOBLO, spol. s r.o.

Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie objektu Envirocentra

interiérového vybavenie priestorov zariadenia v areáli Envirocentra, najmä nábytok, magnetický flipchart, ozvučenie miestnosti, projektor, nástenky, nádoby na odpad, interaktívna tabuľa, ďalšie interiérové prvky „ umelé kopce“ v zmysle technického popisu, živá stena na stĺpoch atď.

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39200000-4 - Zariadenie interiéru
  • 39300000-5 - Rôzne zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové vybavenie priestorov zariadenia Envirocentra
Funkcia
Interiérové vybavenie objektu Envirocentra, ktoré bude slúžiť pre informačné semináre, workshopy a konferencie, interaktívne výstavy, praktickú enviromentálnu výchovu, zážitkové aktivity, ďalej pre semináre a ukážkové hodiny organizované pre pedagogických pracovníkov. Ďalšou účasťou je realizácia názorných ukážok opatrení na zníženie rizika povodní a negatívnych dôsledkov zmeny klímy, napr. realizácia opatrení na zadržiavanie zrážkovej vody zo strechy budovy. Kapacitne je envirocentrum navrhované pre návštevu približne 80 detí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenský stôl ks 1
Jedálenská stolička ks 4
Kuchynská linka ks 1
Kovové nádoby na separovaný odpad - interiérový kôš ks 5
Stolička s pultíkom ks 36
Katedra so zásuvkou ks 1
Skriňa na dokumenty ks 4
Magnetický flipchart ks 1
Ozvučenie miestnosti (mikrofón,káble,reproduktory ) súbor 1
Projektor, projekčná súsatva - technológia 3LCD ks 1
Premietacie plátno ks 1
Kancelársky stôl ks 2
Kontajner pod stôl 3-zás. na kolieskach ks 2
Skriňa na dokumenty ks 2
Šatník ks 1
Kancelárska stolička ks 2
Sedačka dvojsedák ks 1
Konferenčný stolík ks 1
LCD monitor kancelársky k počítaču ks 2
Notebook ks 3
Montáž + doprava súbor 1
Sedenie - kopec s umelou trávou ks 6
Živá stena na stĺpoch imitácia machov ks 6
Podstavce mobilné výstavné - sada vitrín pre exponáty z ľahkého AL profilu  sada (14 ks) sada 1
LCD Display dotykový LED panel 86“ ks 10
Nástenka - korková tabuľa 100x170 cm ks 6
Interaktívna tabuľa M 685 – uhlopriečka 78“, IR technológia ks 1
Dielenský pracovný stôl ks 10
Dielenská kovová mobilná skrinka na náradie ks 10
Sada dielenského ručného náradia ks 10
Regály policové 2000x1075x320 ks 12
Kovová šatníková skriňa - 6 boxov ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jedálenský stôl min. požiadavky: 1200x800, drevená doska javor/breza, oblé hrany, kovová podnož zelená svieža, RAL 6017
Jedálenská stolička min. požiadavky:  pevný zelený plastový sedák s uchopením, kovová podnož RAL 7035
Kuchynská linka min. požiadavky: kuchynská linka vrátane drezu javor/breza, 180 cm
Kovové nádoby na separovaný odpad - interiérový kôš,      po odklopení veka je možné nádoby ľahko vybrať a vyprázdniť min. požiadavky:  z nerezovej oceleľahké triedenie odpadu do troch vnútorných nádob z pozinkovanej ocelekovové veko s povrchovou úpravou práškovým lakom,hrúbka steny koša 0,8 mm
Stolička s pultíkom buk,  nohy stoličky sú ukončené plastovými koncovkami, ktoré tlmia hluk a nepoškodzujú podlahu. Sedák a opierka sú vyrobené zo 7-vrstvovej celobukovej tvarovanej preglejky.  Stoličky sú stohovateľné. Pultík je z materiálu MDF. min. požiadavky:  kovová konštrukcia z plochooválneho profilu 38 x 20 mm lakovaná práškovými farbami zelená svieža RAL 6017. Sedáky a opierky sú priskrutkované ku konštrukcii metrickými skrutkami M6
Katedra 130x65 so zásuvkou, pracovná doska stola 130 x 65 cm a predná ochranná doska 130 x 35 cm je z drevotriesky hr.18 mm, buk, priskrutkovaná ku konštrukcii 4 metrickými skrutkami M6; hrany dosky stola sú oblé chránené 2 mm ABS hranou. pracovná doska stola 130 x 65 cm a predná ochranná doska 130 x 35 cm je z drevotriesky hr.18 mm, buk, priskrutkovaná ku konštrukcii; hrany dosky stola sú oblé chránené 2 mm ABS hranou
Skriňa na dokumenty vyrobená z laminovanej drevotrieskovej dosky hr.18 mm, hranené 2mm ABS na exponovaných častiach,159 x 80x 40 cm, javor/breza.
Magnetický flipchart min. požiadavky:  (100 x 71 cm) robustnejšia konštrukcia flipchartu  eloxovaný hliníkový rám so zaoblenými plastovými rohmi (viac)"
Ozvučenie miestnosti min. požiadavky: súbor mikrofón, káble, reproduktory )
Projektor                                                                      Špecifikácia: Projekčná sústava - Technológia 3LCD Displej LCD - 0,61 palec s C2 Fine Svetlosť farieb - 4.000 Lúmenov- 2.400 Lúmenov (úsporný režim) v súlade s normou IDMS15.4 Svetlosť bielej - 4.000 Lúmenov - 2.400 Lúmenov (úsporný režim) v súlade s normou ISO 21118:2012 Rozlíšenie - Full HD 1080p, 1920 x 1080, 16:9 Vysoké rozlíšenie - Full HDPomer strán obrazu - 16:9 Kontrast - 16.000 : 1 Zdroj svetla - Lampa Žiarovka - UHE, 230 Š, 5.500 h Životnosť, 12.000 h Životnosť (v režime šetrenia energiou) Automaticky vertikálne: ± 30 °, Manuálne horizontálne ± 30 °Spracovanie videa - 10 BitsVertikálny obnovovací kmitočet displeja 2D - 192 Hz - 240 Hz Farebná reprodukcia - až 1,07 miliardy farieb
Premietacie plátno - zhrňovacie premietacie plátno s elektrickým výsuvom ovládaným pomocou káblového ovládača projekčná strana matne biela, zadná strana čierna, základným materiálom je termoplast vystužený tkaninou gramáž plátna 600 g/m2 elektrické 2000 x 2000 mm, VMS Systém
Kancelársky stôl min. požiadavky: kancelársky stôl 120 x 60 cm, javor/breza
Kontajner pod stôl 3-zás. na kolieskach min. požiadavky: 3-zás. na kolieskach , 60 x 43 x 52 cm + zámok, javor/breza
Skriňa na dokumenty min. požiadavky: vyrobené z laminovanej drevotrieskovej dosky hr.18 mm, hranené 2 mm ABS na exponovaných častiach,  159 x 80 x 40 cm
Šatník min. požiadavky: vyrobený z laminovanej drevotrieskovej dosky hr.18 mm, hranené 2 mm ABS na exponovaných častiach,Kancleárks vyhotovenie skriniek je vrátane sokla, javor/breza.
Kancelárska stolička so stredne vysokým operadlom, asynchrónny mechanizmus - nezávislé nastavenie uhla sedáka a operadla min. požiadavky:  nastavenie výšky operadla mechanizmom up-down, plynový piest, oceľová chrómovaná báza, kolieska priemeru 50mm pre mäkké podlahy, voliteľné podrúčky
Sedačka dvojsedák min. požiadavky: 140 x 75 x 74 cm Dĺžka sedacej časti: 100 cm Výška sedenia: 42 cm Hĺbka sedenia: 54 cm Materiál: čalúnenie látkou Farba: hnedá , nosnosť: 240 kg
Konferenčný stolík min. požiadavky: konferenčný stolík 110 x 70 x 40 cm, javor/breza
LCD monitor kancelársky k počítaču Philips 27" IPS LED 3840x2160 50 000 000:1 4ms 350cd DP HDMI DVI USB pivot repro cierny
Notebook min. požiadavky: HP G8, i5-1135G7, 13.3 FHD, Iris Xe, 8GB, SSD 256GB, W10Pro, 3-3-0
Montáž + doprava dodanie a montáž interiérového vybavenia
Sedenie - kopec s umelou trávou, nosná konštrukcia z hranolov min. požiadavky:  hr.60/60mm, záklop z OSB , použitý materiál na 1 dielec 5m2, povrchová úprava z umelej trávy, vysoký vlas 40mm, 1 dielec 5m2, spoje konštrukcie skrutkovaním, trávu celoplošne nalepiť
Živá stena na stĺpoch imitácia machov nosné zelené plastové dielce z PE o veľkosti 50x50 cm s vnútorným jemným rastrovaním.
Podstavce mobilné výstavné - sada vitrín pre exponáty z ľahkého AL profilu sada 14 ks,  otvaránie zdvihnutím veka u stojacich vitrín spodná skrinka i vitrína, uzamykateľná, farba skrinky javor/breza,farba profilu sivý elox,tvar profilu: vertikálny profil zaoblený, kalené sklo,zadná časť vitríny: sklo,
- horná a spodná základňa z nábytkových dosiek javor/breza, sada : 4 ks rozmery  50x50x180,zadná časť MDF, 4 ks 100x50x180,zadná MDF, 6 ks stolová vitrína s presklenou šikmou kopulou 100x70x70x25
LCD Display dotykový LED panel 86“ rozmer:2019x1212x109 mm, IR – dotyková technológia – ovládanie prstom, perami, rozlíšenie 4K UHD, 3840 x 2160 pixels, LED panel, pomer strán 16:9, životnosť: 50.000 hod., anti-glare temperované sklo
Nástenka - korková tabuľa 100x170 cm kompaktné robustné vyhotovenie tabule, vhodné na montáž na stenu, tiež pre použitie na stojanoch eloxovaný hliníkový rám so zaoblenými rohmi
Interaktívna tabuľa M 685 – uhlopriečka 78“, IR technológia, pomer strán: 4:3, ovládanie perom i prstom gestá na ovládanie tabule (1 prst/pero na písanie, 2 prsty na zväčšovanie/zmenšovanie veľkosti objektov, 3 prsty na potiahnutie obrazu do strán, 5 prstov alebo päsť na vymazanie), 2 perá, *multi dotyk - podporuje 10 dotyk, ovládanie perom alebo prstom a 2 perá naraz, *uhlopriečka aktívnej plochy tabule: 78" - 198 cm, po oboch stranách tabule sú ikonky na rýchle a intuitívne ovládanie tabule, celkový rozmer: 179,5 x 129,5 x 3 cm,*súčasťou interaktívnej tabule je interaktívny autorský program dataprojektor – 3 LCD technológia,– 3 LCD technológia, 1024x768, 4:3, kontrast: 1 6000:1, životnosť lampy: 5000 hod., (10000 hod. Eko režim), hlučnosť do 37 dB, (29 dB eko mód), reproduktor,
- LAN/RJ45, HDMI, VGA, RCA, USB A (reader), USB B (servis) + konzola na dataprojektor
Dielenský pracovný stôl 1 x zásuvková skrinka 510 x 592 x 255 mm, uzamykanie na cylindrickú zámku, kovová podnož s priečnikom, pracovná doska buková škárovka, 150x86 cm
Dielenská kovová mobilná skrinka na náradie vybavenie: 2 zásuvky, 1 polička, uzamykanie cylindrická zámka, kolieska: 2 otočné s brzdou, 2 pevné
Sada dielenského ručného náradia pre základné vybavenie dielenských vozíkov alebo pre zásuvkové stoly a kontajnery. Náradie je vyrobené z kvalitnej chróm-vanádovej ocele (CrV), balenie sady je rozdelené na 15 samostatných častí, náradie je uložené do vytvarovaných plastových lôžok podľa spôsobu použitia.
Regály policové 2000x1075x320 vnútorné rozmery police 1000 x 300 x 30 mm, nosnosť police 180 kg, celkový počet políc v zostave: 4 ks, bezskrutková montáž, javor/breza
Kovová šatníková skriňa - 6 boxov Dvere sa otvárajú do 180 °na vonkajších pántoch, korpus skrinky je vyrobený z 0,7 mm plechu a upravený komaxitovou vypaľovanou farbou Dvierka su z 0,7 mm plechu , ohranené kvôli výstuhe a pevnosti.
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C‑14/17 z 12. júla 2018).
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v originálnom balení, originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi.
Ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak, Dodávateľ dodá predmet zákazky ako celok najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. od 8:00 h do 15:00 h.
Dodávateľ je povinný dohodnúť dodanie predmetu zákazky s kontaktnou osobou Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
Originál faktúry musí byť doručený Objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému Dodávateľovi.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je minimálne 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená Dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v originálnom balení, originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky.
Dodávateľ  sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania skutočností súvisiacich s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi poskytovateľom Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky ako riadiacim orgánom pre Operačný program Kvalita životného prostredia a prijímateľom Mestom Martin a zároveň sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným vykonať kontrolu /audit/ všetku potrebnú súčinnosť. Zhotoviteľ podpisom tejto zmluvy berie túto skutočnosť na vedomie a súhlasí s ňou.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv a po splnení odkladacej podmienky.
V prípade odkladacej podmienky účinnosti sa jedná o schválenie predloženej žiadosti o nenávratný finančný príspevok Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky ako Riadiacim orgánom Operačného programu Kvalita životného prostredia a schválenie procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky (administratívna kontrola postupov verejného obstarávania) v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Nevyhnutným predpokladom výkonu kontroly postupov verejného obstarávania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, z ktorých má byť financované dielo, je platná a účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorá oprávňuje objednávateľa na realizáciu diela.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Objekt areálu SIM súp. č. 10042 (budova pre vzdelávanie) v Martine, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.09.2022 00:00

175,00 súbor

91 495,20

76 246,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

nepožaduje sa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2022 17:02

21.04.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2022 20:08 - Vstupná ponuka 91 488,00 € Cena s DPH
06.04.2022 20:08 - Najvýhodnejšia ponuka 91 488,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS