• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 11:15

Detail zákazky Z20222688

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 11:15

Základné údaje

Z20222688

OF-251918

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6311414

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

10792848

Andrej Timko Ing. TA-TRANS

Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracovaná zelenina a ovocie, džemy a marmeláda

Spracovaná zelenina a ovocie, džemy a marmeláda, kompót, šalát

  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
Funkcia
Spracovaná ( konzervovaná ) zelenina a ovocie, džemy a marmeláda pre kuchyňu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paradajkový pretlak, 3500g/1ks ks 460
Paradajkový pretlak, 700g/1ks ks 170
Uhorky sterilizované 3500g/1ks ks 460
Uhorky sterilizované 700g/1ks ks 80
Šalát sterilizovaný 3500g/1ks ks 220
Šalát sterilizovaný 700g/1ks ks 80
Červená repa 3500g/1ks ks 210
Červená repa 700g/1ks ks 80
Chren sterilizovaný 700g/1ks ks 50
Paprika sterilizovaná - kapia 700g/1ks ks 50
Hrášok sterilizovaný 700g/1ks ks 100
Kukurica sterilizovaná 425g/1ks ks 80
Šampiňóny sterilizované, 425g/1ks ks 100
Marmeláda, (minimálny podiel ovocia 60%) 12kg/1ks ks 15
Slivkový lekvár sladený (minimálny podiel ovocia 60%) 7kg/1ks ks 41
Džemy, rôzne druhy, (minimálny podiel ovocia 60%) 4kg/1ks ks 60
Džemy porciované, rôzne druhy, (minimálny podiel ovocia 60%) 20g/1ks ks 7200
Džemy porciované, rôzne druhy, (minimálny podiel ovocia 60%) Dia 20g/1ks ks 800
Kompót slivkový, 3500g/1ks ks 74
Kompót jablkový, 3500g/1ks ks 70
Kompót hruškový, 3500g/1ks ks 45
Kompót čerešňový, 3500g/1ks ks 65
Kompót višňový, 3500g/1ks ks 65
Kompót broskyňový, 3500g/1ks ks 60
Kompót marhuľový, 3500g/1ks ks 25
Kompót miešaný, 3000g/1ks ks 10
Kompót čerešňový Dia, 700g/1ks ks 40
Kompót slivkový Dia, 700g/1ks ks 40
Detská výživa jablková 100 g ( plastový téglik ) ks 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 8.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 1.5.2022 do 31.10.2022
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia tovaru.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Plnenie rámcovej dohody bude prebiehať na základe objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

13 099,00

13 099,00

EKS V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2022 08:08

04.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 76
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2022 14:43 - Vstupná ponuka 13 099,00 € Cena s DPH
01.04.2022 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 13 095,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS