• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2022 12:50

Detail zákazky Z20222567

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2022 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2022 12:50

Základné údaje

Z20222567

OF-251060

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6288470

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

44494254

BEBA plus s.r.o.

Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskych stoličiek

Kancelárske stoličky, kancelárske kreslá

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička TAKTIK MESH čierna
Funkcia
Kancelárska stolička určená na sedenie pri práci s počítačom, v  kancelárii, pohodlná, otočná, na kolieskach, určená pre vyššie záťažové stupne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička TAKTIK MESH čierna ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sedadlo široké, pohodlné sedadlo, čalúnené s odolným poťahom
Operadlo ergonomicky tvarované, vysoké (59 cm) na ktorom je natiahnutá MESH sieťka, nastaviteľná opierka časti bedier
Mechanizmus (kvalitou ERGON 2L):
umožňuje permanentný kontakt operadla s chrbtom  a zablokovanie v  akejkoľvek pozícii vyžaduje sa
Maxi. uhol sklonu operadla 20 stupňov vyžaduje sa
Možnosť aretácie operadla vo vybranej polohe vyžaduje sa
Nastavenie výšky operadla vyžaduje sa
Nastaviteľná výška kresla s pneumatickým zdvihom vyžaduje sa
Podrúčky mäkké polyuretánové
Opierky R19T s funkciou nastavenia výšky s hornou mäkčenou vrstvou vyžaduje sa
Podnož čierna päťramenná, polyamidová, nosný kríž - odolný, stabilný a pojazdný
Poťah z kvalitnej látky 100 % polypropylén, 230 g / m2, atest protipožiarnej odolnosti EN1021-1 (cigaretový test),   certifikát oteruvzdornosti Martindale na 30 000 cyklov vyžaduje sa
Farba čierna
Rozmery:
Výška celková 1005 - 1220 mm
Výška sedadla 380 - 510 mm
Výška opierky 590 mm
Šírka sedadla 480 mm
Hĺbka sedadla 390 mm
Kolieska určené na koberce
Vzor - príloha obr. 1 - Položka č. 1
 2. Kancelárska stolička MESH čierna
Funkcia
Kancelárske výškovo nastaviteľné kreslo s opierkami,  určené na sedenie pri práci s počítačom, pohodlné, otočné, na kolieskach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička MESH čierna ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosný kríž a podrúčky kov - chróm
Kolieska počet 5 ks, nepoškriabajúce  podlahu, univerzálne na rôzne povrchy (koberec, podlahy)
Poťahový materiál mesh, sedák - látka
Plynový piest, hojdací mechanizmus s  aretáciou,  hladká regulácia vyžaduje sa
Mechanizmus páka (motýľ)
Nastavenie výšky kresla 10 cm vyžaduje sa
Garantovaná nosnosť (garantované zaťaženie) do 130 kg
Výška 111 - 121 cm
Rozmer sedadla 50 cm x 50 cm x 6 cm
Dĺžka hlbka sedadla 50 cm
Výška sedadla od zeme 46 - 57 cm
Rozmer základne 60 cm
Vzor - príloha obr. 2 - Položka č. 2
 3. Kancelárska stolička GAME čierna
Funkcia
Kancelárska stolička s mechanikou, výškovo nastaviteľné sieťované operadlo s aretáciou, nastaviteľná bedrová opierka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička GAME čierna ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výškovo nastaviteľná sieťová opierka vyžaduje sa
Čalúnenie sedadla a operadla látkou odolnou voči oteru
Výškovo nastaviteľná bedrová opierka vyžaduje sa
5-ramenný plastový kríž s kolieskami vyžaduje sa pre vyššiu záťaž
Loop plastový čierny kríž vyžaduje sa
Vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
PP podrúčky P41 výškovo nastaviteľné vyžaduje sa
Výškové nastavenie mechanikou SYNCHRO vyžaduje sa
Kolieska univerzálne, 65 mm
Rozmery:
Výška stoličky 106 -119 cm
Výška sedenia 42 - 56 cm
Šírka sedáku 51 cm
Hĺbka stoličky 64 cm
Hĺbka sedáku 50 cm
Nosnosť 150 kg
Záruka 5 rokov
Vzor obr. 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Záruka je min.  24 mesiacov (ak nie je pri položkách stanovené inak) odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadných nedostatkov v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Súčasťou dodania tovaru bude  záručný list a preberací protokol.
Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred telefonicky alebo na jeho emailovú adresu.
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol,  návod na použitie, certifikáty. Kúpna cena je pevná,  úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru,  prípadne iné. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich  úplného odstránenia.
Zodpovednosť za vady:  Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky (ak nie je určené inak pri položkách).  Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu v lehote do 5  pracovných dní po uplatnení reklamácie  odstrániť na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu  nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania, pričom minimálna výška úrokov je o 5 percentuálnych bodov vyššia ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1. dňu omeškania s plnením, vypočítaná z hodnoty plnenia, s ktorým je Dodávateľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.03.2022 07:00 — 29.03.2022 15:00

1,00 celok

2 834,13

2 361,78

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2022 11:20

24.03.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2022 15:31 - Vstupná ponuka 2 834,13 € Cena s DPH
24.03.2022 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 828,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS