30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35728311
AUTOPOLIS, a.s.
Panónska cesta 32, Bratislava, 85104, SVK
Sociálna poisťovňa, ústredie – nákup osobných motorových vozidiel
osobné motorové vozidlá, záručný a olejový servis vozidiel
Tovar
1. Sociálna poisťovňa, ústredie – nákup osobných motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup 10 ks osobných motorových vozidiel vo verzii SEDAN/LIFTBACK/KOMBI vrátane bezplatnej záruky a bezplatného záručného servisu v rozsahu garančných prehliadok a povinných záručných prehliadok predpísaných výrobcom a bezplatný olejový servis zahrnutý do servisného balíka počas záručnej doby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SEDAN/LIFTBACK/COMBI – | ks | 10 | ||
zdvihový objem | cm3 | 1 450 | ||
objem batožinového priestoru | 1 | 510 | ||
výkon | kW/min-1/k | 95/130 | ||
celková dĺžka vozidla – vonkajší rozmer | mm | 4 500 | ||
rázvor | mm | 2600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požiadavky; výbava: | |
motor | štvorvalec uložený vpredu, náhon predných kolies |
prevodovka | 6 – stupňová, mechanická |
riadenie | posilňovač s premenlivým účinkom |
karoséria | päťmiestna |
emisná trieda | EURO 6 |
palivo | benzín/nafta (nie LPG a 100 % elektrický pohon bez využitia spaľovacieho motora) |
automatická klimatizácia | min. dvojzónová |
pneumatiky na 17" diskoch z ľahkých zliatín + bezpečnostné skrutky | 4 ks/1 vozidlo |
súprava zimných pneumatík na min. 16“oceľových diskoch + pukličky | 4 ks/1 vozidlo |
farba vozidla | nemetalizovaná /metalizovaná (vozidlá môžu byť ponúknuté buď v nemetalickej alebo metalickej farbe, prípadne v ich kombinácii, |
- | môžu mať rovnakú farbu alebo môžu byť v rôznych farebných odtieňoch okrem farby žltej, oranžovej, zelenej) |
airbagy | vodič + spolujazdec, bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy |
centrálne zamykanie | |
imobilizér | |
tempomat | |
predné hmlové svetlomety | samostatné s odbočovacou funkciou |
parkovacie senzory | zadné |
autorádio | |
multifunkčný volant | |
alarm s diaľkovým ovládaním s vnútornými senzormi | |
palubný počítač | |
výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant | |
výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča | |
stredová opierka s odkladacím priestorom vpredu | |
poťahy sedadiel | látkové |
elektricky ovládané okná vpredu a vzadu | |
elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá | |
zadné delené sedadlo | |
telefonovanie Bluetooth | |
podlahové tkané koberčeky | 2 predné + 2 zadné |
výbava | oceľové rezervné koleso, lekárnička, lano, trojuholník, zdvihák, reflexná vesta a hasiaci prístroj |
svetlomety s LED denným svietením | |
dokumentácia k motorovému vozidlu | servisná knižka (môže byť nahradená elektronickou servisnou knižkou), faktúra, preberací protokol, doklad o conformite - COC doklad, veľký technický preukaz a návod na obsluhu a údržbu |
Vybavenie vozidiel pri prevzatí: | prevozná značka, 5 litrov PHM v nádrži |
Záruka a záručné servisné prehliadky (bezplatný záručný servis) v autorizovanom servise – v rozsahu garančných prehliadok predpísaných výrobcom, ktoré musia zahŕňať všetky úkony súvisiace s kontrolou technického stavu vozidla, so zabezpečením prípadnej opravy vozidla v záručnej dobe vrátane práce servisného mechanika. | po dobu 60 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu alebo do doby najazdenia 100 000 km; |
Súčasťou záručných servisných prehliadok bude bezplatný olejový servis zahrnutý do servisného balíka, ktorý bude zahŕňať prácu mechanika, výmenu všetkých olejov a filtrov vo vozidle, sviečok, chladiacej zmesi, kontrolu a doplnenie klimatizácie, výmena brzdovej kvapaliny v zmysle podmienok výrobcu) |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 5 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
Súčasťou cenovej kalkulácie bude vlastný návrh plnenia (ktorý musí byť v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy); objednávateľ požaduje uvedenie značky vozidiel, modelov vozidiel, modelové roky a údaje o parametroch ponúkaných vozidiel podľa jednotlivých položiek uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. |
Dodacia lehota: max. 6 mesiacov od účinnosti KZ |
Prevzatie vozidiel: kupujúci do 7 dní od účinnosti KZ oznámi predávajúcemu miesto prevzatia vozidiel ( adresa sídla predávajúceho) |
Poistenie vozidiel: poistenie bude riešené v rámci centrálnej poistnej zmluvy kupujúceho |
Prihlásenie vozidiel: bude zabezpečené na Dopravnom Inšpektoráte kupujúcim |
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr. |
Prílohou faktúr budú kópie odovzdávacích/preberacích protokolov potvrdené kontaktnou osobou objednávateľa. |
Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúr poslaných poštou sa bude zhodovať s faktúrami poslanými v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Dodávateľom vystavené faktúry ako daňový doklad musia byť vyhotovené v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúry vystavené dodávateľom nebudú obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo budú obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takéto faktúry vrátiť dodávateľovi na ich doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť nové, opravené, resp. doplnené faktúry s novými lehotami splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravené alebo nové faktúry znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Slovenská republika
26.04.2022 09:00 — 26.10.2022 09:00
1,00 cena celkom
221 630,40
221 630,40
Plnenie na základe opisného formulára. Vlastné návrhy plnenia zákazky sa nepovoľuje.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2022 08:41
22.04.2022 09:00
22.04.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2022 14:19 - Vstupná ponuka | 221 630,40 | € | Cena s DPH |
21.04.2022 18:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 221 629,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: