• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 17:50

Detail zákazky Z20222578

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2022 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2022 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2022 17:50

Základné údaje

Z20222578

OF-251772

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6294124

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrocentrála

3 fázová, regulácia AVR

  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie
  • 31100000-7 - Elektromotory, generátory a transformátory
  • 31121100-1 - Generátorové hnacie agregáty s piestovým vznetovým motorom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie elektrocentrály, vrátane odbornej montáže výrobkov.
Funkcia
Dodanie predmetu zákazky "ELEKTORCENTÁLY", pre účely údržby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dodanie elektrocentrály: 3 fázová 6 000 W, so zásuvkami na 230 V, 380 V, 12 V, pre elektrický prúd 22 A, s reguláciou AVR a ochranou proti preťaženiu, so štvortaktným benzínovým motorom a pracovným časom nad 10 hod./náplň nádrže. Súčasťou predmetu zákazky je aj odborná montáž výrobkov a doloženie sprievodnej dokumentácie (dodací list, záručný list a pod.). ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, odbornej montáže výrobkov a ďalších nákladov spojených s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť oprávnenie plniť predmet tejto zmluvy.
3. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať špecifikáciu podľa požiadaviek Objednávateľa. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje dodať predmet zákazky v pracovných dňoch do 14:00 hod. Súčasťou predmetu zákazky je odborná montáž výrobkov, so sprievodnou dokumentáciou. Dodávateľ je povinný Objednávateľa o dodaní predmetu zákazky vopred informovať.
4. Objednávateľ pošle Dodávateľovi jednorázovú objednávku elektronicky (e-mailom). Objednávka musí byť schválená obidvoma zmluvnými stranami, t. j. podpísaná oprávnenou osobou a opečiatkovaná.
5. Fakturácia sa vykoná podľa platnej legislatívy, na základe skutočne dodaného predmetu zákazky. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku faktúre, aj potvrdenú objednávku, dodací list alebo záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím listom).
6. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Dodávateľ nedodá predmet zákazky do lehoty plnenia zmluvy (viď. bod 7), alebo predmet zákazky nebude spĺňať požiadavky určené v zmluve. Dodávateľ je zároveň oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ riadne a včas neprevezme predmet zákazky a neuhradí požadovanú cenu. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení jednej alebo druhej zmluvnej strane, sa zmluva považuje za zrušenú.
7. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30. 05. 2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

30.05.2022 14:00

1,00 ks

1 200,00

1 200,00

Špecifikácia predmetu zákazky musí byť podľa požiadaviek objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2022 12:44

28.03.2022 17:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2022 17:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 498
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2022 15:04 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH
25.03.2022 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 1 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS