36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
47397471
myAD, s.r.o.
Záborského 20, Bratislava, 83103, SVK
Výroba a dodanie propagačných predmetov
plastový obal, blok A4, USB kľúč, bambusové pero
Tovar, Služba
|
1. Plastový obal na dokumenty A4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie publicity národného projektu "Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra" prostredníctvom drobných propagačných predmetov s potlačou povinnej publicity v zmysle pravidiel OP Ľudské zdroje. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plastový obal na dokumenty A4 (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 400 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Plastový obal na dokumenty priehľadný s klopou, zatváranie cvokom | formát A4 |
| farba: podľa aktuálneho cenníka | farebnosť potlače: 1+0 |
| 3 logá a text |
|
2. Blok A4 – farebnosť 1+0
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie publicity národného projektu "Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra" prostredníctvom drobných propagačných predmetov s potlačou povinnej publicity v zmysle pravidiel OP Ľudské zdroje. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Blok A4 – farebnosť 1+0 (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 400 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Blok veľkosť A4 | |
| lepená väzba (horná časť bloku) | zadná strana z tvrdeného papiera/kartónu |
| min. 50 listov | papier čistý |
| reklamná potlač (logá/text) vo vrchnej aj spodnej časti každého listu | farebnosť potlače: 1+0, potlač - technológia: tlač na papier. |
|
3. USB kľúč
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie publicity národného projektu "Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra" prostredníctvom drobných propagačných predmetov s potlačou povinnej publicity v zmysle pravidiel OP Ľudské zdroje. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| USB kľúč (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 400 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| USB kľúč s rozhraním 3.0 | veľkosť 32 GB |
| Materiál: pogumované/plastové telo, kovová krytka | |
| Rozmery min. 55 x 19 x 9 mm | |
| Technológia potlače: tampónová, 1 logo | farebnosť potlače: 1+0. |
|
4. Bambusové pero
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie publicity národného projektu "Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra" prostredníctvom drobných propagačných predmetov s potlačou povinnej publicity v zmysle pravidiel OP Ľudské zdroje. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Bambusové pero (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 400 | ||
| Dĺžka | cm | 11 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Bambusové gulôčkové pero s klipom | modrá náplň |
| kovový tenký hrot | |
| Technológia potlače: tampónová tlač | farebnost potlače: 1+0 |
| 2 logá | rozmery potlače - dostatočná čitateľnosť a rozoznateľnosť log a textu |
| Názov |
| V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. Dodávateľ je povinný dodať nové nepoužívané predmety s kvalitnou potlačou. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
| Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy fotografie (alebo katalóg v elektronickej podobe) konkrétnych ponúkaných produktov, ktoré budú potlačené a podrobný rozpis jednotkových cien aj celkovej ceny s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
| Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi jednotlivé logá/text potrebné k potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
| Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
| Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
| V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
| V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. Názov a ITMS2014+ kód projektu objednávateľ oznámi dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
| Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. |
| Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
| Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
13.04.2022 10:00 — 10.05.2022 14:00
1 600,00 ks
3 414,82
2 845,68
Dodávateľ predloží ilustračný obrázok ponúkaného predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2022 09:30
08.04.2022 10:00
08.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.04.2022 10:23 - Vstupná ponuka | 3 410,40 | € | Cena s DPH |
| 06.04.2022 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 695,73 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: