• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2022 11:20

Detail zákazky Z20222983

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2022 11:20

Základné údaje

Z20222983

OF-252152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6340689

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43812481

TURON GASTRO s.r.o.

Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný predmet - papierová taška

propagačný, tovar, materiál, reklamný, predmet, taška

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierová taška
Funkcia
Novovyrobená, doteraz nepoužívaná darčeková taška s lakovaného papiera s určením na jednoduché a rýchle balenie predmetov  slúžiacich  na propagáciu a prezentáciu objednávateľa.
Fotografia/ vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gramáž papiera g/m2 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie plnofarebná laminovaná taška so šnúrkou
spôsob uchytenia tašky povrazové (točené) uchá farebne zladené s čiernou farbou tašky
materiálové vyhotovenie pevný papier upravený lamináciou zvyšujúcou mechanickú odolnosť papiera a ktorá dodáva výrobku/taške  reprezentatívny vzhľad
farebné vyhotovenie čierna (plnofarebná)
rozmer tašky 240 mm ± 10 mm x 80´± 10  mm  x 320 mm ± 10 mm
branding bez potlače
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1.  Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2.  Pokiaľ sa požiadavky na tovar  uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti ( vrátane fotografie / vyobrazenia) odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar vyhotovený v požadovanom farebnom vyhotovení s  porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve.
2.3.3. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v bode 2.3.4. tejto kúpnej zmluvy.
2.3.4.  Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia/názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a fotografie požadovaného tovaru (bez potlače) alebo iné vyobrazenie, a to v takom rozsahu,  aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy.
2.3.5.  Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.6. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy,  ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.7. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.8. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
2.3.9. Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
2.3.10. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať :
2.3.10.1. Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj
2.3.10.2. Nesplnenie povinnosti dodávateľa dodať tovar v celkovom rozsahu podľa tejto kúpnej zmluvy  najneskôr v posledný deň lehoty plnenia zmluvy uvedenej v bode 3.2. tejto kúpnej zmluvy.
2.3.11. Tovar sa požaduje dodať do miesta dodania v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Názov položky

Papierová taška

nie je udane mnozstvo tovaru

nie je udane mnozstvo tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8 (Ministerstvo obrany SR), Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

21.04.2022 08:00 — 05.05.2022 13:00

200,00 kus

176,84

147,37

Dodávateľ predloží podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa kúpnej zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2022 09:12

13.04.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2022 12:41 - Vstupná ponuka 174,00 € Cena s DPH
06.04.2022 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka 174,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS