• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2022 11:50

Detail zákazky Z20222878

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2022 11:50

Základné údaje

Z20222878

OF-250960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6347088

Objednávateľ

17316219

Geodetický a kartografický ústav Bratislava

Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK

Dodávateľ

36677281

ZSE Energia, a.s.

Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

elektrická energia, elektrina, MWh, distribúcia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie pre OM č. 1
Funkcia
Dodanie elektrickej energie do odberného miesta (OM) špecifikovaného Odberateľom na obdobie pol roka t.j. od 1.7.2022 do 31.12.2022, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie a prepravy podľa predmetu zákazky do odberného miesta Odberateľa v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len PDS).
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb a prepravy do odberného miesta musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi SR v platnom znení počas celej zmluvnej doby, t. j. od 1.7.2022 do 31.12.2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný odber na obdobie MWh 320
predpokladané množstvo z odberu elektriny NT MWh 160
predpokladané množstvo z odberu elektriny VT MWh 160
rezervovaná kapacita kW 135
max. rezervovaná kapacita kW 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC 24ZZS80356200009
číslo OM 4803562000
adresa Chlumeckého 4, Bratislava
počet fáz 3
tarifikácia 2T
hodnota ističa (A) 3x50
hodnota účinníka 0,95
tolerancia odberu +/- 10%
poskytovateľ služieb - distribútor Západoslovenská distribučná, a.s.
úroveň siete VN
 2. Dodávka elektrickej energie pre OM č. 2
Funkcia
Dodanie elektrickej energie do odberného miesta (OM) špecifikovaného Odberateľom na obdobie pol roka t.j. od 1.7.2022 do 31.12.2022, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie a prepravy podľa predmetu zákazky do odberného miesta Odberateľa v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len PDS).
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb a prepravy do odberného miesta musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi SR v platnom znení počas celej zmluvnej doby, t. j. od 1.7.2022 do 31.12.2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný odber na obdobie MWh 1,75
predpokladané množstvo z odberu elektriny NT MWh 0,75
predpokladané množstvo z odberu elektriny VT MWh 1
rezervovaná kapacita kW 18
max. rezervovaná kapacita kW 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC 24ZZS5165083000X
číslo OM 4516508300
adresa Krajná 31, Bratislava
počet fáz 3
tarifikácia 2T
hodnota ističa (A) 50
hodnota účinníka 0,95
tolerancia odberu +/- 10%
poskytovateľ služieb - distribútor Západoslovenská distribučná, a.s.
úroveň siete NN
 3. Dodávka elektrickej energie pre OM č. 3
Funkcia
Dodanie elektrickej energie do odberného miesta (OM) špecifikovaného Odberateľom na obdobie pol roka t.j. od 1.7.2022 do 31.12.2022, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie a prepravy podľa predmetu zákazky do odberného miesta Odberateľa v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len PDS).
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb a prepravy do odberného miesta musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi SR v platnom znení počas celej zmluvnej doby, t. j. od 1.7.2022 do 31.12.2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný odber na obdobie MWh 10
max. rezervovaná kapacita kW 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC 24ZVS0000066788P
číslo OM 174408
adresa Suvorovova 2, Prešov
počet fáz 3
tarif jednotarif
hodnota ističa (A) 3x40
hodnota účinníka 1,00
tolerancia odberu +/- 10%
poskytovateľ služieb - distribútor Východoslovenská distribučná, a.s.
úroveň siete NN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. Objednávateľ požaduje nepretržité plnenie predmetu zákazky pre každé odberné miesto od 1.7.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 23:59 hod.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje  dokladmi, ktorými spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi e-mail s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby, tel. číslo a mail pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy  predloží objednávateľovi doklad, že má uzatvorenú na rok 2022 rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy  vytvorí zákaznícke konto na  internetovom portáli Dodávateľa  kde si Objednávateľ bude môcť spravovať informácie o svojich odberných miestach (prehľad odberných miest, história spotreby a pod.).
V prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny je dodávateľ povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu odberateľa.
V prípade zmien v počte OM budú tieto realizované bez sankcií zo strany Dodávateľa. Dodávateľ dodrží zmluvnú cenu aj pri prípadnom doplnení odberného miesta Objednávateľom.
Požaduje sa dodržanie zmluvnej ceny pri prekročení/nedočerpaní predpokladaného množstva v tolerancii +/- 10%.
Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sústave. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny Dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Objednávateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Nový dodávateľ zabezpečí zmenu dodávateľa zmenu tak, aby dodávka elektriny nebola prerušená.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity pre všetky odberné miesta objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Zúčtovacím a fakturačným obdobím je kalendárny mesiac.
Objednávateľ  umožňuje poskytovať  zálohové platby do max. 60% z predpokladanej mesačnej spotreby za každé odberné miesto zvlášť.
Dodávateľ vystaví  vyúčtovacie faktúry jednotlivo pre každé odberné miesto zvlášť, každá faktúra bude doručená najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočné odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac na kontaktný e-mail Objednávateľa. Splatnosť faktúr je 14 kalendárnych dní od dátumu ich vystavenia.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO  a úroku z omeškania na základe aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania pre obchodno-právne vzťahy uvedených v § 369 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude Objednávateľovi účtovať žiadne fixné poplatky za OM.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59

331,75 MWh

155 000,00

129 166,67

Uchádzač predloží podrobnú štruktúru ceny a špecifikáciu všetkých nákladových položiek za 1MWh, eur bez DPH za každú distribučnú oblasť samostatne.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2022 10:00

19.04.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 175
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2022 10:50 - Vstupná ponuka 154 979,62 € Cena s DPH
19.04.2022 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 154 979,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS