36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK
Pozáručný servis vybraných systémov výrobcu zn. MAQUET / GETINGE
servis, prístroj
Služba, Tovar
1. Pozáručný servis - prístroj Prekladač pacientov Transmaquet
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 00035 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
2. Pozáručný servis - prístroj Transporter 1146
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1843 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
3. Pozáručný servis - prístroj Transporter 1146
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1844 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
4. Pozáručný servis - prístroj Stlpik Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1998 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
5. Pozáručný servis - prístroj Prac.plocha Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 601 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
6. Pozáručný servis - prístroj Prac.plocha Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 2544 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
7. Pozáručný servis - prístroj Transporter 1146
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1839 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
8. Pozáručný servis - prístroj Stlpik Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1995 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
9. Pozáručný servis - prístroj Prac.plocha Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 2542 |
Dĺžka servisu: 18.8.2021 - 17.8.2023 (24 mesiacov) | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
10. Pozáručný servis - prístroj Stlpik Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1832 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
11. Pozáručný servis - prístroj Stlpik Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1994 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
12. Pozáručný servis - prístroj Prac.plocha Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 2541 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
13. Pozáručný servis - prístroj Transporter 1146
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1841 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
14. Pozáručný servis - prístroj Stlpik Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 1996 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
15. Pozáručný servis - prístroj Prac.plocha Alphamaquet 1150
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 2543 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
16. Pozáručný servis - prístroj Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 11124 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
17. Pozáručný servis - prístroj KAMERA ZOOM PAL
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 10442 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
18. Pozáručný servis - prístroj Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 11123 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
19. Pozáručný servis - prístroj Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 11122 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
20. Pozáručný servis - prístroj Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 11167 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
21. Pozáručný servis - prístroj KAMERA ZOOM PAL
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 10436 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
22. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor Servo-i
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 46625 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
23. Pozáručný servis - prístroj Cardiohelp-i Systém
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 90410556 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
24. Pozáručný servis - prístroj Heater Unit HU35 kpl
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 90004220 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
25. Pozáručný servis - prístroj Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa CS300
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | SI191077D1 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
26. Pozáručný servis - prístroj Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | CA241320B4 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
27. Pozáručný servis - prístroj Termoregulačná jednotka HCU 40
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 90440220 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
28. Pozáručný servis - prístroj Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | CA247634F4 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
29. Pozáručný servis - prístroj Cardiohelp-i Systém ECMO
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 90411629 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
30. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor SERVO-U
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 26675 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
31. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor SERVO-U
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 26676 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
32. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor servo-i
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 7001 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
33. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor Servo-i
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 26810 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
34. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor Servo-i
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 31967 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
35. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor Servo-i
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 36947 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
36. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor Servo-i
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 36948 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
37. Pozáručný servis - prístroj Kontrapulzátor intraaortálny balónikový Datascope CS 300
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 118553B8 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
38. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor SERVO-U
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 28468 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
39. Pozáručný servis - prístroj Servoventilátor SERVO-U
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 28469 |
Dĺžka servisu: | 01.06.2022 - 31.05.2024 |
40. Pozáručný servis - prístroj Cardiohelp-i Systém ECMO
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 90413613 |
Dĺžka servisu: | 19.11.2022 - 31.05.2024 |
41. Nové, originálne náhradné diely
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maximálna výška zdrojov: | EUR bez DPH | 0 | 60000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Verejný obstarávateľ stanovil pre položku č.41 sumu 60 000,00 EUR bez DPH ako maximálnu výšku zdrojov pre obdobie zmluvného vzťahu, pričom verejný obstarávateľ sa nezaväzuje k vyčerpaniu tejto sumy, čerpanie zdrojov z položky č.41 bude závislé výlučne na preukázanej potrebe výmeny náhradného dielu. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do doby uplynutia lehoty plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa poskytovať službu najmä v nasledovnom rozsahu: |
2.1 Servis systémov výrobcu značky MAQUET |
2.1.1 v sebe zahŕňa: |
2.1.1.1 obnovenie softwaru prístroja, |
2.1.1.2 inštaláciu užívateľského softwaru, |
2.1.1.3 úpravu prístrojov pre zabezpečenie bezpečnej prevádzky podľa schválených zlepšovacích návrhov, |
2.1.1.4 modifikácie prístrojov na dosiahnutie najvyššej úrovne kvality, |
2.1.1.5 meranie odporu siete, |
2.1.1.6 meranie vysokého napätia. |
2.1.2 Požaduje sa, aby súčasťou poskytujúcich služieb bola služba umožňujúca objednávateľovi zasielať požiadavky na vykonanie servisných služieb online. |
2.2 Údržba systémov výrobcu značky MAQUET / GETINGE |
2.2.1 Zahŕňa v sebe: |
2.2.1.1 činnosť, ktorou sa odstraňujú nežiadúce a odstrániteľné zmeny na veci, ku ktorým došlo v dôsledku ich používania, |
2.2.1.2 výmenu opotrebovaných dielov. |
2.2.2 Účelom údržby je zachovať spôsobilosť veci k jej užívaniu. |
2.2.3 Údržba bude vykonávaná ako: |
2.2.3.1 preventívna - podľa návodu výrobcu na vykonávanie preventívnej údržby prístroja, |
2.2.3.2 predpísaná údržba - revízia (podľa návodu výrobcu |
2.2.3.3 pravidelná - periodická revízia pevne inštalovaných zariadení min. 1x ročne, |
2.2.3.4 pravidelná odborná prehliadka a skúška so správou o jej vykonaní (prípadne prehliadka na požiadanie objednávateľa so správou o jej vykonaní). |
2.2.4 Požaduje sa, aby zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracovali Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita). Zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
2.3 Oprava systémov výrobcu značky MAQUET / GETINGE |
2.3.1 Zahŕňa v sebe činnosť, ktorá vedie k odstráneniu vád. |
2.3.2 Oprava bude vykonávaná ako: |
2.3.2.1 oprava u objednávateľa- bežná oprava porúch prístrojov vykonávaná na pracovisku objednávateľa (za bežnú opravu sa nepovažuje generálna oprava), |
2.3.2.2 oprava v priestoroch dodávateľa - dielenská oprava porúch prístrojov vykonávaná v priestoroch dodávateľa a na náklady dodávateľa. |
2.3.3 Požaduje sa, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne: |
2.3.3.1 nástup na výkon opravy do 24 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
2.3.3.2 vykonanie samotnej opravy najneskôr do 48 hodín (2 dni) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
2.3.3.3 vykonanie samotnej opravy najneskôr do 192 hod. (8 dní) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., v prípade ak na výkon opravy je potrebný náhrad. diel, súčiastka alebo iná vec, kt. obstaranie trvá viac ako 48 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak |
2.4 Kontrola systémov výrobcu značky MAQUET / GETINGE |
2.4.1 Zahŕňa v sebe činnosť, ktorou sa zisťuje bezporuchová činnosť všetkých častí zariadenia a súlad aktuálnych parametrov s predpísanými parametrami. |
2.4.2 Jedná sa o kontrolu predpísanú výrobcom jednotlivých parametrov zariadenia. |
3. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi. |
4. Požaduje sa vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 16:30 hod, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5. Dodávateľ je povinný oznámiť príchod pracovníkov na výkon pred začatím každého výkonu, a to kontaktnej osobe objednávateľa. Informácia o kontaktnej osobe objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi bezprostredne po uzatvorení zmluvy. |
6. Požaduje sa, aby po ukončení konkrétnej činnosti servisnej starostlivosti si servisný pracovník nechal potvrdiť rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu poskytnutej služby u zodpovednej osoby objednávateľa. Jedna kópia takto potvrdenej služby ostáva k dispozícii objednávateľovi. |
7. Požaduje sa službu podľa tejto zmluvy vykonávať v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému. |
8. Osobitné platobné podmienky pre služby, ktoré sú predmetom položky č.1 až položky č.40: |
8.1 Služby, ktoré sú predmetom položky č.1 až položky č.40, budú objednávateľom hradené formou mesačných paušálnych odmien uvedených v Prílohe č. 1 - Kalkulácia ceny. |
8.2 Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za plnenie služby v súlade s ustanovením § 73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“), najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k poskytnutiu servisnej starostlivosti, pričom: |
8.3 odmena je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti a to nasledovne: |
- ide o paušálnu mesačnú odmenu vypočítanú ako VPMO =C1+C2+C3+C4+C5+...+C40 |
VPMO = výška paušálnej mesačnej odmeny, |
C1 = cena za mesačný paušál prístroja č.1 |
C2 = cena za mesačný paušál prístroja č.2 |
C3 = cena za mesačný paušál prístroja č.3 |
C4 = cena za mesačný paušál prístroja č.4 |
C5 = cena za mesačný paušál prístroja č.5 |
... |
C40 = cena za mesačný paušál prístroja č.40 |
8.4 v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
8.5 požaduje sa, aby prístroj č. 40 (položka č.40) bol zahrnutý do poskytovanej služby v rámci predmetu zákazky (pozaručný servis) až deň po dni uplynutia záručnej doby, a to: 19.11.2022. |
9. Osobitné platobné podmienky pre náhradné diely, ktoré sú predmetom položky č.41: |
9.1 Náhradné diely, ktoré sú predmetom položky č.41, budú objednávateľom hradené na základe vystavenej objednávky. |
9.2 Maximálna výška finančných zdrojov pre položku č.41 počas celého trvania zmluvy je 60 000,00 EUR bez DPH, pričom objednávateľ sa nezaväzuje k vyčerpaniu tejto sumy, nakoľko čerpanie zdrojov z položky č.41 bude závislé výlučne na preukázanej potrebe výmeny náhradného dielu. |
9.3 Zoznam vybraných náhradných dielov s uvedením ich jednotkových cien je uvedený v Prílohe č. 1 - Kalkulácia ceny. Dodávateľ pred dodaním každého náhradného dielu položky č.41 musí požiadať objednávateľa o schválenie jeho ceny. V prípade, ak ponúkaná cena náhradného dielu bude vyššia ako je uvedené v Prílohe č. 1 - Kalkulácia ceny alebo ak sa náhradný diel nenachádza v Prílohe č. 1 - Kalkulácia ceny, objednávateľ za účelom zistenia ceny náhradného dielu vykoná prieskum trhu. |
Obdobím, za ktoré sa budú ceny porovnávať, je obdobie šiestich (6) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny náhradného dielu, ktorý má byť predmetom písomnej objednávky objednávateľa. |
9.4 V prípade, ak objednávateľ na základe prieskumu trhu zistí, že: |
9.4.1 cenová ponuka iného dodávateľa je nižšia ako ponuka dodávateľa, objednávateľ vyzve dodávateľa na rokovanie o znížení ceny náhradného dielu. Ak sa zmluvné strany na znížení ceny náhradného dielu nedohodnú, objednávateľ je oprávnený náhradný diel zakúpiť od dodávateľa, ktorý v prieskume trhu ponúkol nižšiu cenu náhradného dielu, |
9.4.2 nedisponuje inou ponukou ako je ponuka dodávateľa a zároveň cena náhradného dielu nie je vyššia ako 10% oproti cene uvedenej v Prílohe č. 1 - Kalkulácia ceny, objednávateľ je oprávnený pristúpiť k vystaveniu objednávky, |
9.5 Odmena zahŕňa cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činnosti uvedených v bode 2. |
9.6 Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za plnenie služby/za dodaný náhradný diel v súlade s ustanovením § 73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“), najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k poskytnutiu servisnej starostlivosti. |
9.7 Požaduje sa záručná doba na náhradné diely min. 6 mesiacov (vrátane). |
10. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry so splatnosťou do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (§340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník) pričom: |
10.1 prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia (bod 6.) v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
10.2 požaduje sa, aby dodávateľ zaslal faktúru elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá mu bude oznámená po doručení Oznámenia o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 2. časti C. tejto zmluvy. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu poskytovateľa. |
11. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak dôjde zo strany Objednávateľa k vyradeniu niektorého z prístrojov počas trvania tejto zmluvy, je Dodávateľ oprávnený fakturovať Objednávateľovi len takú paušálnu mesačnú odmenu, ktorá je ponížená o sumu, ktorá zodpovedala vyradenému prístroju, a to vždy k mesiacu, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom Objednávateľ písomne Dodávateľovi oznámil vyradenie daného prístroja. |
12. Požaduje sa, aby počas trvania tejto zmluvy dodávateľ vykonával autorizovaný servis. |
13. Požaduje sa, aby počas trvania zmluvy dodávateľ vykonával činnosti uvedené v tejto zmluve prostredníctvom osôb / servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja. |
14. Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby servisnej starostlivosti. |
15. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
16. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 16. tejto časti. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
18. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v uzavretej zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa uzatvorenej zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
18.1. Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 18., doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená ceny zistená postupom podľa bodu 18. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
20. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa. |
21. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
21.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti. |
22. Požaduje sa, aby sa dodávateľ po uzatvorení zmluvy oboznámil s Etickým kódexom obchodných partnerov objednávateľa zverejnenom na webovom sídle objednávateľa. Požaduje sa dodržiavanie etických zásad uvedených v Etickom kódexe objednávateľa, pričom v prípade zistenia, že došlo k porušeniu týchto zásad, objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvný vzťah ukončiť v 1-mesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť 1. kalendárnym dňom mesiaca, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom Vám bude písomná výpoveď doručená a skončí sa posledným kalendárnym dňom príslušného mesiaca. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Pozáručný servis vybraných systémov výrobcu zn. MAQUET", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny". |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.06.2022 00:00 — 31.05.2024 23:59
1,00 celok
178 659,16
178 659,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.04.2022 08:21
19.04.2022 10:00
19.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2022 08:47 - Vstupná ponuka | 178 659,16 | € | Cena bez DPH |
08.04.2022 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 178 545,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: