• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2022 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2022 15:50

Detail zákazky Z20222870

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2022 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2022 15:50

Základné údaje

Z20222870

OF-252148

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6320628

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných poukážok

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup stravných poukážok
Funkcia
Stravné poukážky vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky: € 3
Počet stravných lístkov: ks 1667
Obálky na stravné poukážky: ks 238
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať: Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať: Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať: Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať: Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok: Rok 2022
Požadujeme dodanie naobálkovaných stravných poukážok, a to v počte 237 ks obálok po 7 ks stravných poukážok (1 obálka - 7 ks stravných lístkov) a 1 obálka s 8 ks stravných poukážok (1 obálka - 8 ks stravných lístkov).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok v papierovej podobe do sídla verejného obstarávateľa – kuriérskou službou.
Na vyžiadanie žiadame zaslať elektronicky kontaktnej osobe zoznam zariadení, kde si možno poukážky uplatniť.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, distribúciu a všetky ďalšie náklady vzniknuté so zabezpečením stravných poukážok pre objednávateľa.
Dodávateľ bezodplatne na žiadosť objednávateľa vymení stravovacie poukážky, ktorým skončila doba platnosti za platné stravovacie poukážky.
Dodávateľ je povinný stravovacie poukážky vymeniť do 30 kalednárnych dní od žiadosti objednávateľa.
Faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní . Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku.
Sankcie: v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má verejný obstarávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Zmluva zanikne: a.) úplným vyčerpaním celkovej ceny predmetu zákazky, b.) skončením zmluvného obdobia.
Ak dodávateľ je neplatca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu.
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie stravných poukážok na 3. deň po zazmluvnení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Projektové centrum, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

11.04.2022 08:00 — 25.04.2022 14:00

1 667,00 ks

5 001,00

5 001,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.03.2022 14:31

06.04.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2022 14:37 - Vstupná ponuka 5 000,99 € Cena bez DPH
04.04.2022 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 5 000,97 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS