• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2022 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 14:50

Detail zákazky Z20222608

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2022 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 14:50

Základné údaje

Z20222608

OF-251871

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6308386

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu

zber, odvoz, zneškodnenie, nebezpečný odpad, likvidácia

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu podľa požiadaviek objednávateľa vrátane nakladania nebezpečného odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo  kontaminované nebezpečnými látkami  (postupné plnenie)    / 15 01 10 t 0,25
Vodné a kvapalné odapady obsahujúce nebezpečné látky (odčerpať z odpadovej jamy - prístup s nákladným vozidlom - postupné plnenie) /16 10 01 t 101,51
Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy (v plastovom obale - odoberanie NO maximálne 2x za plnenie zmluvy) /18 01 03 t 0,011
Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných. handry na čistenie, ochranné odevy (uložené v v plastových 60l sudoch - postupné plnenie) / 15 02 02 t 2,2
Vyradené anorganické chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky (v sklených fľašiach - jednározové plnenie) /16 05 07 t 0,05
Vyradené organické chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky (v sklených fľašiach - jednározové plnenie) /16 05 08 t 0,15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky prepravné náklady vrátane manipulácie
V cene budú uvedené takisto náklady súvisiace so zneškodnením odpadu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný najneskôr do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa súhlas podľa § 7 zák. č. 223/2001 Z.z., a to na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy,alebo ekvivalentné doklady v zmysle platnej legislatívy v rámci EÚ a zároveň sa dohodne na termíne odvozu odpadu.
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po ukončení vykonanej služby na základe skutočne odvezeného množstva odpadu. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu.
Splatnosť faktúr v zmysly Obchodných podmienok elektronického trhoviska je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) z pracoviska objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Pri fakturácií požadujeme uviesť jednotkové ceny.
Službu požadujeme vykonať iba v prvý pracovný deň v týždni (pondelok), posledný  pracovný deň v týždni (piatok) alebo po dohode od 7,00 do 13,00 hod.
Množstva nebezpečného odpadu sú orientačné, môžu sa upravovať podľa vzniku nebezpečných odpadov len uvedených kódov odpadu.
Celkový finančný limit je maximálny.
Kupujúci nie je povinný celkový finančný limit vyčerpať.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou 1, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

16 121,00

13 434,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2022 12:15

01.04.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 11:13 - Vstupná ponuka 16 120,98 € Cena s DPH
31.03.2022 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 15 858,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS