00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
40291758
Mária Šimonová
Tichá 94/1, Jakubovany, 08301, SVK
Nákup paplón + vankúš
Paplón, vankúš
Tovar, Služba
1. Nákup paplón + vankúš
|
|
---|---|
Funkcia |
Paplón antibakteriálny pre sociálne zariadenie |
Vankúš - podhlavník pre sociálne zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Paplón antibakteriálny | cm | 140 x 200 | ||
Vankúš - podhlavník antibakteriálny | cm | 70 x 90 | ||
Hmotnosť paplóna - celková = výplň + tkanina | g | 1500 | ||
Hmotnosť paplóna - celková = výplň + tkanina | g | 2400 | ||
Hmotnosť vankúša - podhlavníka - celková = výplň + tkanina | g | 1400 | ||
Paplón 1500 g | ks | 30 | ||
Paplón 2400 g | ks | 5 | ||
Vankúš 1400 g | ks | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výplň paplóna a vankúša | duté polyesterové vlákno s vysokou tvarovou stálosťou, tepelno-izolačný efekt |
Materiál povrchu | 100 % bavlna, 150g/m2 |
Paplón | celoročná prikrývka prešívaná, mäkká, vzdušná, hrejivá, vhodná pre astmatikov a alergikov |
Vankúš | zošitý - s možnosťou dosypu cez zips na bočnej stene, prešívaný, mäkký, vzdušný, hrejivý, vhodný pre astmatikov a alergikov |
Vhodné pre časté pranie a sušenie v sušičke | áno |
Pranie | v práčke pri teplote 60°C pri priemyselnom praní a sušení |
Sušenie | v sušičke pri priemyselnom praní a sušení |
Farba | neutrálna - biela |
Názov |
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) predložiť prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, resp. vzorku materiálu/tovaru, s popisom technických parametrov - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Vlastná realizácia predmetu zákazky môže byť uskutočnená až po odsúhlasení ponúkaného tovaru Objednávateľom. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy platný Certifikát použitých materiálov v zmysle OEKO-TEX Standard 100, resp. iný certifikát potvrdzujúci zdravotnú nezávadnosť pre zdravotníctvo a antimikrobiálne vlákno. |
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod.. Termín dodávky žiadame oznámiť minimálne 1 deň vopred. |
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na dodaný tovar záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Záruka na predmet Zmluvy začína plynúť dňom odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi na základe potvrdeného dodacieho listu/faktúry/preberacieho protokolu. |
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Faktúra bude splatná v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok so všetkými dôsledkami, ktoré z toho vyplývajú v zmysle OPET-VZP a ZVO. |
68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
21.04.2022 13:00
1,00 sada
1 400,00
1 166,66
Žiadame dodržať presné rozmery a hmotnosti výrobkov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2022 12:58
06.04.2022 11:00
06.04.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2022 11:56 - Vstupná ponuka | 1 398,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2022 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 398,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: