• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 08:26
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 09:15

Detail zákazky Z20222760

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 08:26
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 09:15

Základné údaje

Z20222760

OF-252003

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6311456

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36407968

PROLINK, s.r.o.

9. mája 325/1, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne a alternatívne tonery

tlač

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne a alternatívne tonery
Funkcia
tlačenie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 265
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Q2612 A- alternatíva 22 ks
- CB435A - alternatíva 38 ks
-CE285- alternatíva 47 ks
-CF 217 A - alternatíva 8 ks
- CF 283A - alternatíva 6 ks
Xerox 3020     106R02773 - alternatíva 87 ks
-Xerox  5928   - originál      106R04349 15 ks
-Lex 56F2000 - originál 14ks
-Lexmark  56F0Z00- originál 10 ks
-Xerox 101R00664 - originál 4 ks
-Xerox 106R02778 - alternatíva 2 ks
-HP CF230A- alternatíva 3 ks
-Xerox  101R0555 - originál 1 ks
- Brother 1030 - alternatíva 2 ks
-OKI B412 -   45807106 -originál 1 ks
- OKI 44917602-originál 1 ks
- Q6001 A - alternatíva 1 ks
- Xerox 006R04395 - originál 1 ks
- Xerox 006R04397 - originál 1 ks
- Xerox 006R04396- originál 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Povinnosť dodávateľa odobrať prázdne obaly z tonerov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Neakceptovaním tejto podmienky objednávka zaniká.
Dodávateľ dodá originálne a alternatívne tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov  tak ako je uvedené v technickej špecifikácii (zadaní) v štandardnej kvalite vrátane ich dopravy a vykládky na mieste určenia na adrese zadanej objednávateľom.
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie od objednávateľa použité (prázdne) tonery v minimálne rovnakom alebo väčšom množstve ako je počet kusov predmetu zákazky.
Dodávateľ preberá plnú zodpovednosť za škodu na zariadeniach obstarávateľa spôsobenú dodanými alternatívnymi tonermi a zároveň súhlasí, že výšku škody vyčísli servisný partner určený na tento úcel obstarávateľom.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14.00 hodín najneskôr do 48 hodín od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hodín vopred dodanie predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

13.04.2022 11:26

256,00 ks

8 013,60

8 013,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

tovar dodať podľa špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.03.2022 08:01

04.04.2022 08:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2022 08:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2022 08:13 - Vstupná ponuka 8 013,00 € Cena s DPH
29.03.2022 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 8 010,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS