• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.04.2022 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 13:20

Detail zákazky Z20222892

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.04.2022 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 13:20

Základné údaje

Z20222892

OF-252110

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6331752

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

36313254

CORA Myjava s.r.o.

Brezovská, 460/9, Myjava, 90701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19 v nemocnici" - Osobný automobil pre MOM

osobné motorové vozidlo

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný automobil pre MOM
Funkcia
Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a skrátenie času reakcie pri enormnom náraste ochorenia.
Osobný automobil strednej triedy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný automobil strednej triedy ks 1
spaľovací motor-zdvihový motor cm3 1800 2000 vrátane
spaľovací motor-výkon kW 80 110
krútiaci moment pri 1500-2500 ot./min. Nm 280 320
maximálna rýchlosť km/hod. 190 220
celková dĺžka vozidla mm 4600 4800
celková šírka vozidla vrátane spätných zrkadiel mm 1800 2010
celková výška vozidla mm 1450 1500
rázvor náprav mm 2600 2750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vznetový preplňovaný motor s priamym vstrekovaním paliva požadujeme
pohon predných kolies požadujeme
farba karoséria modrá, biela požadujeme
karoséria 5 dverová požadujeme
vyhotovenie Limuzína požadujeme
typ paliva diesel požadujeme
letné pneumatiky na diskoch z ľahkých zliatin 7J x 16 " - 205 / 60 R16 požadujeme
zimné pneumatiky 205 / 60 R16 požadujeme
rezervné koleso dojazdové požadujeme
klimatizácia automatická - dvojzónová požadujeme
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním požadujeme
štartovanie bez kľúčové, tlačidlom požadujeme
volant multifunkčný s prvkami ovládania pre multimédiá požadujeme
ovládanie okien elektrické vpredu aj vzadu požadujeme
vonkajšie spätné zrkadlá elektricky ovládané, vyhrievané požadujeme
počet airbagov Minimálne 7 / hlavový vodič+spolujazdec ( V+S),predný V+S, bočný V+S, kolenný airbag vodiča požadujeme
predné sedadlá výškovo nastaviteľné, vyhrievané požadujeme
látka sedadiel textilná (vyššia kvalita materiálov) požadujeme
predné svetlomety LED svetlá požadujeme
denné svietenie LED svetlá požadujeme
zadné svetlomety LED svetlá požadujeme
povinná výbava v zmysle Zákona č. 725/2004 Z.z. požadujeme
parkovacie senzory zadné požadujeme
signalizácia nezapnutého pásu požadujeme
tempomat s obmedzovačom rýchlosti požadujeme
asistent rozjazdu do kopca požadujeme
ESC vrátane ABS, ASR,HBA, EBD, EDL, TSA, MSR, RBS, ESBS, MKB, XDS + požadujeme
telefonovanie cez Bluettooth požadujeme
systém na kontrolu tlaku v pneumatikách požadujeme
rádio s dotykovým displejom s min. 8" uhlopriečkou, SMART Link požadujeme
reproduktory v predných aj zadných dverách požadujeme
zadné sedadlá nedelené, operadlá delené a sklopné v pomere 60:40 požadujeme
podpora núdzového brzdenia požadujeme
Pedestrian protection - systém ochrany chodcov požadujeme
turn assist požadujeme
Collision Avoidance assist požadujeme
lakťová opierka s odkladacou schránkou s výduchmi ventilácie dozadu požadujeme
tónované sklá požadujeme
vyhrievané dýzy ostrekovača predného skla požadujeme
osvetlenie batožinového priestoru požadujeme
možnosť tiesňového volania požadujeme
Care conect požadujeme
12 V zásuvka v batožinovom priestore požadujeme
elektro mechanická parkovacia brzda požadujeme
predĺžená záruka 5 rokov, alebo 100 000 km, platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr, prvé 2 roky bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov požadujeme
sieť autorizovaných servisných stredísk min. 50 na území SR, alebo dostupnosť v okruhu max. 35 km. požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Cena vrátane dodania, (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky), vrátane zaškolenia max. 3 osôb, v rozsahu max. 1 hodiny. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu.
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky, prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.
Objednávateľ požaduje vystavenie východzej revíznej správy, ak je potrebná vzhľadom na platné predpisy a technické normy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky, podpísania preberacieho protokolu. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list, preberací protokol.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, ITMS2014+ kód projektu, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
V prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
V prípade, že verejnému obstarávateľovi nebudú predelené finančné prostriedky na predmet zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Navrhnutá hodnota Uzatvorenie zmluvy je v zmysle OTEP - EKS.

Vaše požiadavky sú mimo pravidiel EKS. Odporúčam použiť iný spôsob obstarávania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

14.04.2022 08:00 — 22.06.2022 13:30

1,00 ks

20 219,45

20 219,45

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splnenie technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.04.2022 11:55

11.04.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 286
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2022 16:01 - Vstupná ponuka 18 825,00 € Cena bez DPH
08.04.2022 16:01 - Najvýhodnejšia ponuka 18 825,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS