• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 11:15

Detail zákazky Z20222799

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2022 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 11:15

Základné údaje

Z20222799

OF-251928

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6352348

Objednávateľ

00156582

Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky

Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK

Dodávateľ

31352839

PRAGOLAB s.r.o.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok

spektrometer

  • 38433000-9 - Spektrometre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok
Funkcia
Spektrometer potrebný na identifikáciu falšovaných prípravkov na ochranu rastlín v zmysle zákona č. 405/2011 Z. z. o rastlinolekárskej starostlivosti a o zmene zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 145/1995 Z. z. o správnych  poplatkoch v znení neskorších predpisov. Prístroj je nevyhnutný na vytvorenie knižnice spektier („odtlačkov prstov“) autorizovaných prípravkov na ochranu rastlín podľa požiadaviek Nariadenia EP a Rady 1107/2009.
Predmetom zákazky je dodanie laboratórneho prístroja - Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok s požadovanou technickou špecifikáciou, ako aj zaškolenie obsluhy (zamestnancov verejného obstarávateľa).
Spektrometer je spôsobilý identifikovať cudzorodé látky ramanovou a infračervenou spektrometriou s fourierovou transformáciou.
Ramanov spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok sa skladá z 8 častí (1. Spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok, 2. Infračervený spektrometer, 3. FT- raman modul,  4. ATR modul, 5. Príslušenstvo, 6. Programové vybavenie a data stanica, 7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc, 8. Požadované služby) v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak („minimálne požadované kvalitatívne parametre“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok ks 1
2. Infračervený spektrometer ks 1
3. FT- raman modul ks 1
4. ATR modul ks 1
5. Príslušenstvo ks 1
6. Programové vybavenie a data stanica celok 1
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc ks 2
8. Požadované služby celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Spektrometer na identifikáciu cudzorodých látok „minimálne požadované kvalitatívne parametre“
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: Požadovaný je spektrometer pre identifikáciu cudzorodých látok ramanovou a infračervenou spektrometriou s  fourierovou transformáciou.
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: Požadovaný je spektrálny rozsah infračerveného spektrometra v rozsahu strednejinfračervenej oblasti (ďalej „MIR“) a blízkej infračervenej (ďalej “NIR”)
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: a s možnosťou rozšírenia až na multirozsahové zariadenie so spektrálnym rozsahom min. 27 000 až 20 cm-1.
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: Pre zabezpečenie kontroly musí byť zariadenie vybavené vnútornou inteligenciou s nepretržitou dynamickou optimalizáciou (diagnostikou) optickej lavice
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: a všetkých komponentov systému s automatickou diagnostikou použitého príslušenstva,
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: ako aj nastavením optickej lavice pre jednotlivé požadované nástavce pre vzorkový priestor (napr. ATR technika, transmisné merania) vrátane integrovaných validačných štandardov.
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: So zreteľom na špeciálne aplikácie je požadovaný vysoký výkon spektrometra, preto spektrometer musí mať optický systém vybavený pozlátenými zrkadlami.
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: Súčasťou spektrometra musia byť ovládacie prvky - tlačidlá pre jednoduché spustenie merania na všetkých príslušenstvách,
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: stlačenie ovládacieho prvku musí zaznamenať aj príslušnú zmenu nastavenia spektrometra vrátane automatickej výmeny deliča lúča ako aj spustenie príslušného programového vybavenia.
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: Systém musí byť vybaveným modulom pre získanie ramanových spektier s laserom s vlnovou dĺžkou 1064 nm.
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: Systém musí umožňovať automatickú výmenu deličov lúčov.
1. Základné požadované funkcionality spektrometra na identifikáciu cudzorodých látok: Systém musí byť vybaveným integrovaným ATR s diamantovým kryštálom.
2. Infračervený spektrometer „minimálne požadované kvalitatívne parametre“
2. Infračervený spektrometer Minimálny požadovaný spektrálny rozsah 13 500-350 cm-1;
2. Infračervený spektrometer Zdroj žiarenia pre strednú a ďalekú IR oblasť vzduchom chladený keramický zdroj napr. Polaris s predĺženou životnosťou, alebo ekvivalent;
2. Infračervený spektrometer Zdroj žiarenia bieleho svetla Tungsten Halogen pre NIR;
2. Infračervený spektrometer Spektrálne rozlíšenie 0,09 cm-1 alebo lepšie;
2. Infračervený spektrometer Lineárna rýchlosť merania v rozsahu 0,16-6,25 cm/sekunda alebo lepšia;
2. Infračervený spektrometer Vlnočtová presnosť musí byť 0,01 cm-1 alebo lepšia;
2. Infračervený spektrometer S/N šum (pre sken 1 min), 4 cm-1: min. 55 000:1; S/N (pre sken 5 sekúnd), 4 cm-1: min. 13 000:1;
2. Infračervený spektrometer Linearita : 0,07%T alebo lepšia;
2. Infračervený spektrometer Detektor: DLTGS (deuterated L-alanine doped triglycene sulphate);
2. Infračervený spektrometer Deliče lúča: KBr; CaF2;
2. Infračervený spektrometer Systém musí byť vybavený pozláteným prevedením zrkadiel s presnosťou ich nastavenia ±0,2 nm;
2. Infračervený spektrometer Systém musí byť vybavený integrovaným validačným kolieskom so štandardom pre overenie funkčnosti zariadenia;
2. Infračervený spektrometer Pre potreby kontinuálneho merania v rôznych oblastiach spektra, musí byť spektrometer vybavený automatickou výmenou deličov lúča s rýchlosťou výmeny do 30 sekúnd;
2. Infračervený spektrometer Zariadenie musí byť v prevedení uzatvorenej a sušenej optiky s možnosťou prefukovania inertným plynom resp. sušeným vzduchom;
2. Infračervený spektrometer Možnosť rozšírenia o dvojkanálový experiment, techniky s fázou modulácie žiarenia, resp. s moduláciou amplitúdy žiarenia, možnosť pripojenia NIR modulu resp. plynového chromatografu (GC).
3. FT- raman modul „minimálne požadované kvalitatívne parametre“
3. FT- raman modul Vhodný pre vzorkový priestor spektrometra.
3. FT- raman modul Musí byť užívateľsky vymeniteľný za iný „nástavec“ pre vzorkový priestor.
3. FT- raman modul Musí pracovať s laserom s vlnovou dĺžkou 1064 nm bezpečnostnej triedy I.
3. FT- raman modul Musí mať nastaviteľnú intenzitu laseru s ≥ 450W.
3. FT- raman modul Musí mať veľkosť laserového spotu do 60 um.
3. FT- raman modul Musí mať rozlíšenie min. 5 um alebo lepšie.
3. FT- raman modul Možnosť merania v mikrotitračných doštičkách, vialkách, mikroskopických sklíčkach.
4. ATR modul „minimálne požadované kvalitatívne parametre“
4. ATR modul Modul ATR s diamantovým kryštálom musí byť integrovaný v spektrometri, aby vzorkový priestor umožňoval pracovať s inými technikami vzorkovania ako napr. difúzna reflektancia (DRIFT),
4. ATR modul transmisné merania alebo ramanov modul bez potreby fyzickej výmeny „nástavca“, len jednoduchým presmerovaním lúča.
4. ATR modul Zabudované ATR musí byť vybavené vlastným DLTGS detektorom s rozsahom min. 5000-80 cm-1, alebo ekvivalentným.
5. Príslušenstvo Ponúkané príslušenstvo musí byť vybavené technológiou automatického rozpoznávania nástavcov, ich reprodukovateľné osadenie pomocou technológie „pinned in place“.
5. Príslušenstvo Súčasťou dodávky musí byť nástavec pre potreby transmisných meraní v kyvetách.
6. Programové vybavenie a data stanica Štandardné programové vybavenie pre riadenie a kontrolu spektrometra a raman modulu jedným programom s „bench diagnostikou“ (kontrola zdroja IČ žiarenia, laseru, napájania, detektora a elektroniky).
6. Programové vybavenie a data stanica Možnosť realizácie iných operácií v priebehu merania, zobrazenie viacerých spektier v jednom okne - nad sebou resp. prekrytie, interaktívna zmena rozsahu zobrazenia, popis pásov.
6. Programové vybavenie a data stanica Program musí umožňovať tvorbu užívateľ. matematických operácií, automatickú alebo interaktívnu korekciu základnej línie, vyhladzovanie spektier, meranie výšky a plochy pásu a výpočet ich parametrov.
6. Programové vybavenie a data stanica Použitie techník: jednoduchého Lambert-Beerovho zákona, CLS (Classical Least Squares - klasická metóda najmenších štvorcov);
6. Programové vybavenie a data stanica Použitie techník: SMLR (Stepwise Multiple Linear Regression - postupná viacnásobná lineárna analýza) PLS (Partial Least Squares - parciálna metóda najmenších štvorcov);
6. Programové vybavenie a data stanica Použitie techník: PCR (Principle Component Regression - regresia hlavných zložiek).
6. Programové vybavenie a data stanica Možnosť tvorby vlastných spektrálnych knižníc tak ako aj ramanových spektier.
6. Programové vybavenie a data stanica Program musí umožňovať kontrolu kvality (Qcheck, QC)
6. Programové vybavenie a data stanica pre verifikáciu nameraného spektra voči jednému resp. viacerým spektrám štandardov pre potreby QA (Quality assurance- zabezpečenie kvality) a QC (Quality control-kontrola kvality).
6. Programové vybavenie a data stanica Program musí ďalej umožňovať korekcie a konverzie dát – ATR (pokročilá ATR korekcia), Kubelka Munk, Kramer´s Kronigova funkcia, korekcia vody a oxidu uhličitého.
6. Programové vybavenie a data stanica Súčasťou dodávky musí byť softvér (SW) umožňujúci automatický a rýchly rozklad spektier s rýchlou prácou so všetkými dostupnými knižnicami užívateľa pre rýchlu identifikáciu vzoriek,
6. Programové vybavenie a data stanica vrátane multikomponentnej analýzy s databázou minimálne 14 000 ramanových spektier organických ako aj anorganických látok.
6. Programové vybavenie a data stanica Zabezpečenie plnej kompatibility s formátom spektier .spa, .spg bez matematickej konverzie, pre zabezpeč. bezproblémovej kompatibility a výmeny spektrálnych informácii v rámci medzinárodného tímu.
6. Programové vybavenie a data stanica Datastanica s výkonom dostatočným pre plynulú a plnohodnotnú prácu s prístrojom (ovládanie, meranie, vyhodnocovanie, reportovanie, tlač reportov a zálohovanie na DVD-RW).
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc „minimálne požadované kvalitatívne parametre“
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc Mikrobiologický box triedy II. podľa normy EN12469 s vertikálnym laminárnym prúdením vzduchu a spodným odsávaním,
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc pre dokonalú ochranu pracovného procesu a spracovávaného produktu alebo materiálu, zabezpečujúci ochranu produktu pred časticovou i bakteriálnou kontamináciou a súčasne požadovanú ochranu pracovníka.
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc Výškovo nastaviteľný elektrický podstavec umožňujúci prácu v sede resp. prácu v stoji s rozsahom min. 650 – 820 mmP.
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc Pracovná plocha min. 600 x 1800 mm. Vnútorná výška pracovného priestoru min. 650 mm.
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc Motorizovaný posuv čelného netrieštivého skla.
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc Vnútorné osvetlenie s výkonom min. 800 lx. Min. 3 elektrické zásuvky na 220 V pracovnom priestore
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc Nastavenie reálneho času s dátumom. UV svetlo s časovačom.
7. Vzorkovací box pre vzorkovanie analyzovaných matríc Pracovný priestor z nerezovej ocele.
8. Požadované služby Požadovaná je inštalácia certifikovaným servisným technikom (certifikát výrobcu).
8. Zaškolenie obsluhy Zaškolenie obsluhy pre používanie prístroja v rozsahu min. 2-3 dní pre neobmedzený počet osôb obstarávateľa.
8. Aplikačná podpora Aplikačná podpora pri vývoji metodiky podľa požiadaviek obstarávateľa minimálne v rozsahu 4 dní.
8. Záručná doba na zdroj žiarenia Požadovaná záručná doba na zdroj žiarenia, lasera interferometer min. 10 rokov.
8. Záruka Záručná doba na dodávku min. 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nové, nepoužité, nerepasované zariadenia a služby v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) certifikované pre používanie v EÚ alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu.
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a služieb a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov a služieb uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite.
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS.
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy.
2.5 Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných zariadení, že je autorizovaný na predaj týchto zariadení alebo potvrdením o zakúpení týchto zariadení prostredníctvom autorizovaného predajcu.
2.6 Dodávateľ musí disponovať certifikátom k zariadeniam o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky.
2.7 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom.
2.8 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.7 zmluvy.
2.9 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.8 zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak.
2.10 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa - verejného obstarávateľa.
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí príslušnú inštaláciu a zaškolenie personálu na obsluhu po celkovom dodaní predmetu zmluvy. Požadovaná je inštalácia certifikovaným servisným technikom (certifikát výrobcu).
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom.
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu: názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite,
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa.
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1.
6.4 Zariadenia musia byť nové, nerozbalené, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. Zariadenia nesmú byť recyklované, repasované, renovované.
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy.
6.6 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy.
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA
7.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
7.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu.
7.3 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
7.4 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
7.6 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu z kapitálových výdavkov podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. Ak cena niektorého z dodávaných zariadení nebude spĺňať uvedenú podmienku, objednávateľ si vyhradzuje neodobrať časť plnenia predmetu zmluvy v tomto jednotlivom prípade.
7.7 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy.
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“.
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy.
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa).
8.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť.
8.4 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy.
8.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
8.6 Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - skenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt.
8.7 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 15 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Na úhradu za plnenie predmetu zmluvy má objednávateľ vyhradené finančné prostriedky z kapitálových výdavkov, definované v zmysle Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 v platnom znení.
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady).
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.6 tejto zmluvy.
9.4 Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa.
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/.
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry.
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu.
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi.
10. OSTATNÉ USTANOVENIA
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky.
10.2 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy.
10.3 Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v dohodnutom termíne uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
10.4 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

14.07.2022 15:00

1,00 celok

194 289,20

161 907,67

Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2022 08:09

20.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 66
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2022 16:34 - Vstupná ponuka 194 289,00 € Cena s DPH
19.04.2022 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 194 288,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS