• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2022 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2022 13:00

Detail zákazky Z20222667

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2022 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2022 13:00

Základné údaje

Z20222667

OF-251797

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6305627

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

43818030

DD21 s.r.o.

Švábska 107, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery

originál toner, Xerox

  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originál tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Samsung MLT-D116L 3000strán ks 1
2. OKI MC 342dn 44973536 2200strán čierna ks 1
3. OKI MC 342dn 44973535 1500strán modrá ks 1
4. OKI MC 342dn 44973534 1500strán červená ks 1
5. OKI MC 342dn 44973533 1500strán žltá ks 1
6. HP Q2612A 2000strán ks 1
7. Kyocera TK-475K 1T02K30NL0 3000strán ks 1
8. Kyocera TK-6115-1T02P10NL0 čierna 15000 strán ks 1
9. Canon LBP 6670dn CRG 719H 6400 strán ks 1
10. Canon MF 226dn CRG737 2400 strán ks 1
11. Canon Image Runner 2520 C-EXV 33-14600 strán ks 2
12. HP LJ Pro MFP COLOR M 180N530 A čierny 1100 strán ks 3
13. HP LJ Pro MFP COLOR M 180N 531modrý ks 2
14. HP LJ Pro MFP COLOR M 180N 533 červený ks 2
15. HP LJ Pro MFP COLOR M 180N 532 žltý 900 strán ks 2
16. HP LJ P1606 CE278A 2100 strán ks 2
17. HP LJ M203dn 3500 strán 30X ks 3
18. HP LJ CE285A ks 3
19. Toner Xerox C235 006R04397 červený ks 6
20. Toner Xerox C235 006R04398 žltý ks 6
21. Toner Xerox C235 006R04395 čierny ks 9
22. Toner Xerox C235 006R04396modrá ks 6
23. Xerox B230/B225/B235 BLACK Toner 6000 p.006R04404 ks 2
24. Canon 540XL-600 strán ks 1
25. Canon 541CL color-400 strán ks 1
26. Canon GI490žlta-7000strán ks 2
27. Canon GI 490Bk – 6000strán ks 2
28. Canon GI490červ-7000strán ks 2
29. Canon GI490 modra-7000strán ks 2
30. Epson 5790 C13T945140čiernaXL 5000strán ks 9
31. Epson 5790 C13T945240modraXL-5000strán ks 5
32. Epson 5790 C13T945340cervenaXL-5000strán ks 5
33. Epson 5790 C13T945440žltá XL-5000strán ks 5
34. Epson 5620 C13T789140XXLčierna 4000strán ks 2
35. Epson 5620 C13T789240XXLmodra 4000strán ks 1
36. Epson 5620 C13T789340XXLčerven 4000strán ks 1
37. Epson 5620 C13T789440XXLžltá 4000strán ks 1
38. Xerox Wc 7220,7225 Xerox 006R01461-22000 strán čierny ks 2
39. Xerox Wc 7220,7225 Xerox 006R01464-15000strán modry ks 1
40. Xerox Wc 7220,7225 Xerox 006R01463 -15000strán 1ks červeny ks 1
41. Xerox Wc 7220,7225 Xerox 006R01462 15000strán žlty ks 1
42. Xerox Wc 7220,7225 Xerox 008R13089 odpadná nádoba Xerox ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia  na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne odobrať od objednávateľa použité prázdne obaly z tonerov a súčasne dodávateľ zabezpečí ekologickú likvidáciu prázdnych obalov z dodaných tonerov v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Objednávateľ požaduje vystavenie 3 samostatných faktúr rozpis bude doručený po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, obrázkov uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Partizánska 1, FZO, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

22.04.2022 00:00

103,00 ks

7 849,93

6 541,61

Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, obrázkov uvedenej kontaktnej osobe.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2022 10:55

31.03.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 11:37 - Vstupná ponuka 7 849,33 € Cena s DPH
28.03.2022 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 7 848,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS