30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36698121
PRAMAKO, s.r.o.
Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK
Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa |
1.1. pranie, |
1.2. chemické čistenie, |
1.3. žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu, |
1.4. odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného textilného sortimentu na miesto plnenia, |
1.5. preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného textilného sortimentu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza pracovná UT | ks | 15 | ||
Nohavice pracovné UT | ks | 15 | ||
Obrus biely reštauračný | ks | 25 | ||
Plachta biela | ks | 820 | ||
Povlak na prikrývku (na paplón) | ks | 820 | ||
Povlak na vankúš | ks | 820 | ||
Uterák obyčajný | ks | 100 | ||
Utierka | ks | 120 | ||
Vankúš | ks | 40 | ||
Paplón | ks | 40 | ||
Záclona | m2 | 200 | ||
Záves | m2 | 150 |
Názov |
Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t. j. objednávok po dobu trvania zmluvy, objednávateľ vystaví objednávky podľa svojich potrieb. |
Zodpovední zástupcovia objednávateľa dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu bielizne a textilu. |
Termíny a kontaktné osoby objednávateľa budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
V prípade potreby môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby aj mimo časový interval uvedený v dohodnutom harmonograme, v takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje odviezť znečistenú bielizeň a textil nasledujúci pracovný deň od nahlásenia požiadavky objednávateľa a doviezť čistú bielizeň a textil najneskôr do 7 kalendárnych dní, resp. v kratšom intervale podľa požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ musí bez meškania informovať objednávateľa a vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy. |
Celková zmluvná cena plnenia je stanovená v rozsahu predpokladaného množstva uvedených jednotlivých druhov bielizne a textilu. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy (zberu znečistenej bielizne a textilu z miesta určenia, rozvozu čistej bielizne na miesto určenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia. |
Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou , faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú potvrdené jednotlivé realizované objednávky s uvedeným rozpisom vypraného dodaného textilu a bielizne. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátené skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody dodávateľom a udelenie negatívnej referencie. |
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu do 31.12.2022 od nadobudnutia účinnosti zmluvy resp. do naplnenia zmluvného finančného objemu podľa tohto, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania a dodania bielizne a textilu. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 5 pracovných dní. |
V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Miesto plnenia: Banská Bystrica, Ružová 8 |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.04.2022 14:41 — 30.12.2022 14:41
1,00 súbor položiek
2 750,00
2 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2022 14:55
29.03.2022 08:00
29.03.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2022 15:14 - Vstupná ponuka | 2 750,00 | € | Cena s DPH |
28.03.2022 21:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 698,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: