• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 09:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 09:50

Detail zákazky Z20222928

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 09:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 09:50

Základné údaje

Z20222928

OF-252170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6311489

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34128301

D & D UNIMEX SLOVAKIA s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom

motorový vysokozdvižný vozík, oprava a údržba vysokozdvižných vozíkov, náhradné diely

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom
Funkcia
Servis, opravy a údržba motorových vysokozdvižných vozíkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysokozdvižný vozík EP VD CPCD35T8-S4S, v.č.: 529180240, v.č. motora: 326174 ks 1
Vysokozdvižný vozík EP VD CPCD35T8-S4S, v.č.: 529180211, v.č. motora: 325718 ks 1
Vysokozdvižný vozík EP VD CPCD35T8-S4S, v.č.: 529180398, v.č. motora: 326165 ks 1
Vysokozdvižný vozík EP VD CPCD35T8-S4S, v.č.: 529180241, v.č. motora: 326177 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované úkony vykonanie záručnej servisnej prehliadky pri odpracovaných 250 Mh (výmena motorového oleja a filtrov, vzduchového, premazanie pohyblivých častí, celková kontrol technického stavu).
Odstránenie nálezových porúch áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesta plnenia: Nemšová 3 ks, Poprad 1 ks
Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa, miesta plnenia.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou ( servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami ( technická kontrola, servisná prehliadka)
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Úkony požadujeme vykonať firmou autorizovanou výrobcom
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 2 500,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.04.2022 08:00 — 29.04.2022 12:00

1,00 normohodina

30,92

25,77

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2022 10:13

04.04.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 469
 51
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2022 07:22 - Vstupná ponuka 30,60 € Cena s DPH
04.04.2022 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 28,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS