00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
31352839
PRAGOLAB s.r.o.
Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK
Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok
spektrometer
Tovar, Služba
1. Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok
|
|
---|---|
Funkcia |
Spektrometer potrebný na identifikáciu falšovaných prípravkov na ochranu rastlín v zmysle zákona č. 405/2011 Z. z. o rastlinolekárskej starostlivosti a o zmene zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov. Prístroj je nevyhnutný na vytvorenie knižnice spektier („odtlačkov prstov“) autorizovaných prípravkov na ochranu rastlín podľa požiadaviek Nariadenia EP a Rady 1107/2009. |
Predmetom zákazky je dodanie laboratórneho prístroja - Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok s požadovanou technickou špecifikáciou, ako aj zaškolenie obsluhy (zamestnancov verejného obstarávateľa). |
Spektrometer je spôsobilý identifikovať cudzorodé látky ramanovou a infračervenou spektrometriou s fourierovou transformáciou. |
Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok sa skladá z 8 častí (1. Spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok, 2. Infračervený spektrometer, 3. FT- raman modul, 4. ATR modul, 5. Príslušenstvo, 6. Programové vybavenie a data stanica, 7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc, 8. Požadované služby) v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak („minimálne požadované kvalitatívne parametre“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok | ks | 1 | ||
2. Infračervený spektrometer | ks | 1 | ||
3. FT- raman modul | ks | 1 | ||
4. ATR modul | ks | 1 | ||
5. Príslušenstvo | ks | 1 | ||
6. Programové vybavenie a data stanica | celok | 1 | ||
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | ks | 2 | ||
8. Požadované služby | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | Požadovaný je spektrometer pre identifikáciu cudzorodých látok ramanovou a infračervenou spektrometriou s fourierovou transformáciou. |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | Požadovaný je spektrálny rozsah infračerveného spektrometra v rozsahu strednejinfračervenej oblasti (ďalej „MIR“) a blízkej infračervenej (ďalej “NIR”) |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | a s možnosťou rozšírenia až na multirozsahové zariadenie so spektrálnym rozsahom min. 27 000 až 20 cm-1. |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | Pre zabezpečenie kontroly musí byť zariadenie vybavené vnútornou inteligenciou s nepretržitou dynamickou optimalizáciou (diagnostikou) optickej lavice |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | a všetkých komponentov systému s automatickou diagnostikou použitého príslušenstva, |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | ako aj nastavením optickej lavice pre jednotlivé požadované nástavce pre vzorkový priestor (napr. ATR technika, transmisné merania) vrátane integrovaných validačných štandardov. |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | So zreteľom na špeciálne aplikácie je požadovaný vysoký výkon spektrometra, preto spektrometer musí mať optický systém vybavený pozlátenými zrkadlami. |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | Súčasťou spektrometra musia byť ovládacie prvky - tlačidlá pre jednoduché spustenie merania na všetkých príslušenstvách, |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | stlačenie ovládacieho prvku musí zaznamenať aj príslušnú zmenu nastavenia spektrometra vrátane automatickej výmeny deliča lúča ako aj spustenie príslušného programového vybavenia. |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | Systém musí byť vybaveným modulom pre získanie ramanových spektier s laserom s vlnovou dĺžkou 1064 nm. |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | Systém musí umožňovať automatickú výmenu deličov lúčov. |
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: | Systém musí byť vybaveným integrovaným ATR s diamantovým kryštálom. |
2. Infračervený spektrometer | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
2. Infračervený spektrometer | Minimálny požadovaný spektrálny rozsah 13 500-350 cm-1; |
2. Infračervený spektrometer | Zdroj žiarenia pre strednú a ďalekú IR oblasť vzduchom chladený keramický zdroj napr. Polaris s predĺženou životnosťou, alebo ekvivalent; |
2. Infračervený spektrometer | Zdroj žiarenia bieleho svetla Tungsten Halogen pre NIR; |
2. Infračervený spektrometer | Spektrálne rozlíšenie 0,09 cm-1 alebo lepšie; |
2. Infračervený spektrometer | Lineárna rýchlosť merania v rozsahu 0,16-6,25 cm/sekunda alebo lepšia; |
2. Infračervený spektrometer | Vlnočtová presnosť musí byť 0,01 cm-1 alebo lepšia; |
2. Infračervený spektrometer | S/N šum (pre sken 1 min), 4 cm-1: min. 55 000:1; S/N (pre sken 5 sekúnd), 4 cm-1: min. 13 000:1; |
2. Infračervený spektrometer | Linearita : 0,07%T alebo lepšia; |
2. Infračervený spektrometer | Detektor: DLTGS (deuterated L-alanine doped triglycene sulphate); |
2. Infračervený spektrometer | Deliče lúča: KBr; CaF2; |
2. Infračervený spektrometer | Systém musí byť vybavený pozláteným prevedením zrkadiel s presnosťou ich nastavenia ±0,2 nm; |
2. Infračervený spektrometer | Systém musí byť vybavený integrovaným validačným kolieskom so štandardom pre overenie funkčnosti zariadenia; |
2. Infračervený spektrometer | Pre potreby kontinuálneho merania v rôznych oblastiach spektra, musí byť spektrometer vybavený automatickou výmenou deličov lúča s rýchlosťou výmeny do 30 sekúnd; |
2. Infračervený spektrometer | Zariadenie musí byť v prevedení uzatvorenej a sušenej optiky s možnosťou prefukovania inertným plynom resp. sušeným vzduchom; |
2. Infračervený spektrometer | Možnosť rozšírenia o dvojkanálový experiment, techniky s fázou modulácie žiarenia, resp. s moduláciou amplitúdy žiarenia, možnosť pripojenia NIR modulu resp. plynového chromatografu (GC). |
3. FT- raman modul | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
3. FT- raman modul | Vhodný pre vzorkový priestor spektrometra. |
3. FT- raman modul | Musí byť užívateľsky vymeniteľný za iný „nástavec“ pre vzorkový priestor. |
3. FT- raman modul | Musí pracovať s laserom s vlnovou dĺžkou 1064 nm bezpečnostnej triedy I. |
3. FT- raman modul | Musí mať nastaviteľnú intenzitu laseru s ≥ 450W. |
3. FT- raman modul | Musí mať veľkosť laserového spotu do 60 um. |
3. FT- raman modul | Musí mať rozlíšenie min. 5 um alebo lepšie. |
3. FT- raman modul | Možnosť merania v mikrotitračných doštičkách, vialkách, mikroskopických sklíčkach. |
4. ATR modul | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
4. ATR modul | Modul ATR s diamantovým kryštálom musí byť integrovaný v spektrometri, aby vzorkový priestor umožňoval pracovať s inými technikami vzorkovania ako napr. difúzna reflektancia (DRIFT), |
4. ATR modul | transmisné merania alebo ramanov modul bez potreby fyzickej výmeny „nástavca“, len jednoduchým presmerovaním lúča. |
4. ATR modul | Zabudované ATR musí byť vybavené vlastným DLTGS detektorom s rozsahom min. 5000-80 cm-1, alebo ekvivalentným. |
5. Príslušenstvo | Ponúkané príslušenstvo musí byť vybavené technológiou automatického rozpoznávania nástavcov, ich reprodukovateľné osadenie pomocou technológie „pinned in place“. |
5. Príslušenstvo | Súčasťou dodávky musí byť nástavec pre potreby transmisných meraní v kyvetách. |
6. Programové vybavenie a data stanica | Štandardné programové vybavenie pre riadenie a kontrolu spektrometra a raman modulu jedným programom s „bench diagnostikou“ (kontrola zdroja IČ žiarenia, laseru, napájania, detektora a elektroniky). |
6. Programové vybavenie a data stanica | Možnosť realizácie iných operácií v priebehu merania, zobrazenie viacerých spektier v jednom okne - nad sebou resp. prekrytie, interaktívna zmena rozsahu zobrazenia, popis pásov. |
6. Programové vybavenie a data stanica | Program musí umožňovať tvorbu užívateľ. matematických operácií, automatickú alebo interaktívnu korekciu základnej línie, vyhladzovanie spektier, meranie výšky a plochy pásu a výpočet ich parametrov. |
6. Programové vybavenie a data stanica | Použitie techník: jednoduchého Lambert-Beerovho zákona, CLS (Classical Least Squares - klasická metóda najmenších štvorcov); |
6. Programové vybavenie a data stanica | Použitie techník: SMLR (Stepwise Multiple Linear Regression - postupná viacnásobná lineárna analýza) PLS (Partial Least Squares - parciálna metóda najmenších štvorcov); |
6. Programové vybavenie a data stanica | Použitie techník: PCR (Principle Component Regression - regresia hlavných zložiek). |
6. Programové vybavenie a data stanica | Možnosť tvorby vlastných spektrálnych knižníc tak ako aj ramanových spektier. |
6. Programové vybavenie a data stanica | Program musí umožňovať kontrolu kvality (Qcheck, QC) |
6. Programové vybavenie a data stanica | pre verifikáciu nameraného spektra voči jednému resp. viacerým spektrám štandardov pre potreby QA (Quality assurance- zabezpečenie kvality) a QC (Quality control-kontrola kvality). |
6. Programové vybavenie a data stanica | Program musí ďalej umožňovať korekcie a konverzie dát – ATR (pokročilá ATR korekcia), Kubelka Munk, Kramer´s Kronigova funkcia, korekcia vody a oxidu uhličitého. |
6. Programové vybavenie a data stanica | Súčasťou dodávky musí byť softvér (SW) umožňujúci automatický a rýchly rozklad spektier s rýchlou prácou so všetkými dostupnými knižnicami užívateľa pre rýchlu identifikáciu vzoriek, |
6. Programové vybavenie a data stanica | vrátane multikomponentnej analýzy s databázou minimálne 14 000 ramanových spektier organických ako aj anorganických látok. |
6. Programové vybavenie a data stanica | Zabezpečenie plnej kompatibility s formátom spektier .spa, .spg bez matematickej konverzie, pre zabezpeč. bezproblémovej kompatibility a výmeny spektrálnych informácii v rámci medzinárodného tímu. |
6. Programové vybavenie a data stanica | Datastanica s výkonom dostatočným pre plynulú a plnohodnotnú prácu s prístrojom (ovládanie, meranie, vyhodnocovanie, reportovanie, tlač reportov a zálohovanie na DVD-RW). |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | Mikrobiologický box triedy II. podľa normy EN12469 s vertikálnym laminárnym prúdením vzduchu a spodným odsávaním, |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | pre dokonalú ochranu pracovného procesu a spracovávaného produktu alebo materiálu, zabezpečujúci ochranu produktu pred časticovou i bakteriálnou kontamináciou a súčasne požadovanú ochranu pracovníka. |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | Výškovo nastaviteľný elektrický podstavec umožňujúci prácu v sede resp. prácu v stoji s rozsahom min. 650 – 820 mmP. |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | Pracovná plocha min. 600 x 1800 mm. Vnútorná výška pracovného priestoru min. 650 mm. |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | Motorizovaný posuv čelného netrieštivého skla. |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | Vnútorné osvetlenie s výkonom min. 800 lx. Min. 3 elektrické zásuvky na 220 V pracovnom priestore |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | Nastavenie reálneho času s dátumom. UV svetlo s časovačom. |
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc | Pracovný priestor z nerezovej ocele. |
8. Požadované služby | Požadovaná je inštalácia certifikovaným servisným technikom (certifikát výrobcu). |
8. Zaškolenie obsluhy | Zaškolenie obsluhy pre používanie prístroja v rozsahu min. 2-3 dní pre neobmedzený počet osôb obstarávateľa. |
8. Aplikačná podpora | Aplikačná podpora pri vývoji metodiky podľa požiadaviek obstarávateľa minimálne v rozsahu 4 dní. |
8. Záručná doba na zdroj žiarenia | Požadovaná záručná doba na zdroj žiarenia, lasera interferometer min. 10 rokov. |
8. Záruka | Záručná doba na dodávku min. 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nové, nepoužité, nerepasované zariadenia a služby v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) certifikované pre používanie v EÚ alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a služieb a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov a služieb uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.5 Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných zariadení, že je autorizovaný na predaj týchto zariadení alebo potvrdením o zakúpení týchto zariadení prostredníctvom autorizovaného predajcu. |
2.6 Dodávateľ musí disponovať certifikátom k zariadeniam o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
2.7 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. |
2.8 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.7 zmluvy. |
2.9 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.8 zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. |
2.10 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa - verejného obstarávateľa. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí príslušnú inštaláciu a zaškolenie personálu na obsluhu po celkovom dodaní predmetu zmluvy. Požadovaná je inštalácia certifikovaným servisným technikom (certifikát výrobcu). |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu: názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Zariadenia musia byť nové, nerozbalené, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. Zariadenia nesmú byť recyklované, repasované, renovované. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy. |
6.6 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
7.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu. |
7.3 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
7.4 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
7.6 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu z kapitálových výdavkov podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. Ak cena niektorého z dodávaných zariadení nebude spĺňať uvedenú podmienku, objednávateľ si vyhradzuje neodobrať časť plnenia predmetu zmluvy v tomto jednotlivom prípade. |
7.7 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY |
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa). |
8.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.4 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
8.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
8.6 Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - skenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
8.7 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 15 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Na úhradu za plnenie predmetu zmluvy má objednávateľ vyhradené finančné prostriedky z kapitálových výdavkov, definované v zmysle Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 v platnom znení. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.6 tejto zmluvy. |
9.4 Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
10.2 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10.3 Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v dohodnutom termíne uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
10.4 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
14.07.2022 15:00
1,00 celok
194 289,20
161 907,67
Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2022 08:09
20.04.2022 10:00
20.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2022 16:34 - Vstupná ponuka | 194 289,00 | € | Cena s DPH |
19.04.2022 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 194 288,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: