• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2022 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 09:20

Detail zákazky Z20222655

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2022 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2022 09:20

Základné údaje

Z20222655

OF-249486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6331649

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu zo zdravotnej starostlivosti

Nemocničný odpad, nebezpečný odpad, odvoz odpadu, likvidácia odpadu, služby

  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu zo zdravotnej starostlivosti
Funkcia
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného odpadu zo zdravotnej starostlivosti v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov, podľa vyhlášky č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhlášky č. 366/2015 Z.z. o evidenčnej a ohlasovacej povinnosti a Nariadenia Komisie EÚ č. 1357/2014
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu – 23 mesiacov N 18 01 03 kg 145000
Frekvencia poskytovania služieb týždeň 1x
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ odpadov: N (nebezpečný odpad) č.18 01 03 Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Trvanie zmluvy na dobu 23 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr
Miesto poskytovania služby: sídlo objednávateľa
Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný DÚ.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť odber, prepravu a zneškodňovanie odpadu v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi v odpadovom hospodárstve.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch, ....)
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Hmotnosť nebezpečného odpadu bude zistená odvážením na certifikovanom vážnom zariadení dodávateľa.
Objednávateľ dopredu telefonicky nahlási dodávateľovi množstvo zhromaždeného nebezpečného odpadu a termín odberu.
Dodávateľ poskytne svoje služby aj v kratšom intervale v nevyhnutých prípadoch na základe požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ je povinný v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve zaslať objednávateľovi Sprievodný list nebezpečných odpadov s uvedením skutočnej váhy zneškodneného nebezpečného odpadu.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu,vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z.z.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia na adresu objednávateľa.
Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby.
Do 3 dní po uzatvorení zmluvy sa požaduje predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

c, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

25.04.2022 00:00 — 25.03.2024 00:00

145,00 t

210 250,00

210 250,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.03.2022 13:06

11.04.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2022 17:33 - Vstupná ponuka 210 250,00 € Cena bez DPH
11.04.2022 07:24 - Najvýhodnejšia ponuka 210 105,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS