• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2022 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2022 12:05

Detail zákazky Z20222666

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2022 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2022 12:05

Základné údaje

Z20222666

OF-251807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6320584

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

31673911

METEC PLUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice

Sady nad Torysou 25, Sady nad Torysou, 040 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilná medicínska elektrická odsávačka

Mobilná, medicínska, odsávačka, chirurgia,

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilná medicínska elektrická odsávačka Clinic Plus alebo ekvivalent
Funkcia
Mobilná medicínska odsávačka vhodná pre intenzívnu starostlivosť,  určená k odsávaniu sekrétov z dýchacích ciest
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilná medicínska odsávačka Clinic Plus alebo ekvivalent ks 10
Podtlak Kpa 90
Prietok l/min 60
Váha kg 16 20
Dľžka mm 400 460
Výška mm 750 850
Šírka mm 380 420
Prevádzkové napätie V 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vákuový regulátor áno
piestove čerpadlá áno
hydrofóbny 99 % bakteriálny filter áno
vákuometer pre reguláciu vákua áno
dvojitý bezpečnostný ventil áno
autoklávovateľné nádoby z Makrolonu  - 2ks áno
4 antistatické kolieska (2 s brzdou), áno
regulátor smeru prúdenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH) na všetky položky vo formáte (pdf.).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady,náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť vsúvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť autorizovaný záručný a pozáručný servis.
Záručná doba na predmet plnenia, vrátane príslušenstva a výbavy je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu plnenia. Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. Nástup na servis od nahlásenia do 48 hodín
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom. V rámci záručnej doby jedna preventívna prehliadka predmetu zákazky ročne zdarma.
Lehota dodania: do dvoch týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom. Splatnosť faktúry je 90 dní od jej doručenia objednávateľovi
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list, protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ odovzdá spolu s predmetom zákazky kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode a dokumenty vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky verejného obstarávateľa tovar bude vrátený.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.04.2022 10:20 — 21.04.2022 10:21

10,00 ks

7 900,00

659,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH) na všetky položky vo formáte (pdf.).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2022 10:18

06.04.2022 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2022 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2022 13:49 - Vstupná ponuka 7 900,00 € Cena s DPH
06.04.2022 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 7 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS