35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35848863
O2 Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK
Služby mobilného operátora
telekomunikačné služby, mobilné telefóny, SIM karty, dátové služby, virtuálna privátna sieť, hlasové služby
Služba
1. Obstaranie služieb mobilného operátora (SMO) - plnenie služby 4 mesiace
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných mobilných telekomunikačných služieb operátora prostredníctvom virtuálnej privátnej siete (VPS), t. j. vytvorením vnútropodnikovej siete pre hlasové SIM karty objednávateľa, pripojenie účastníka do verejnej telefónnej siete (VTS), doplnkové verejné telekomunikačné služby a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení (MT) pre objednávateľa. |
1. Účastnícky program A: • mesačný poplatok za SIM kartu zaradenú vo VPS,• neobmedzené volania v rámci VPS,• neobmedzené volania v rámci všetkých národných pevných aj mobilných sietí v SR,• neobmedzené volania do pevných a mobilných sietí v krajinách EÚ,• neobmedzené SMS a MMS v SR aj v krajinách EÚ,• služby CLIP, CLIR, Roaming,• internet v mobile s objemom predplatených dát 10 GB z firemného datapool-u,• po vyčerpaní predplatených dát zníženie prenosovej rýchlosti bez ďalšieho spoplatnenia prenesených dát,• zaslanie SMS správ o zmeškaných hovoroch pri nedostupnosti siete alebo vypnutom MT |
2. Účastnícky program B: • mesačný poplatok za SIM kartu zaradenú vo VPS,• neobmedzené volania v rámci VPS,• neobmedzené volania v rámci všetkých národných pevných aj mobilných sietí v SR,• neobmedzené SMS a MMS v SR,• služby CLIP, CLIR, Roaming,• internet v mobile s objemom predplatených dát 3 GB z firemného datapool-u,• po vyčerpaní predplatených dát zníženie prenosovej rýchlosti bez ďalšieho spoplatnenia prenesených dát,• zaslanie SMS správ o zmeškaných hovoroch pri nedostupnosti siete alebo vypnutom MT. |
3. Účastnícky program C: • mesačný poplatok za SIM kartu zaradenú vo VPS, • neobmedzené volania v rámci VPS, • zvýhodnené volania v rámci všetkých národných pevných aj mobilných sietí v SR, • služby CLIP, CLIR, Roaming, • internet v mobile s objemom predplatených dát 1 GB z firemného datapool-u, • po vyčerpaní predplatených dát zníženie prenosovej rýchlosti bez ďalšieho spoplatnenia prenesených dát, • zaslanie SMS správ o zmeškaných hovoroch pri nedostupnosti siete alebo vypnutom MT. |
4. Účastnícky program MI: • mobilný internet s predplateným objemom dát 2GB z firemného datapool-u, • po prečerpaní voľného objemu dát sa zníži prenosová rýchlosť, bez ďalšieho spoplatňovania prenesených dát. |
Požiadavky objednávateľa k SMO: • zvýhodnené tarify pre volania a služby v rámci VPS, ako aj štandardných hlasových a ostatných služieb nezahrnutých vo VPS, • sekundová tarifikácia od prvej sekundy, • jednotná cena volaní v akomkoľvek čase (nerozlišuje sa silná a slabá prevádzka a prevádzka cez víkend), • nákup mobilných telefónov za zvýhodnenú cenu, • pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na Call centre mobilného operátora pre objednávateľa, • zabezpečenie okamžitej informovanosti zo strany poskytovateľa v prípade plánovaných výpadkov telekomunikačných – mobilných služieb, |
• možnosť použiť jedno dátové zariadenie v SR a aj v zahraničí,• možnosť využívať regulovaný roaming v rámci regulácie EÚ,• možnosť zavedenia limitu roamingovej prevádzky,• prístup k emailom, kalendáru, poznámkam prostredníctvom služby Mobile device management, |
Požiadavky objednávateľa na bezplatné služby: • bezplatné zriadenie Hlasovej VPS, • zabezpečenie bezplatnej info linky, • súhrnná elektronická faktúra vo formáte pdf za jednotlivé SIM karty, • poskytovanie súhrnného elektronického podrobného rozpisu hovorov a správ vo formáte xlsx na jednotlivé SIM karty za fakturačné obdobie, • možnosť vytvárať profily vo VPS pre jednotlivé SIM karty, obmedziť/nastaviť reštrikcie hovoru podľa smeru, času, tlf. čísiel |
• možnosť obmedziť volania na konkrétne smery volaní alebo konkrétne telefónne čísla,• zriadenie novej SIM karty,• aktivácia novej SIM karty,• výmena SIM karty,• zmena užívateľa telefónneho čísla,• poskytovanie PIN, PUK, PIN2, PUK2 kódu k jednotlivým SIM kartám podľa potreby,• pridelenie uceleného číselného radu telefónnych čísiel,• služba odkazová schránka,• telefonické zablokovanie a odblokovanie SIM karty,• presmerovanie hovorov,• blokovanie odchádzajúcich hovorov,• konferenčný hovor,• utajenie mobilného čísla, |
• začiatok a koniec fakturačného mesiaca sa bude zhodovať s kalendárnym mesiacom, tzn. začínať bude prvý deň kalendárneho mesiaca a končiť posledný deň kalendárneho mesiaca, • opis faktúry,• prenos existujúcich telefónnych čísiel do siete uchádzača,• iné doplnkové služby podľa aktuálnej ponuky uchádzača. |
• v súčasnosti má objednávateľ aktívnych 760 SIM kariet (ich počet sa môže meniť podľa potrieb VšZP). |
• bezplatné zriadenie virtuálnej privátnej siete (ďalej len „VPS“) a zabezpečenie mobilných hlasových služieb prostredníctvom VPS pre VšZP, |
• bezplatné zaradenie pobočkových pevných liniek (VoIP aj VTS) do VPS a následné bezplatné volania v rámci siete, |
• zabezpečenie mobilných dátových služieb na hlasových aj dátových SIM kartách VšZP podľa stanovených požiadaviek |
• požaduje sa služba DATA POOL v objeme 1000 GB dát čerpateľných súčasne všetkými hlasovými aj dátovými SIM kartami s možnosťou nastavenia limitu na jednotlivé SIM karty, po ktorého prečerpaní sa uplatní spomalenie dátového prenosu, |
• požaduje sa služba Mobile Device Management – za účelom zabezpečenia kybernetickej bezpečnosti v koncových mobilných zariadeniach VšZP. Požaduje sa sprístupnenie centrálneho ovládacieho prístupu prostredníctvom ktorého je možné spravovať obsah koncových mobilných zariadení v rozsahu správy kontaktov a e-mailovej komunikácie. |
• pokrytie obyvateľstva Slovenskej republiky - úroveň pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb minimálne 90 %, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Účastnícky program A, mesačný paušál | mesiac | 200 | ||
2. Účastnícky program B, mesačný paušál | mesiac | 1200 | ||
3. Účastnícky program C, mesačný paušál | mesiac | 1200 | ||
4. Účastnícky program MI, mesačný paušál | mesiac | 600 | ||
5. Prémiové zariadenia k programu A | ks | 1 | ||
6. Zariadenia k programu A | ks | 2 | ||
7. Zariadenia k programu B | ks | 5 | ||
8. Zariadenia k programu C | ks | 5 | ||
9.DATA POOL 1000 GB, podľa požiadavky | mesiac | 4 | ||
10. Mobile Device Management pre hlasové SIM karty (max 620x4) | ks | 2 480 | ||
11. Cena za jednu minútu hovoru do vlastnej mobilnej siete časovo neobmedzene (mimo paušál) | min | 43 016 | ||
12. Cena za jednu minútu hovoru do ostatných národných sietí v rámci SR časovo neobmedzene (mimo paušál) | min | 139 540 | ||
13. Cena za jednu minútu hovoru do krajín EÚ (mimo paušál) | min | 1100 | ||
14. Cena odoslanej SMS do národných mobilných sietí v SR | ks | 28 208 | ||
15. Cena odoslanej MMS do národných mobilných sietí v SR | ks | 188 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prémiové zariadenia k programu A | - operačný systém: iOS, - veľkosť displeja: minimálne 6“,- pamäť RAM: minimálne 4 GB, - užívateľská pamäť: minimálne 128 GB, - podpora 5G siete, - nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Zariadenia k programu A | - operačný systém: minimálne Android 10, - veľkosť displeja: minimálne 6“, - pamäť RAM: minimálne 8 GB, - užívateľská pamäť: minimálne 256 GB, - podpora 5G siete, - nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Zariadenia k programu B | - operačný systém: minimálne Android 10, - veľkosť displeja: minimálne 6“, - pamäť RAM: minimálne 6 GB, - užívateľská pamäť: minimálne 64 GB, - podpora 4G siete, - nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Zariadenia k programu C | - operačný systém: minimálne Android 10, - veľkosť displeja: minimálne 5“, - pamäť RAM: minimálne 4 GB, - užívateľská pamäť: minimálne 32 GB, - podpora 4G siete, - nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
K dodaným zariadeniam: k programom A,B a C: | - požaduje sa záručný servis mobilných telefónov a bezplatné poskytnutie náhradného zariadenia počas doby záručného servisu zariadenia. |
V prípade potreby objednávateľ požaduje možnosť čerpania z rámcovej dohody za účelom nákupu mobilných zariadení k jednotlivým SIM kartám vo VPS - dodať mobilné telekomunikačné zariadenia vrátane štandardného príslušenstva za zvýhodnenú cenu 1,- € s DPH, podľa aktuálne platnej ponuky dodávateľa na trhu k obdobným programom. | podľa počtov a požiadaviek k zariadeniam k programom A,B a C |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny Cenník produktov a služieb mobilného operátora a Všeobecné obchodné podmienky, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
2. Objednávateľ požaduje v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predložiť Mapu pokrytia mobilným signálom - deklarovanie percentuálneho pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb a mobilných dátových služieb na celom území SR. Dodávateľ na mape uvedie pokrytie GPRS/EDGE,3G,4G mobilných technológií hlasových a dátových služieb. |
3. Dodávateľ prehlasuje, že je zapísaný v Registri prevádzkovateľov základných služieb, vedenom Národným bezpečnostným úradom SR v súlade s ustanoveniami zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
4. Objednávateľ požaduje predloženie štatutárnym zástupcom alebo poverenou osobou verifikovaného Rozpisu cien poskytovaných služieb v súlade s výsledkom verejného obstarávania, so špecifikáciou všetkých jednorazových, a pravidelných cien, s uvedením ceny bez DPH, výšky DPH ako aj ceny s DPH, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Dodávateľ scan verifikovaného Rozpisu jednotkových cien doručí elektronicky a súčasne aj v listinnej podobe na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
5. Účastníci rámcovej dohody si vzájomne oznámia kontaktné osoby, e-mailové adresy a ďalšie nevyhnutné kontaktné údaje pre obdobie platnosti rámcovej dohody bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody. |
6. Celkovou cenou za plnenie predmetu zmluvy sa rozumie sumár všetkých peňažných plnení, ktoré budú uhradené objednávateľom dodávateľovi za plnenie predmetu tejto rámcovej dohody. |
7. Cena za plnenie predmetu rámcovej dohody je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahŕňa všetky náklady dodávateľa, súvisiace s plnením predmetu rámcovej dohody, vrátane všetkých jednorazových, pravidelných a minútových poplatkov, vyplývajúcich z plnenia predmetu zmluvy, ako aj všetkých nákladov na prevádzku mobilných telefónov v rámci Slovenskej republiky, Európskej únie a ostatných krajín sveta a |
nákladov na nové SIM karty, mobilné telefóny, volania do pevných a mobilných sietí, roaming, SMS, MMS, mobilný internet a virtuálnu privátnu sieť. |
8. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v rámcovej dohode. |
9. Cenu za plnenie predmetu rámcovej dohody je dodávateľ oprávnený fakturovať mesačne, a to na základe samostatnej súhrnnej faktúry za všetky skutočne zrealizované služby v príslušnom kalendárnom mesiaci a na základe samostatnej faktúry za dodané koncové zariadenia v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
10. Faktúra musí okrem zákonom stanovených náležitostí obsahovať aj: - číslo rámcovej dohody, - popis konkrétneho plnenia v súlade s touto rámcovou dohodou, - položkový rozpis služieb, resp. dodaných koncových zariadení, - prílohou faktúry za dodané koncové zariadenia bude dodací list, potvrdený oprávneným zamestnancom objednávateľa. |
11. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi na e-mailovú adresu, oznámenú dodávateľovi v zmysle bodu 5. Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s rámcovou dohodou a príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
12. Objednávateľ požaduje zriadenie mobilnej hlasovej virtuálnej privátnej siete na 4 mesiace tak, aby bola funkčná od 1.5.2022, do ktorej požaduje zaradiť všetky existujúce SIM karty objednávateľa, vrátane prenosu so zachovaním stávajúceho telefónneho čísla a zaradenia do mobilnej hlasovej virtuálnej privátnej siete SIM kariet iných poskytovateľov elektronických komunikačných služieb, a to bez prerušenia funkčnosti existujúcich poskytovaných telekomunikačných služieb (hlasových aj dátových). |
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje zaradiť do mobilnej hlasovej virtuálnej privátnej sieti aj ďalšie nové SIM karty podľa objednávky objednávateľa. Dodávateľ dodá mobilné telefónne zariadenia v súlade s požiadavkami na základe objednávky. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje na zaslanie SMS správ o zmene mobilného operátora (v prípade zmeny mobilného operátora) na všetky existujúce účastnícke čísla verejného obstarávateľa a zabezpečenie hlasovej správy pre volajúcich na účastnícke čísla verejného obstarávateľa o zmene mobilného operátora (v prípade zmeny mobilného operátora), |
14. DPH bude dodávateľ fakturovať v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov. V prípade zmeny sadzby DPH sa nevyžaduje úprava formou dodatku k tejto rámcovej dohode, ale dodávateľ bude automaticky účtovať výšku sadzby DPH platnú v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. |
15. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za plnenie predmetu rámcovej dohody bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 5. pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci zdaniteľného plnenia. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, sa |
dodávateľ zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
17. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
18. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
19. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet rámcovej dohody sám. |
Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
20. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania rámcovej dohody známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu rámcovej dohody, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia rámcovej dohody, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená účastníkmi rámcovej dohody formou písomného dodatku k rámcovej dohode. O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať kupujúceho, |
pričom je povinný zároveň predložiť kupujúcemu čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny celkom vrátane DPH. Objednávateľ je oprávnený zmluvnú pokutu započítať a z tohto dôvodu krátiť úhradu za plnenie predmetu rámcovej dohody do výšky zmluvnej pokuty. |
21. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákone č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
22. V prípade odstúpenia rámcová dohoda zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
23. V prípade predčasného ukončenia rámcovej dohody si účastníci dohody vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe rámcovej dohody, o čom vyhotovia písomný protokol. |
24. Účastníci dohody sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody, ktoré by spôsobilo, že by účastníci dohody alebo osoby ovládané účastníkmi dohody porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
25. Účastníci dohody sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhého účastníka dohody, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhého účastníka dohody žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody v rozpore s etickým kódexom objednávateľa, zverejneným na webovom sídle objednávateľa. |
26. Účastníci dohody sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto rámcovej dohody. |
27. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody je poskytnutý účastníkovi dohody alebo zástupcovi účastníka dohody v rozpore s týmto článkom rámcovej dohody, môže účastník dohody od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
28. Účastníci dohody sa zaväzujú dodržiavať základné morálne a etické hodnoty, ustanovené v obsahu etického kódexu objednávateľa. V prípade nedodržiavania stanovených morálnych a etických hodnôt je ktorýkoľvek účastník dohody oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
29. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto rámcovej dohody na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
30. Rozhodným právom pre túto rámcovú dohodu je slovenský právny poriadok. |
31. Účastníci dohody sa dohodli, že písomnosti podľa tejto rámcovej dohody sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každý z účastníkov dohody je povinný písomne informovať druhého účastníka dohody o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla účastníkov dohody, uvedenú v rámcovej dohode. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. |
Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na niektorú z e-mailových adries druhého účastníka dohody, ktoré si účastníci dohody vzájomne oznámia po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody. |
32. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku rámcovej dohody, či akéhokoľvek porušenia rámcovej dohody, sa nepoužije e-mail. |
33. Písomnosti a komunikácia medzi účastníkmi dohody týkajúca sa tejto rámcovej dohody bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
34. Platnosť rámcovej dohody končí uplynutím jej platnosti, resp. vyčerpaním finančného limitu, uvedeného v tejto rámcovej dohode podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr. |
35. Nepredloženie dokladov, považovaných vo vyššie uvedených bodoch bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
36. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
37. Zmluva má charakter rámcovej dohody, plnenie rámcovej dohody bude 4 mesiace od začatia poskytovania VPS. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v článku XVI OPET, 2.časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
5
1,00 Celý predmet zákazky
83 644,44
69 703,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2022 09:14
05.04.2022 10:00
05.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2022 09:38 - Vstupná ponuka | 83 640,00 | € | Cena s DPH |
30.03.2022 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: