17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
47619651
SURVEYE, s. r. o.
Kapitulská 12, Banská Bystrica, 97401, SVK
Digitálny fokometer
fokometer, merač šošoviek
Tovar, Služba
1. Digitálny fokometer
|
|
---|---|
Funkcia |
Digitálny merač šošoviek |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Digitálny fokometer | ks | 1 | ||
Rozsah merania sféra / krok:0,01/0,12/0,25D | dioptria | 0 | ±25 | |
Rozsah merania cylinder / krok:0,01/0,12/0,25D | dioptria | 0 | ±10 | |
Rozsah merania prizma | prizmatická D | 0 | 10 | |
Rozsah merania os | uhlový stupeň / ° | 0 | 180 | |
Rozsah merania adícia / krok: 0,01/0,12/0,25D | dioptria | 0 | 10 | |
UV priepustnosť / krok: 1% / 5% | % | 0 | 100 | |
Farebný LCD monitor | palec | 5 | ||
Veľkosť meranej šošovky / priemer | mm | 5 | 100 | |
Zdroj meracieho svetla (pre meranie šošoviek) - zelená | nm | 535±5 | ||
Zdroj meracieho svetla (pre meranie priepustnosti UV) - LED | nm | 365±5 | ||
Hmotnosť | kg | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebný dotykový ovládací LCD panel | áno |
Meranie UV priepustnosti šošoviek | áno |
Mód cylinder: mix / - / + | áno |
Mód prizma: Ortogonálne súradnice / Polárne súradnice / bez zobrazenia | áno |
Automatická detekcia šošovky / jednoohnisková, viacohnisková | áno |
Automatické meranie sférických, cylindrických, bifokálnych šošoviek | áno |
Automatické meranie progresívnych šošoviek | áno |
Možnosť merania mäkkých aj tvrdých kontaktných šošoviek | áno |
Vonkajšie rozhranie RS-232C / 2x | áno |
Šetriaci mód obrazovky | áno |
Farebná dotyková obrazovka | áno |
Zabudovaná termotlačiareň | áno |
Zabudovaný značkovač šošoviek / biela farba | áno |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru: |
2.1 v lehote do 8 týždňov od účinnosti zmluvy. |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
2.4 do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.) |
3. Prevzatie dodaného prístroja je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní prístroja, ostáva prístroj vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi prístroj riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
4. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj údaj o krajine pôvodu tovaru. |
5. Súčasťou dodania prístroja a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy. |
6. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia prístroja prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu prístroja. |
7. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenie prístroja do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby)objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
8. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie potrebných písomných dokladov: záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu. |
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v bode 9, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami. |
11. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
12. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Kúpna cena prístroja zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním prístroja , uvedením prístroja do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, prevodom vlastníctva k prístroju na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
14. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku minimálne však 12 mesiacov odo dňa, kedy je prístroj uvedený do prevádzky. Uvedenie prístroja do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
15. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenia vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
15.1 oprava vád a porúch zariadenia, t. j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
15.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, |
15.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
15.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu a náhradných dielov, |
15.5 Vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 21. |
15.6 Vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
15.7 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
15.8 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
16. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktné adresy a osoby pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa . |
17. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, objednávateľa, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
18. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
19. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
19.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
19.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom. |
20. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
20.1. nedodržanie lehoty príchodu servisného technika: 30 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
20.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 30 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
21. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
22.Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
23.Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
24.Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
25. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
26. Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky |
27. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "Dokumenty - Digitálny fokometer “ |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1Špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. |
1.2 Prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) ponúkaného produktu. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. |
1.3 kópiu certifikátu alebo vyhlásenia o zhode |
1.4 Podpísanú kalkuláciu ceny |
1.5 Kontaktné adresy pre zmluvné úkony tejto zmluvy v rozsahu |
1.6.1Kontakt pre veci administratívne, Zodpovedná osoba/ e-mail a telefón |
1.6.2 Kontakt pre veci technické, Zodpovedná osoba/e-mail a telefón |
1.6.3 Zoznam a adresy servisných stredísk |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
D. Ukončenie zmluvy |
1.Zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán . |
2.Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod. |
E.Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
11.04.2022 07:30 — 07.06.2022 14:30
1,00 ks
1 700,00
1 700,00
Špecifikácia predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplývať, že ponúknutý produkt spĺňa objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) obsahujúci popis funkcií a technických parametrov ponúkaného zariadenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2022 09:25
07.04.2022 12:00
07.04.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2022 14:54 - Vstupná ponuka | 1 700,00 | € | Cena bez DPH |
07.04.2022 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 695,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: