• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2022 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2022 14:50

Detail zákazky Z20222856

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2022 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2022 14:50

Základné údaje

Z20222856

OF-252171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6324248

Objednávateľ

36063606

Bratislavský samosprávny kraj

Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK

Dodávateľ

31348262

Wolters Kluwer SR s. r. o.

Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický systém právnych informácií

právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 48810000-9 - Informačné systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie online a off-line prístupu do komplexného elektronického systému právnych informácií pre poskytovanie právneho poradenstva.
Funkcia
Minimálne požiadavky na elektronický systém / Elektronický systém právnych informácií bude obsahovať:
1. Prostredníctvom systému bude zabezpečená práca s aktuálnymi komentármi právnych predpisov, ako aj užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentmi pre pracovníkov.
2. Zbierku zákonov SR (ďalej len „Z. z.“) a konsolidovaných znení - všetky právne predpisy uverejnené v Z. z. ako aj v Zb. minimálne od roku 1918 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách; svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť.
3. Aktuálne znenia právnych predpisov a ich noviel s dostupnosťou 1 max. 2 dni od ich zverejnenia v Zbierke zákonov.
4. Komentáre k zákonom (minimálne stodvadsať), vrátane ich priebežnej aktualizácie, k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva (najmä z oblasti obchodného práva, správneho práva, samosprávy, pracovného práva, verejného obstarávania, GDPR, životného prostredia a odpadového hospodárstva, školstva, zdravotníctva, stavebníctva, práva sociálneho zabezpečenia, nakladania s bytmi a nebytovými priestormi, trestného práva a iných).
5. Dôvodové správy - databáza minimálne 5 000 dôvodových správ (dôvodová správa - vysvetľuje hlavné dôvody tvorby zákonov a ich zmien vo všeobecnej a osobitnej časti); produkt obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od 01.01.1993 po súčasnosť.
6. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, Európskych súdov s možnosťou vyhľadávania minimálne podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spisovej značky, autora a prameňa.
7. Predpisy EÚ a judikatúra SDEÚ – on-line prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadení EÚ publikovaných na portáli EUR-Lex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEÚ.
8. Odborné články (literatúra) - aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti vrátane článkov z periodík „Zo súdnej praxe“, „Bulletin slovenskej advokácie“, z oblasti verejného obstarávania a pod.; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi.
9. Archív právnických časopisov, najmä časopisov: „Zo súdnej praxe“, „Verejné obstarávanie“, „Duševné vlastníctvo“, „Bezpečnosť práce v praxi s archívom“, „Právny obzor“, „Právo pre ROPO a obce“ - všetky ročníky min. od r. 2001 (resp. od prvého ročníka vydávania, ak nastal neskôr) s možnosťou vyhľadávania prostredníctvom kľúčového slova a s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte.
10. Monografie - odborné publikácie k špecifickým právnym témam.
11. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematikou - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov z rôznych oblastí; príklady z praxe prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi.
12. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, konkrétneho podania a konkrétnej žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z. z. a Zb.; vzor zmluvy, podania a žaloby môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť.
13. Priebežné dopĺňanie nových zdrojov v systéme od Poskytovateľa počas platnosti zmluvného vzťahu.
14. Prostredníctvom off-line systému bude zabezpečená užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a s aktuálnymi komentármi právnych predpisov a súvisiacimi dokumentami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
On-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov 25
Off-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov 5
Obdobie poskytovania služby kalendárny rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti *
aktuálnosť denne aktualizovaná databáza Z. z. v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie podľa platného právneho poriadku SR, aktualizácia predpisov EÚ a judikatúry SDEÚ;
štruktúrovanosť všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu;
previazanosť informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií;
* aktualizácia a sprístupnenie celej databázy aj v prípade doplnenia ďalších titulov, dokumentov a informácií do systému;
spoľahlivosť informácie musia byť garantované;
on-line a off-line prístup informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na základe prístupu na internet avšak s alternatívou ich dostupnosti aj off-line (najmenej 5 prístupov) spôsobom v prípade špeciálnej potreby;
rýchlosť technická podpora na báze Verity alebo „ekvivalentu“ na rýchle vyhľadávanie on-line informácií;
užívateľský komfort možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie;
* vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc, .docx alebo .rtf;
bezplatný servis (operátor hot-line) všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy sú riešené a vysvetľované formou bezplatného telefonického alebo e-mailového poradenstva;
monitoring e-mailom možnosť využívať upozornenia na zverejnené právne predpisy a na aktuálne prejednávané zmeny právnych predpisov formou e-mailových správ s aktívnymi odkazmi na príslušný portál;
nový obsah informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, t.j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií;
funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument
* alebo vyplnený vyhľadávací formulár;
technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň
* a spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekv. na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do troch (3) pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v zmluve.
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, automatické aktualizácie, podpora a pod.).
3. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
4. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky, osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvných podmienok.
5. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného Objednávateľom. Termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán.
6. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby na základe Poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry v mesačnej periodicite, ak sa Poskytovateľ s Objednávateľom nedohodne inak.
7. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa podľa tejto zmluvy, podľa VZP a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.05.2022 00:01 — 30.04.2024 00:00

1,00 celok

32 640,00

27 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.04.2022 12:24

07.04.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 595
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2022 13:45 - Vstupná ponuka 32 640,00 € Cena s DPH
07.04.2022 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka 32 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS