• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2022 10:31
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2022 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2022 11:25

Detail zákazky Z20222753

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2022 10:31
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2022 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2022 11:25

Základné údaje

Z20222753

OF-252007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6324212

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka mrazenej hydiny

mrazené potraviny, hydina

  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina
Funkcia
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Dodávka mrazenej hydiny“  . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávka mrazenej hydiny na prípravu jedál.
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Predpokladané uzavretie rámcovej dohody je 4/2022. Predpokladaný začiatok plnenia rámcovej dohody je 4/2022.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurča (hlboko mrazené) bez drobkov kaliber cca1600g kg 37
Kurča (hlboko mrazené) bez drobkov kaliber cca1500g kg 37
Kurča (hlboko mrazené) bez drobkov kaliber cca 1400g - jednotková cena za 1 kg kg 37
Sliepka (hlboko mrazená) bez drobkov ľahká - jednotková cena za 1 kg kg 37
Sliepka (hlboko mrazená) bez drobkov kaliber cca 1200g - jednotková cena za  1 kg kg 37
Sliepka (hlboko mrazená) bez drobkov kaliber cca1400g - jednotková cena za 1 kg kg 37
Sliepka (hlboko mrazená) bez drobkov kaliber  cca 1300g - jednotková cena za 1 kg kg 37
Kuracie rezne hlboko mrazene cca 1500g –2500g (gastro balené - PE sáčok) - jednotková cena za 1 kg kg 300
Kuracie rezne hlboko mrazene trieda kvality A cca 500g (tácka – fólia) - jednotková cena za 1 kg - jednotková cena za 1 kg kg 300
Kuracie stehno - hlboko mrazené (gastro balené) kaliber cca 200g - jednotková cena za 1 kg kg 150
Kuracie stehno - hlboko mrazené (gastro balené) kaliber  cca 220g - jednotková cena za 1 kg kg 800
Kuracie stehno - hlboko mrazené (gastro balené) kaliber  cca 240g - jednotková cena za 1 kg kg 70
Kuracie stehna vykostene bez kože - hlboko mrazené (gastro balené) kaliber  cca 200g - jednotková cena za 1 kg kg 150
Kuracie stehna vykostené - hlboko mrazené (gastro balené) kaliber  cca 220g - jednotková cena za 1 kg kg 35
Kuracie pečienky trieda kvality A - hlboko mrazené cca 1000g - jednotková cena za 1 kg kg 75
Kuracie pečienky - hlboko mrazené trieda kvality A cca 500g - jednotková cena za 1 kg kg 85
Kačacie prsia bez kosti s kožou - hlboko mrazené cca 500g - jednotková cena za 1 kg kg 73
Kačacie prsia bez kosti s kožou - hlboko mrazené cca 1000g - jednotková cena za 1 kg kg 75
Kuracie rezne hlboko mrazené cca 5 kg gastro balené PE-sáčok - jednotková cena za 1 kg kg 890
Morčacie prsia bez kože - hlboko mrazené (vákuovo balené) - jednotková cena za 1 kg kg 110
Morčacie krídlo - hlboko mrazené (vákuovo balené) - jednotková cena za 1 kg kg 37
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Pri určení predpokladaného množstva tovaru verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočností z predchádzajúceho obdobia. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako je predpokladané množstvo tovaru, ale taktiež nemusí z niektorého druhu tovaru odobrať žiaden kg. - to však nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Ak počas plnenia rámcovej dohody bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom hore uvedených technických vlastností, ale je v súlade so spoločným slovníkom obstarávania (CPV) , tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže verejný obstarávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom už spomínaných technických vlastností. To zároveň taktiež nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. - cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: - tovar môže byť taktiež dodávaný aj jednotlivo, t.j. nie v celých baleniach. Predmet zákazky môže, podľa potreby objednávateľa, byť taktiež nakupovaný aj priamo v sídle dodávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa.
Tovar bude dodávaný na základe požiadaviek objednávateľa, ktoré budú spresnené v špecifikácii s uvedením druhu a množstva tovaru. Táto špecifikácia bude dodávateľovi zasielaná emailom.
Objednávateľ predloží objednávku (môže aj emailom) dodávateľovi najneskôr 24 hodín pred termínom dodávky, t.z. - dodacia doba je  do 24 hodín (podľa požiadaviek objednávateľa môže byť dodacia doba aj neskoršia). Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne, okrem soboty a nedele (5 dni v týždni).
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 6 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. Obaly budú recyklovateľné.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorým sú mrazené kurčatá, sliepky, kuracie prsia a stehná iba z krajiny pôvodu SR a ČR. Ostatný tovar z tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodávať taktiež z krajiny pôvodu SR a ČR alebo z EU.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s  dodávkou.
Cena, ktorá bude predmetom Rámcovej dohody, t.z. aj tzv. vysúťažená cena sa môže meniť a to len v prípade zmeny cien na trhu z predmetným tovarom a len v súlade so ZoVO. Takáto zmena môže byť uskutočnená len na základe dodatku k Rámcovej dohode.
Dodávateľ môže objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPET). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPET.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Dodávateľ musí objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ak bude mať dodávateľ cenníkovú cenu nižšiu, ako je jednotková cena v tejto Rámcovej dohode (v špecifikácii, ktorá je prílohou Rámcovej dohody a ktorá je neoddeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody). Zvýšenie jednotkovej ceny nie je možné.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Tovar, ktorý je v špecifikácii napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne v rovnakej špecifikácii a charakteristike. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Ak počas plnenia rámcovej dohody bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom špecifikácie  technických vlastností tejto rámcovej dohody, ale je v súlade so spoločným slovníkom verejného obstarávania (CPV), tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže objednávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom tejto rámcovej dohody. To zároveň nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. Cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Rámcovej dohody.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

3 409,00 kg

20 000,00

16 666,00

Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2022 15:14

07.04.2022 10:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2022 10:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2022 08:06 - Vstupná ponuka 19 993,81 € Cena s DPH
07.04.2022 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 19 979,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS