30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
43812481
TURON GASTRO s.r.o.
Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK
Propagačný predmet - papierová taška
propagačný, tovar, materiál, reklamný, predmet, taška
Tovar, Služba
1. Papierová taška
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobená, doteraz nepoužívaná darčeková taška s lakovaného papiera s určením na jednoduché a rýchle balenie predmetov slúžiacich na propagáciu a prezentáciu objednávateľa. |
Fotografia/ vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Gramáž papiera | g/m2 | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie | plnofarebná laminovaná taška so šnúrkou |
spôsob uchytenia tašky | povrazové (točené) uchá farebne zladené s čiernou farbou tašky |
materiálové vyhotovenie | pevný papier upravený lamináciou zvyšujúcou mechanickú odolnosť papiera a ktorá dodáva výrobku/taške reprezentatívny vzhľad |
farebné vyhotovenie | čierna (plnofarebná) |
rozmer tašky | 240 mm ± 10 mm x 80´± 10 mm x 320 mm ± 10 mm |
branding | bez potlače |
Názov |
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2.3.2. Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti ( vrátane fotografie / vyobrazenia) odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar vyhotovený v požadovanom farebnom vyhotovení s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve. |
2.3.3. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v bode 2.3.4. tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.4. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia/názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a fotografie požadovaného tovaru (bez potlače) alebo iné vyobrazenie, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.6. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.7. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.8. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.9. Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.10. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : |
2.3.10.1. Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj |
2.3.10.2. Nesplnenie povinnosti dodávateľa dodať tovar v celkovom rozsahu podľa tejto kúpnej zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty plnenia zmluvy uvedenej v bode 3.2. tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.11. Tovar sa požaduje dodať do miesta dodania v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa od 08,00 hod. do 13,00 hod. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Názov položky
Papierová taška
nie je udane mnozstvo tovaru
nie je udane mnozstvo tovaru
Kutuzovova 8 (Ministerstvo obrany SR), Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
21.04.2022 08:00 — 05.05.2022 13:00
200,00 kus
176,84
147,37
Dodávateľ predloží podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa kúpnej zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2022 09:12
13.04.2022 10:30
13.04.2022 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2022 12:41 - Vstupná ponuka | 174,00 | € | Cena s DPH |
06.04.2022 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 174,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: