00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36315303
MAT-obaly, s.r.o.
Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK
Patologické vaky na prepravu tiel
transport zomrelých v hygienických podmienkach
Tovar, Služba
1. Patologické vaky na prepravu tiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Vaky na transport zomrelých, jednorázové použitie, zabraňuje úniku biologických látok do okolia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Patologické vaky | ks | 1 800 | ||
rozmer: | cm | 220x90 | ||
hrúbka: | mikrónov | 0,15 | 0,16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
patologický vak | rozmer: 220x90 cm |
vzduchonepriepustný, vyrobený z nepriepustnej PE fólie | |
rukoväť s poistným krúžkom | |
materiál: polyetylén | |
farba: čierna | |
rozmeru: 220x90 cm | |
hrúbka: 0,15 - 0,16 mikrónov | |
s okrúhlym zipsom v tvare U po obvode | |
zosilnené dno a zosilnené úchyty | |
nosnosť vaku: 180 kg | |
dodať aj 2 páry jednorázových hygienických rukavíc |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy ješ záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovaru prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je - Patologické vaky na prepravu tiel, špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len"tovar"). |
1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET. |
2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: |
- predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo |
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo |
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky a |
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu a |
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Ak ekvivalent nebude spĺňať požiadavky uvedené všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Dodávka tovaru - v dvoch samostatných dodávkach podľa pokynov objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 7 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej objednávky. |
3.0 Dodávateľ je povinný spolu s tovarom dodať kompletnú technickú dokumentáciu/špecifikáciu tovaru, ktorá musí obsahovať technické parametre tovaru v slovenskom jazyku. |
3.1 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný a riadne zabalený, nerecyklovaný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa podľa špecifikácie v tejto zmluve. |
3.2 Tovar sa považuje za riadne dodaný, ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenom v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou technickou špecifikáciou a podpísaným Dodacím listom. |
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť tovar na miesto dodania na vlastné náklad. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Sklad všeobecného materiálu. |
4.1 Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v troch samostatných dodávkach, na základe elektronicky zaslanej objednávky a podľa pokynov objednávateľa, spolu s dodacím listom, resp. faktúrou, v prípade, ak faktúra slúži ako dodací list. |
4.2 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania a zabezpečiť vyloženie na určenom mieste. Služby spojené s vyložením tovaru je dodávateľ povinný započítať do jednotkovej ceny tovaru. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm. |
5.0 Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za jednotlivé dodávky tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
5.1 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
6.0 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
7.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu - Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1 a 7.2. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svoje Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výška DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
8.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 7.0 a 3.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenie povinnosti dodávateľa. |
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 7.0 a bod 3.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenie povinnosti dodávateľa. |
10.0 Dodávateľ je povinný tovar dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Oddelenie nákupu, v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 h. |
11.0 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa jeho riadneho dodania a prevzatia objednávateľom (objednávateľ potvrdí prevzatie podpisom Dodacieho listu, resp. Preberacieho protokolu a uvedením dátumu). |
11.1 Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
11.2 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
11.3 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
11.4 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie, či neúplnosť dodávky) je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru. |
11.5 Vady v akosti tovaru je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
12.0 Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade opakovaných reklamácií, tovar vrátiť dodávateľovi a odstúpiť od zmluvy. |
13.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
14.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas z objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia lebo bankovej záruky. nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
15.0 V prípade porušenia bodu 14.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
16.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
11.04.2022 14:00 — 15.12.2022 14:00
1 800,00 ks
8 280,00
8 280,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2022 15:26
31.03.2022 14:15
31.03.2022 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2022 13:43 - Vstupná ponuka | 8 280,00 | € | Cena bez DPH |
30.03.2022 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 020,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: