• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 13:50

Detail zákazky Z20222959

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 13:50

Základné údaje

Z20222959

OF-251791

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6314764

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čiernobiela laserová tlačiareň

čiernobiela laserová tlačiareň

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čiernobiela laserová tlačiareň
Funkcia
tlač  dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
čiernobiela laserová tlačiareň ( HP LaserJet Pro M203dw alebo ekvivalent ) ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rýchlosť tlače 28 str./min
Pripojenie 1x USB 2.0; 1x sieťový port Ethernet (LAN) 10/100; 1xbezdrôtový WiFi adaptér 802.11b/g/n
Možnosť mobilnej tlače HP ePrint, AirPrint 1.5 s detektorom média,Google Cloud Print 2.0; obojstranná tlač
Zásobník na 260 hárkov + prioritný zásobník na 10 hárkov
Kvalita výtlačku čiernej 1 200 x 1 200 dpi
Formáty papiera A4, A5, A6, B5 (JIS)
Podporované typy médií papier (laserové tlačiarne, bežný, fotografický,hrubý, pergamen), obálky, štítky, karty, pohľadnice
Max. vstupná kapacita 260 hárkov
Max. výstupná kapacita 150 hárkov
1 USB kábel
Podporované operačné systémy Windows / Mac OS / Linux
Štandardné jazyky tlačiarne PCL5c, PCL6, PS, PCLm, PDF, URF, PWG
Pamäť 256 MB
Rozmery: (š x h x v) 370,5 x 407,4 x 223,9 mm
Hmotnosť 6,9 kg
Príkon 480 W (aktívna tlač), 1,9 W (pohotovostný režim), 0,5 W (režimspánku), 0,8 W (automatické vypnutie/zobudenie pripojením USB, pridodaní zapnuté), 0,05 W (automatické vypnutie/manuálne zapnutie)
Vstupné napätie 220 až 240 V~ (+/-10 %), 50/60 Hz, 3,1 A; vstavaný zdroj napájania
Spĺňa normu ENERGY STAR®
Tlač prvej strany za 6,7 s
Max.mesačné zaťaženie 30 000 strán
Záruka - 2 roky; Apple air print; Obojstranná automatická tlač.
Obsah balenia:Tlačiareň HP, Čierna štartovacia tonerová kazeta  (1 000 strán) ;Zobrazovací valec (23 000 strán);Inštalačný leták a Leták o podpore;Dokumentácia a softvér k tlačiarni na disku CD -ROM;Disky CD so softvérom a elektronickou dokumentáciou;Napájací kábel;USB kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Súčasťou dodávky tovaru musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Dodací list a faktúru požadujeme dodať aj v elektronickej forme. Faktúra musí obsahovať aj odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Dodací list musí obsahovať názov tovaru, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu s DPH a dátum exspirácie tovaru. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

08.04.2022 15:00 — 09.05.2022 15:00

1,00 celok ( 14 kusov )

2 282,75

2 282,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle technických vlastností Opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.03.2022 15:01

05.04.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2022 15:58 - Vstupná ponuka 2 282,75 € Cena bez DPH
31.03.2022 17:36 - Najvýhodnejšia ponuka 2 280,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS