31256911
Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.
Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK
31673911
METEC PLUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
Sady nad Torysou 25, Sady nad Torysou, 040 01, SVK
Mobilná medicínska elektrická odsávačka
Mobilná, medicínska, odsávačka, chirurgia,
Tovar, Služba
1. Mobilná medicínska elektrická odsávačka Clinic Plus alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilná medicínska odsávačka vhodná pre intenzívnu starostlivosť, určená k odsávaniu sekrétov z dýchacích ciest |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilná medicínska odsávačka Clinic Plus alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
Podtlak | Kpa | 90 | ||
Prietok | l/min | 60 | ||
Váha | kg | 16 | 20 | |
Dľžka | mm | 400 | 460 | |
Výška | mm | 750 | 850 | |
Šírka | mm | 380 | 420 | |
Prevádzkové napätie | V | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vákuový regulátor | áno |
piestove čerpadlá | áno |
hydrofóbny 99 % bakteriálny filter | áno |
vákuometer pre reguláciu vákua | áno |
dvojitý bezpečnostný ventil | áno |
autoklávovateľné nádoby z Makrolonu - 2ks | áno |
4 antistatické kolieska (2 s brzdou), | áno |
regulátor smeru prúdenia | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH) na všetky položky vo formáte (pdf.). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady,náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť vsúvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť autorizovaný záručný a pozáručný servis. |
Záručná doba na predmet plnenia, vrátane príslušenstva a výbavy je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu plnenia. Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. Nástup na servis od nahlásenia do 48 hodín |
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom. V rámci záručnej doby jedna preventívna prehliadka predmetu zákazky ročne zdarma. |
Lehota dodania: do dvoch týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom. Splatnosť faktúry je 90 dní od jej doručenia objednávateľovi |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list, protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
Dodávateľ odovzdá spolu s predmetom zákazky kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode a dokumenty vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. |
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky verejného obstarávateľa tovar bude vrátený. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
11.04.2022 10:20 — 21.04.2022 10:21
10,00 ks
7 900,00
659,00
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH) na všetky položky vo formáte (pdf.).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2022 10:18
06.04.2022 10:20
06.04.2022 10:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2022 13:49 - Vstupná ponuka | 7 900,00 | € | Cena s DPH |
06.04.2022 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: