• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 09:50

Detail zákazky Z20222583

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2022 09:50

Základné údaje

Z20222583

OF-251732

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6311436

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba chladničiek a mrazničiek

Servis oprava a údržba, skriňa mraziaca a chladiaca, box mraziaci

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 42513000-5 - Chladiace a mraziace zariadenia
  • 42530000-0 - Časti chladiacich a mraziacich zariadení a tepelných čerpadiel
  • 42513200-7 - Chladiace zariadenia
  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa chladiaca GOLD 1200 S
Funkcia
Oprava chladiacej skrine na potraviny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa chladiaca GOLD 1200 S ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rok výroby 2006
Výrobca GASTRO - REX
Závada Chladiaca skriňa nechladí. Pravdepodobne potrebná výmena motora a výparníka.
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
 2. Chladiace boxy spojené s budovou
Funkcia
Oprava chladiacich boxov na potraviny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladiace boxy spojené s budovou ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Závada Potrebné doplnenie freonu.
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia: Zemianske Kostoľany
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Dodávateľ vystavenú faktúru dodá pri výkone opravy alebo poštou, potvrdenú s originálnym podpisom a aj e - mailom.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V konečnej sume uvedenej na faktúre musia byť zahrnuté už všetky náležitosti ( cena práce, náhradný diel, doprava,..)
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu .
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

06.04.2022 07:00 — 06.06.2022 13:00

1,00 súbor položiek

1 320,00

1 320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2022 12:41

04.04.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 551
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.04.2022 14:45 - Vstupná ponuka 1 320,00 € Cena s DPH
01.04.2022 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS