• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 15:35

Detail zákazky Z20222958

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 15:35

Základné údaje

Z20222958

OF-251641

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6379977

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35743468

Gratex International, a.s.

Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup monitorov

monitor, zobrazovacia jednotka, HDMI kábel

  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor 1
Funkcia
Zobrazovanie textových a grafických informácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zobrazovacia jednotka: 27" matný IPS displej, LED podsvietenie, bitová hĺbka 8bit (6bit + FRC)
Jas: 250 cd/m2
Kontrast: 1000 :1 (typický), 5 000 000:1 (dynamický)
Odozva: Max. 5 ms
Rozlíšenie obrazovky: 1920 x 1080 px, Full-HD/60Hz, 16:9
Vstupy a výstupy: 1x VGA, 1x HDMI 1.4, 1x DisplayPort 1.2, 4x USB 3.2 typ A, 1x USB Typ B; HDCP podpora pre DisplayPort a HDMI
Spotreba: Max. 53 W
Ergonómia: Výškové nastavenie v rozsahu 150 mm, naklonenie -5°/+23°, PIVOT ± 90°, natáčanie -45°/ 45°, VESA 100x100, nízke vyžarovanie modrého svetla, bez blikania
Napájanie, kabeláž: Interný zdroj 100 – 240 V (AC), 50/60 Hz, vrátane napájacieho kábla
Záruka 3 roky, oprava v autorizovanom servise (Carry-In)
 2. Monitor 2
Funkcia
Zobrazovanie textových a grafických informácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zobrazovacia jednotka: 27" matný IPS displej, LED podsvietenie, bitová hĺbka 8bit (6bit + FRC)
Jas: 250 cd/m2
Kontrast: 1000 :1 (typický), 5 000 000:1 (dynamický)
Odozva: Max. 5 ms
Rozlíšenie obrazovky: 2560x1440 px; QHD@60Hz; 16:9, rozostup bodov 0,233 mm
Vstupy a výstupy: 1x VGA, 1x HDMI 1.4, 1x DisplayPort 1.2, 4x USB 3.2 typ A, 1x USB Typ B; HDCP podpora pre DisplayPort a HDMI
Spotreba: Max. 60 W
Ergonómia: Výškové nastavenie v rozsahu 150 mm, naklonenie -5°/+23°, PIVOT ± 90°, natáčanie -45°/ 45°, VESA 100x100, nízke vyžarovanie modrého svetla, bez blikania
Napájanie, kabeláž: Interný zdroj 100 – 240 V (AC), 50/60 Hz, vrátane napájacieho kábla
Záruka: 3 roky, oprava v autorizovanom servise (Carry-In)
 3. HDMI kábel
Funkcia
Prepojenie zobrazovacej jednotky s počítačom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: HDMI 1.4
Farba kábla: čierna
Konektory: 2x samec
Dĺžka: 1,5 m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania je sídlo Objednávateľa: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava.
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania.
I.3 Dodávateľ predloží do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie tovaru podľa zmluvy (ďalej len „predmet plnenia“ alebo „tovar“) predmetu plnenia v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail;
b) vyplnenú Prílohu č. 1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou bez DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu plnenia.
I.4 Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení.
I.5 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v Opisnom formulári, resp. v zmluve.
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v Opisnom formulári, resp. v zmluve.
I.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 21 (dvadsaťjeden) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
I. 8 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu vyradených monitorov Objednávateľa. Objednávateľ odovzdá vyradené monitory určené na ekologickú likvidáciu v maximálnom množstve 70 (sedemdesiat) ks Dodávateľovi, prostredníctvom Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany, a to do 90 (deväťdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude písomné čestné vyhlásenie Dodávateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu monitorov.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravných nákladov a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v EUR bez DPH maximálne na dve desatinné miesta.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté dodanie predmetu plnenia.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 3 (tri) % z hodnoty plnenia, minimálne však vo výške 2 000 (dvetisíc) EUR.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá požiadavkám Objednávateľa podľa zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, resp. služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v plnení, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V. 3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria.
V.5 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronického trhoviska EKS.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta, 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

02.05.2022 08:00 — 23.05.2022 15:00

350,00 ks

60 193,88

60 193,88

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.04.2022 10:43

27.04.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 72
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2022 09:03 - Vstupná ponuka 60 000,00 € Cena bez DPH
21.04.2022 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 60 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS