• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 11:35

Detail zákazky Z20222953

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 11:35

Základné údaje

Z20222953

OF-252208

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6352354

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35844825

MR Diagnostic, s.r.o.

Račianska 72, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj pre meranie transfer faktora pľúc a spirometrie

spirometria, meranie transfer faktora pľúc, diagnostiské prístroje, pneumológia a ftizeológia

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj pre meranie transfer faktora pľúc a spirometrie
Funkcia
Diagnostikovanie v oblasti pneumológie a ftizeológie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj pre meranie transfer faktora pľúc a spirometrie ks 1
PC zostava (vrátane monitora, klávesnice, myši) ks 1
Tlačiareň ks 1
Ventil na fľašu mariaceho plynu ks 1
Prstový oxymeter pre zadanie  parametra saturácie pre vyšetrenie ks 1
Meracia stanica hmotnosti a výšky, umožňujúca prenos údajov priamo do vyšetrovacieho SW s priradením k vybranému pacientovi ks 1
Mobilný vyšetrovací prístrojový stôl pre umiestnenie celej prístrojovej zostavy, súčasťou aj komponenty nutné pre funkciu elektrického zariadenia, aj s prepäťovou ochranou a s oddeľovacím transformátorom ks 1
Kalibračná pumpa l 3
Malý mŕtvy priestor snímača prietoku ml 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základné funkcie statická spirometria, dynamická spirometria – krivka prietok/objem
Modul pre vyšetrenie pľúc difúzie (DLCO) metódou single-breath zariadenie ho musí obsahovať
Transportný plyn pre vyšetrenie DLCO Methan (CH4) alebo ekvivalent
Potreba len jednej fľaše s plynmi pre vyšetrenie DLCO zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
On-line vzorkovanie plynu pre vyš. DLCO (bez nutnosti vaku) zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Možnosť off-line doplnenia hodnoty Hb, Pa02, COHb a prepočítanie výsledkov DLCO i následne zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Prevod pacientskej databázy zo súčasného systému do nového systému zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Vyšetrenie maximálnych tlakov MIP/MEP (Meranie oklúznych ústnych tlakov pomocou pneumotachografu s uzáverovým mechanizmom pri kľudovom dýchaní a úsilných manévroch. Merané parametre: P0,1, Pimax, Pemax) zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Automatické sledovanie hodnôt mikroklimatických podmienok (BTPS modul) a ich zaradenie do prepočtu ATPS/BTPS. zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Prenos dát z nemocničného systému do prístroja a späť pomocou štandardu GDT/BDT vrátane prenosov protokolov vo formáte pdf pomocou štandardu GDT/BDT. zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Plná kontrola ATS/ERS kritérií, ako pri meraní, tak aj pri vyšetrení zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Pre/post analýza opakovaného vyšetrenia zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Možnosť zobrazenia individuálnych trendov vybraných parametrov jednotlivého pacienta z rôznych vyšetrení zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Možnosť editácie protokolov podľa potrieb kupujúceho zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Export databázy pac. a výsledkov vyšetrených pac. do užívateľských SW pre ďalšie zapracovanie a prezentácie (minimálne Excell, pdf) zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Export grafov do pdf zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Prístroj musí spĺňať kritéria ATS/ERS zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Možnosť porovnania meraných hodnôt s náležitými hodnotami. Náležité hodnoty minimálne podľa týchto autorov: GLI2012, ECCS1993, Zapletal (i s update 2003 pre deti od 3 rokov), Crapo 1981, Polgar 1971 zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Možnosť porovnania merania v čase vrátane grafov a kriviek zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Digitálne on-line analyzátory s meraním v reálnom čase (vyhodnotenie merania do 10s) zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Databáza vyšetrovaných v SQL zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Možnosť prenosu dát medzi NIS a prístrojom pomocou HL7 zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Nutnosť zadania hodnôt Hb, PaO2, COHb a ich implementácia do výpočtu, zadanie  hodnôt i následne po meraní zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Merané parametre:
- Spirometria - VC, VCmax, IVC, IRV, VT, ERV, IC, tex, tin, trot zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
- Slučka prietok / objem - FVC, FVCin, FVCex, FVC0.5 - FVC6.0, MEF25 – MEF75, MEF25- 75, MEF75-85, PEF, MIF25 – MIF75, MIF25-75, MIF75-85, Aex, Ain a ďalšie zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
- MVV - MV, MVV, BF zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
- Meranie transfer faktora pľúc  - TLCO, TLC, FRC, RV, FRC/TLC, RV/TLC, FVC/TLCO a ďalšie zariadenie musí spĺňať túto požiadavku
Kalibráciu počas záruky ak je potrebná zabezpečí dodávateľ automaticky (v cene zariadenia) , po záruke počas životnosti zariadenia na základe požiadavky objednávateľa (za odplatu) požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie a sprevádzkovania zariadenia
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia, vrátane ovládania všetkých modulov a na editáciu protokolov s písomným potvrdením o zaškolení v rozsahu minimálne 1 hodina, najneskôr do 5 pracovných dní od dodania prístroja
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné-
V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: a) nedodržanie lehoty príchodu servisného technika na odstránenie vady: 100 € za každú začatú hod. omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa; b) nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 € za každú začatú hod. omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa.
Požadujeme do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť ŠUKL kód do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do14:00 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu.
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať a podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi.
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja.
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku.
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné.
Sankcie:
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Dodávateľ môže požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d), ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska.
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní  záručnej doby vyznačenej na obale resp. v priloženom záručnom liste.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.06.2022 14:00

1,00 komplet

24 187,00

24 187,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať názov výrobcu, typ a podrobný popis ponúkaného výrobku v súlade s požiadavkou objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.04.2022 08:26

20.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 86
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2022 08:57 - Vstupná ponuka 24 187,00 € Cena bez DPH
19.04.2022 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 24 186,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS