• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 10:50

Detail zákazky Z20222822

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 10:50

Základné údaje

Z20222822

OF-252068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6314720

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

31590403

EKOKROK s.r.o.

Dlhá 85, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu

Laminárny, box, prúdenie, vzduch

  • 42514000-2 - Stroje a prístroje na filtráciu alebo čistenie plynov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu:
Popis: Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu zabezpečujúci ochranu pracov procesu, spracovávaného produktu alebo materiálu pred bakteriologickou alebo časticovou kontamináciou z vonkajšieho prostredia
Rozmery: Vnútorné rozmery boxu (š x h x v) : 1200 x 600 x 600mm Vonkajšie rozmery boxu (š x h x v) : 1275 x 740 x 1200mm Rozmery podstavca (v optimálnej polohe) (š x h x v) : 1275 x 740 x 850mm
Normy a zaradenie prístroja: Trieda čistoty pracovného priestoru: A SL 1 EU Guide – GMP / STN EN ISO 14644-1, ISO CLASS 3/EC GMP Vol.4 Annex 1-Trieda A
- Trieda účinnosti filtrácie: ULPA U15 s účinnosťou 99,9995% pre častice 0,3µm, podľa STN 1822:2002
- Elektrická bezpečnosť STN EN 61010-1; STN EN 61326-1
- Manažment kvality: ISO 9001:2015
- Enviromentálny manažment: ISO 14001:2015
Prevedenie: Na výškovo nastaviteľnom podstavci s odkladacou policou v jeho dolnej časti as možnosťou aretácie vo vyhovujúcej polohe.
Štandardná výbava:
Pracovný priestor: - Bočné steny boxu presklené - Nepohyblivé čelné sklo zasahujúce do cca 1/3 výšky pracovného priestoru - Hladký, ľahko umývateľný, dezinfikovateľný a sterilizovateľný interiér
- - Pracovná doska s hĺbkou 600 mm, segmentovaná, v oceľovom prevedení v RAL odtieni - Všetky sklá sú bezpečnostné, vrstvené, hrúbka 6 mm
- - Zadná stena pracovného priestoru s otvorom minimalizujúcim fúkanie vzduchu vychádzajúceho z manipulačného otvoru boxu na obsluhu
Ovládanie: - Manuálne ovládanie boxu prostredníctvom kolískových vypínačov s podsvietením - Dva pracovné režimy – úsporný a prevádzkový - Akustická a vizuálna indikácia zanesenia hlavného filtra
UV žiarič / osvetlenie / ostatná výbava: - Osvetlenie pracovného priestoru - Predpríprava pre osadenie elektrickej zásuvky 230V (IP55) zo zadnej strany boxu
- - Predpríprava pre inštaláciu UV-C žiariča a krytu manipulačného otvoru pracovného priestoru - Hlavný istič pre vyššiu elektrickú bezpečnosť dostupný z prednej strany boxu
Prívod médií: - 3/8´´ predpríprava v zadnej stene na prívod médií (2x)
Filtre: - Dvojstupňová filtrácia - 1. stupeň: Obsluhou ľahko meniteľný predfilter triedy G4 predlžujúci životnosť hlavných filtrov
- - 2.stupeň: Hlavný filter: Absolútny vysokoúčinný ULPA filter v triede U15 v hliníkovom ráme s účinnosťou 99,9995% pre častice s veľkosťou 0,3µm
Konštrukcia a prevádzka boxu: - Pracovný priestor s pozitívnym tlakom - Extrémne tichá prevádzka ( do 50dB) - Predpríprava pre osadenie boxu na podstavec
- - Ventilátor: jeden vysokoúčinný a tichý ventilátor s EC motorom zabezpečujúci distribúciu filtrovaného vzduchu do pracovného priestoru
Povrchová úprava: - Povrchová úprava zdravotne nezávadnou, odolnou práškovou farbou v RAL odtieni s minimalizovaním rizika kontaminácie
- - Povrchová predúprava skeletu a rizikových častí boxu ochranným práškovým Zn nástrekom pre vyšší stupeň antikoróznej ochrany
Ďalšie dodávané položky: - Predfiltre na prvý rok prevádzky zdarma - Vstupná validácia výrobcu v cene zariadenia s doložením validačného protokolu - Protokol o inštalácii a uvedení do prevádzky
- - Vyhlásenie o zhode, návod na obsluhu a záručný list v slovenskom jazyku, východzia revízna správa, atesty od použitých filtrov - Certifikáty: CE, ISO9001:2015, ISO14001:2015
- - Záruka 2 roky s možnosťou predĺženia na 5 rokov - Záručný a pozáručný servis priamo od výrobcu s dostupnosťou náhradných dielov min. 10 rokov od skončenia záruky
Vyžiadaná príplatková výbava: - Mechanicky výškovo nastaviteľný podstavec, pre prácu v stoji alebo v sede, s možnosťou aretácie vo vyhovujúcej polohe
- - Integrovaný UV-C žiarič (IP65) v pracovnom priestore na zadnej stene tak, aby nenarúšal laminárne prúdenie, s ochranou proti jeho neželanému zapnutiu
- + kryt pracovného priestoru eliminujúci prenikanie UV-C žiarenia z boxu pri prevádzke UV-C žiariča
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane balenia a dopravy do sídla Objednávateľa, montáž, spojazdnenie, nastavenie a kalibrácia zariadenia s funkčnou skúškou v mieste inštalácie, zaškolenie obsluhy.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na predmet plnenia vrátane všetkých jeho súčastí záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky Dodávateľ Objednávateľovi uvedie na dodacom liste alebo preberacom protokole.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov predmetu zmluvy, spolu s funkčnou a technickou špecifikáciou/parametrami, prípadne prospekt alebo odkaz na webovú stránku. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný Obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať rovnaké alebo lepšie úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Ponúknutý ekvivalentný výrobok Dodávateľ predloží už vo vlastnom návrhu plnenia zákazky.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model. Súčasťou dodávky bude sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G.Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12.04.2022 08:00 — 30.05.2022 14:00

1,00 ks

4 634,40

3 862,00

Dodávateľ vo vlastnom návrhu uvedie obchodný názov a typ ponúknutého zariadenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2022 09:14

05.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2022 09:32 - Vstupná ponuka 4 634,28 € Cena s DPH
29.03.2022 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 4 634,28 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS