• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2022 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2022 15:15

Detail zákazky Z20222588

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2022 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2022 15:15

Základné údaje

Z20222588

OF-250021

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6305607

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

36315303

MAT-obaly, s.r.o.

Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Patologické vaky na prepravu tiel

transport zomrelých v hygienických podmienkach

  • 33922000-9 - Vaky na prepravu tiel
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Patologické vaky na prepravu tiel
Funkcia
Vaky na transport zomrelých, jednorázové použitie, zabraňuje úniku biologických látok do okolia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Patologické vaky ks 1 800
rozmer: cm 220x90
hrúbka: mikrónov 0,15 0,16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
patologický vak rozmer: 220x90 cm
vzduchonepriepustný, vyrobený z nepriepustnej PE fólie
rukoväť s poistným krúžkom
materiál: polyetylén
farba: čierna
rozmeru: 220x90 cm
hrúbka: 0,15 - 0,16 mikrónov
s okrúhlym zipsom v tvare U po obvode
zosilnené dno a zosilnené úchyty
nosnosť vaku: 180 kg
dodať aj 2 páry jednorázových hygienických rukavíc
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy ješ záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovaru prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je - Patologické vaky na prepravu tiel, špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len"tovar").
1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.
2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
Ak ekvivalent nebude spĺňať požiadavky uvedené všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Dodávka tovaru - v dvoch samostatných dodávkach podľa pokynov objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy  maximálne do 7 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej objednávky.
3.0 Dodávateľ je povinný spolu s tovarom dodať kompletnú technickú dokumentáciu/špecifikáciu tovaru, ktorá musí obsahovať technické parametre tovaru v slovenskom jazyku.
3.1 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný a riadne zabalený, nerecyklovaný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa podľa špecifikácie v tejto zmluve.
3.2 Tovar sa považuje za riadne dodaný, ak je dodávateľom dodaný v  súlade s jeho špecifikáciou uvedenom v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou technickou špecifikáciou a podpísaným Dodacím listom.
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť tovar na miesto dodania na vlastné náklad. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Sklad všeobecného materiálu.
4.1 Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v troch samostatných dodávkach, na základe elektronicky zaslanej objednávky a podľa pokynov objednávateľa, spolu s dodacím listom, resp. faktúrou, v prípade, ak faktúra slúži ako dodací list.
4.2 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania a zabezpečiť vyloženie na určenom mieste. Služby spojené s vyložením tovaru je dodávateľ povinný započítať do jednotkovej ceny tovaru. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
5.0 Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za jednotlivé dodávky tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
5.1 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
6.0 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
7.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu - Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet")  podľa bodu 7.1 a 7.2. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú  za plnenie predmetu zákazky.
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svoje Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výška DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
8.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 7.0 a 3.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenie povinnosti dodávateľa.
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 7.0 a bod 3.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenie povinnosti dodávateľa.
10.0 Dodávateľ je povinný tovar dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky,  kontaktovaním Objednávateľa - Oddelenie nákupu, v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 h.
11.0 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa jeho riadneho dodania a prevzatia objednávateľom (objednávateľ potvrdí prevzatie podpisom Dodacieho listu, resp. Preberacieho protokolu a uvedením dátumu).
11.1 Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
11.2 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
11.3 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
11.4 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie, či neúplnosť dodávky) je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru.
11.5 Vady v akosti tovaru je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
12.0 Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade opakovaných reklamácií, tovar vrátiť dodávateľovi a odstúpiť od zmluvy.
13.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok  Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
14.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas z objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia lebo bankovej záruky. nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
15.0 V prípade porušenia bodu 14.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
16.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

11.04.2022 14:00 — 15.12.2022 14:00

1 800,00 ks

8 280,00

8 280,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.03.2022 15:26

31.03.2022 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2022 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 16
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2022 13:43 - Vstupná ponuka 8 280,00 € Cena bez DPH
30.03.2022 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 8 020,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS