17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
35844825
MR Diagnostic, s.r.o.
Račianska 72, Bratislava, 83102, SVK
Prístroj pre meranie transfer faktora pľúc a spirometrie
spirometria, meranie transfer faktora pľúc, diagnostiské prístroje, pneumológia a ftizeológia
Tovar, Služba
1. Prístroj pre meranie transfer faktora pľúc a spirometrie
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostikovanie v oblasti pneumológie a ftizeológie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj pre meranie transfer faktora pľúc a spirometrie | ks | 1 | ||
PC zostava (vrátane monitora, klávesnice, myši) | ks | 1 | ||
Tlačiareň | ks | 1 | ||
Ventil na fľašu mariaceho plynu | ks | 1 | ||
Prstový oxymeter pre zadanie parametra saturácie pre vyšetrenie | ks | 1 | ||
Meracia stanica hmotnosti a výšky, umožňujúca prenos údajov priamo do vyšetrovacieho SW s priradením k vybranému pacientovi | ks | 1 | ||
Mobilný vyšetrovací prístrojový stôl pre umiestnenie celej prístrojovej zostavy, súčasťou aj komponenty nutné pre funkciu elektrického zariadenia, aj s prepäťovou ochranou a s oddeľovacím transformátorom | ks | 1 | ||
Kalibračná pumpa | l | 3 | ||
Malý mŕtvy priestor snímača prietoku | ml | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Základné funkcie | statická spirometria, dynamická spirometria – krivka prietok/objem |
Modul pre vyšetrenie pľúc difúzie (DLCO) metódou single-breath | zariadenie ho musí obsahovať |
Transportný plyn pre vyšetrenie DLCO | Methan (CH4) |
Potreba len jednej fľaše s plynmi pre vyšetrenie DLCO | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
On-line vzorkovanie plynu pre vyš. DLCO (bez nutnosti vaku) | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť off-line doplnenia hodnoty Hb, Pa02, COHb a prepočítanie výsledkov DLCO i následne | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Prevod pacientskej databázy zo súčasného systému ZAN do nového systému | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť integrácie merania FENO (frakčne exhalovaný oxid dusnatý) do programu a možnosť porovnania hodnôt FENO s napr. FEV1 v jednom grafe | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť vyšetrenia pľúcnej compliance, ako statickej, tak aj dynamickej | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Vyšetrenie maximálnych tlakov MIP/MEP (Meranie oklúznych ústnych tlakov pomocou pneumotachografu s uzáverovým mechanizmom pri kľudovom dýchaní a úsilných manévroch. Merané parametre: P0,1, Pimax, Pemax) | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Automatické sledovanie hodnôt mikroklimatických podmienok (BTPS modul) a ich zaradenie do prepočtu ATPS/BTPS. | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Prenos dát z nemocničného systému do prístroja a späť pomocou štandardu GDT/BDT vrátane prenosov protokolov vo formáte pdf pomocou štandardu GDT/BDT. | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Plná kontrola ATS/ERS kritérií, ako pri meraní, tak aj pri vyšetrení | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Pre/post analýza opakovaného vyšetrenia | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť zobrazenia individuálnych trendov vybraných parametrov jednotlivého pacienta z rôznych vyšetrení | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť editácie protokolov podľa potrieb kupujúceho | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Export databázy pac. a výsledkov vyšetrených pac. do užívateľských SW pre ďalšie zapracovanie a prezentácie (minimálne Excell, pdf) | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Export grafov do pdf | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Prístroj musí spĺňať kritéria ATS/ERS | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť porovnania meraných hodnôt s náležitými hodnotami. Náležité hodnoty minimálne podľa týchto autorov: GLI2012, ECCS1993, Zapletal (i s update 2003 pre deti od 3 rokov), Crapo 1981, Polgar 1971 | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť porovnania merania v čase vrátane grafov a kriviek | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Digitálne on-line analyzátory s meraním v reálnom čase (vyhodnotenie merania do 10s) | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Databáza vyšetrovaných v SQL | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Možnosť prenosu dát medzi NIS a prístrojom pomocou HL7 | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Nutnosť zadania hodnôt Hb, PaO2, COHb a ich implementácia do výpočtu, zadanie hodnôt i následne po meraní | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Merané parametre: | |
- Spirometria - VC, VCmax, IVC, IRV, VT, ERV, IC, tex, tin, trot | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
- Slučka prietok / objem - FVC, FVCin, FVCex, FVC0.5 - FVC6.0, MEF25 – MEF75, MEF25- 75, MEF75-85, PEF, MIF25 – MIF75, MIF25-75, MIF75-85, Aex, Ain a ďalšie | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
- MVV - MV, MVV, BF | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
- Meranie transfer faktora pľúc - TLCO, TLC, FRC, RV, FRC/TLC, RV/TLC, FVC/TLCO a ďalšie | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Ak je zariadenie vybavené uzemňovacou svorkou – vrátane prepojovacieho kábla v dĺžke minimálne 4 metre | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Kalibráciu počas záruky ak je potrebná zabezpečí dodávateľ automaticky (v cene zariadenia) , po záruke počas životnosti zariadenia na základe požiadavky objednávateľa (za odplatu) | zariadenie musí spĺňať túto požiadavku |
Názov |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie a sprevádzkovania zariadenia |
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia, vrátane ovládania všetkých modulov a na editáciu protokolov s písomným potvrdením o zaškolení v rozsahu minimálne 1 hodina, najneskôr do 5 pracovných dní od dodania prístroja |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné- |
Požadujeme do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť ŠUKL kód do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu. |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať a podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja. |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku. |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d), ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
1a.V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvodu zmeny. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
29.04.2022 10:00
1,00 ks
18 083,16
18 083,16
verejný obstarávateľ požaduje dodržanie osobitných požiadaviek na plnenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2022 13:13
31.03.2022 10:00
31.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2022 16:03 - Vstupná ponuka | 18 083,16 | € | Cena bez DPH |
25.03.2022 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 080,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: