• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2022 13:50

Detail zákazky Z20222635

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2022 13:50

Základné údaje

Z20222635

OF-247899

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6290996

Objednávateľ

00648698

Zariadenie pre seniorov Prievidza

J. Okáľa 6, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

54174660

SANLUX s. r. o.

Lermontovova 911/3, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plášť nesterilný návštevnícky a ochranný

plášť, nesterilný, návštevnícky, ochranný

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 18212000-8 - Plášte
  • 35113490-0 - Ochranný plášť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plášť návštevnícky nesterilný
Funkcia
Ochrana pred prenosom choroboplodných zárodkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gramáž g/m2 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál netkaná textília
Farba zelená, modrá, žltá alebo biela
Rukávy dlhé, ukončené gumičkami
Veľkosť univerzálna
Zapínanie zo zadnej strany plášťa na krku a v páse uväzkami alebo suchým zipsom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť emailom nasledovné doklady:
- ES Vyhlásenie o zhode
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 3 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 7 najneskôr do 5 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Faktúra musí všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 07.00 h do 14.00 h.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Okáľa 6, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.04.2022 13:00

500,00 ks

215,00

179,17

Dodávka návštevníckych plášťov v zmysle horeuvedených parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.03.2022 12:39

25.03.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 717
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2022 18:08 - Vstupná ponuka 215,00 € Cena s DPH
25.03.2022 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 201,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS