• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 13:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 14:00

Detail zákazky Z20222855

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 13:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 14:00

Základné údaje

Z20222855

OF-252147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6314758

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cukor, cukrovinky a med

cukor, kakaový prášok, čokoláda, müsli, perník, nátierka, toping, med, piškóty, sirup

  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15840000-8 - Kakao; čokoláda a cukrovinky
  • 15821200-1 - Sladké piškóty
  • 15831600-8 - Med
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cukor, cukrovinky a med
Funkcia
Dodávka cukru, cukroviniek a medu pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cukor rafinovaný kryštálový, alebo krupica 1kg kg 3140
Cukor práškový 1kg kg 230
Cukor vanilkový 1 kg kg 90
Cukor vanilkový 20g ks 500
Cukor škoricový 20g ks 100
Cukor porciovaný, hygienický balený, 4 g kg 135
Med včelí, porciovaný, 20g ks 13100
Oblátka obvodovo máčaná kakaovo mliečnou polevou, s náplňou orieškovou, kakaovou, vanilkovou alebo mliečnou náplňou, 30 – 36g ks 4140
Oblátka DIA, plnená s rôznou náplňou, 30-32 g, ks 500
Sušienky s kakaovou náplňou (25%) 40-45 g ks 5000
Plnená oblátka s tukovou náplňou (77%) s rôznou príchuťou, 30 – 32 g ks 1200
Oblátky s kakaovou, kávovou, nugátovou, krémovou náplňou (78%) 50-55 g ks 5500
Obaľovaný perník plnený 50 - 60 g ks 1200
Kakaovo-orieškový krém 20g, vanička ks 10100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cukor musí spĺňať požiadavky vyhlášky č. 37/2012 MP SR ktorou sa upravujú niektoré cukry. áno
Med musí spĺňať požiadavky vyhlášky č. 106/2012 MP SR ktorou sa mení vyhláška č. 41/2012 MP SR o mede. áno
Cukrovinky musia spĺňať požiadavky Vyhlášky MP a RV SR č. 24/2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách, ktorá určuje požiadavky na ich výrobu, manipuláciu s nimi a uvádzanie na trh. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru bude na dve miesta (vzdialenosť medzi odbernými miestami cca 15 km).
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodanie objednaného druhu tovaru, alebo jeho množstva bude považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok a bude viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním jej celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr.
Doba trvania Rámcovej dohody je od: 1. 4. 2022 do 30. 9. 2022 - 6 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 ks, kg - viď. vyššie

13 542,00

11 285,00

Uviesť presné názvy a zloženie ponúkaných výrobkov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2022 12:48

05.04.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 44
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2022 15:44 - Vstupná ponuka 13 542,00 € Cena s DPH
05.04.2022 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 13 541,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS