164861
Divadlo Nová scéna
Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Prenájom sieťového multifunkčného zariadenia vrátane súvisiacich služieb
multifunkčné zariadenie, kopírovacie stroje, tlačiareň, servis, údržba
Tovar, Služba
1. Prenájom sieťového multifunkčného zariadenia vrátane súvisiacich služieb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre zabezpečenie činností objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom farebného multifunkčného zariadenia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Technológia tlače: | farebná laserová |
- Systémová pamäť: | min. 4 GB |
- Pevný disk: | min. 240 GB |
- Zásobník papiera 1: | min. 500 listov, A6 až A4R, 52–256 g/m² |
- Zásobník papiera 2: | min. 500 listov, A6 až A3R, 52–256 g/m² |
- Ručný podávač: | min. 100 listov, A6-SRA3, 60-300 g/m², baner |
- Rozlíšenie tlače: | min. 1200 x 1200 dpi |
- Tlačové jazyky: | PCL 6 (XL3.0), PostScript 3, XPS |
- Podporované operačné systémy: | Windows 8, 10, WinServer 2016,2019, Mac OS X |
- Ovládanie: | farebný dotykový displej, slovenské menu |
- Rozhranie: | 10/100/1000-Base-T Ethernet, USB 2.0 |
- Kopírovanie, tlač: | jednostranne, obojstranne (automaticky) |
- Rýchlosť kopírovania a tlače A4: | min. 35 strán za minútu čiernobielo aj farebne |
- Tlač prvej strany: | do 8 s |
- Tlač z USB pamäte: | áno |
- Podávač originálov: | obojstranný automatický, min. 100 listov, A6-A3 |
- Rýchlosť skenovania: | min. 60 strán za minútu čiernobielo aj farebne |
- Režimy skenovania: | skenovanie do e-mailu, SMB, FTP, USB, sieťový TWAIN |
- Formáty skenovania: | JPEG, TIFF, PDF |
- Rozlíšenie skenera: | min. 600 x 600 dpi |
- Viacnásobné kopírovanie: | 1 – 9 999 |
- Zväčšenie: | 25–400% v krokoch po 1%; automatický zoom |
- Jednoduchý stolík: | áno |
- Bezpečnosť dát: | Šifrovanie dát na HDD/SSD |
Doplňujúce funkcie: | |
- Čítačka RFID kariet | |
- Overovanie: | PIN karta |
- Politika PIN-ov: | Možnosť definovať dĺžku PINu (viac ako 4-miestny) |
- Pripojenia zariadenia do tlačového systému (SafeQ, MyQ) alebo obdobného systému | |
- Webový prístup pre administrátora. | |
- Vzdialená správa zariadenia, tlačové pravidlá, oprávnenia a kvóty. | |
- Centralizovaná správa užívateľov, podpora LDAP. | |
- Vytváranie skenovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov: rozlíšenie, farba-mono, duplex, sýtosť, formát, zmiešané veľkosti originálu, pôvodný obraz (foto, text). | |
- Tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR. | |
- Možnosť analýzy tlačovej úlohy: počet strán, použitie farby, veľkosť papiera, duplex. | |
- Podrobné reporty podľa nadefinovaných kritérií. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť (elektronicky alebo poštou) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu) + cena za odkúpenie. Predpokladaný počet výtlačkov ČB strán: 200000 A4/48 mes. Predpokladaný počet výtlačkov FB strán: 60000 A4/48 mes. |
2. Cena je vrátane dopravy, rozbalenie, inštalácie, nastavenia zariadenia a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia. Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
3. Cena za stranu musí zahŕňať všetky náklady spojené s prevádzkou zariadenia, kompletný servis, servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.). |
4. Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy. |
5. Pre fakturáciu sa za počet strán považuje nasledovné: 1 strana formátu A4 = 1 strana, 1 strana formátu A3 = 2 strany,obojstranne A4 = 2 strany, obojstranne A3 = 4 strany. Skenovanie sa neúčtuje. |
6. Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
7. Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
8. Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a automatické dodávky spotrebného materiálu. Tonery a odpadková nádoba musia byť dodané do zásoby vopred. |
9. Dodávateľ je povinný do 24 hodín od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako 48 hodín od nahlásenia poruchy, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčné náhradné zariadenie. |
10. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. |
11. Licencia na programové vybavenie na správu tlačového systému (napr., MyQ , SAFEQ) na celé obdobie prenájmu zariadenia. Ak je na tento účel potrebné zriadiť server, objednávateľ zriadi virtuálny server, ktorý na účel inštalácie a administrácie sprístupní dodávateľovi. |
12. Objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť zariadenie za cenu 1 € bez DPH. |
13. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom v rámci vlastného návrhu na plnenie zákazky a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
13.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
13.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
13.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu. |
14. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
15. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. |
16. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
17. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, nerepasovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa. |
Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
28.04.2022 09:00 — 28.06.2022 14:00
1,00 ks
12 300,00
10 250,00
V rámci vlastného návrhu na plnenie zákazky sa požaduje predložiť obchodný názov a podrobnú technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2022 13:50
11.04.2022 14:00
11.04.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.04.2022 14:32 - Vstupná ponuka | 12 240,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2022 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 199,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: