00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
44494254
BEBA plus s.r.o.
Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK
Nákup kancelárskych stoličiek
Kancelárske stoličky, kancelárske kreslá
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička TAKTIK MESH čierna
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička určená na sedenie pri práci s počítačom, v kancelárii, pohodlná, otočná, na kolieskach, určená pre vyššie záťažové stupne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička TAKTIK MESH čierna | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sedadlo | široké, pohodlné sedadlo, čalúnené s odolným poťahom |
Operadlo | ergonomicky tvarované, vysoké (59 cm) na ktorom je natiahnutá MESH sieťka, nastaviteľná opierka časti bedier |
Mechanizmus (kvalitou ERGON 2L): | |
umožňuje permanentný kontakt operadla s chrbtom a zablokovanie v akejkoľvek pozícii | vyžaduje sa |
Maxi. uhol sklonu operadla 20 stupňov | vyžaduje sa |
Možnosť aretácie operadla vo vybranej polohe | vyžaduje sa |
Nastavenie výšky operadla | vyžaduje sa |
Nastaviteľná výška kresla s pneumatickým zdvihom | vyžaduje sa |
Podrúčky | mäkké polyuretánové |
Opierky R19T s funkciou nastavenia výšky s hornou mäkčenou vrstvou | vyžaduje sa |
Podnož | čierna päťramenná, polyamidová, nosný kríž - odolný, stabilný a pojazdný |
Poťah z kvalitnej látky 100 % polypropylén, 230 g / m2, atest protipožiarnej odolnosti EN1021-1 (cigaretový test), certifikát oteruvzdornosti Martindale na 30 000 cyklov | vyžaduje sa |
Farba | čierna |
Rozmery: | |
Výška celková | 1005 - 1220 mm |
Výška sedadla | 380 - 510 mm |
Výška opierky | 590 mm |
Šírka sedadla | 480 mm |
Hĺbka sedadla | 390 mm |
Kolieska | určené na koberce |
Vzor - príloha | obr. 1 - Položka č. 1 |
2. Kancelárska stolička MESH čierna
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske výškovo nastaviteľné kreslo s opierkami, určené na sedenie pri práci s počítačom, pohodlné, otočné, na kolieskach |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička MESH čierna | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nosný kríž a podrúčky | kov - chróm |
Kolieska | počet 5 ks, nepoškriabajúce podlahu, univerzálne na rôzne povrchy (koberec, podlahy) |
Poťahový materiál | mesh, sedák - látka |
Plynový piest, hojdací mechanizmus s aretáciou, hladká regulácia | vyžaduje sa |
Mechanizmus | páka (motýľ) |
Nastavenie výšky kresla 10 cm | vyžaduje sa |
Garantovaná nosnosť (garantované zaťaženie) | do 130 kg |
Výška | 111 - 121 cm |
Rozmer sedadla | 50 cm x 50 cm x 6 cm |
Dĺžka hlbka sedadla | 50 cm |
Výška sedadla od zeme | 46 - 57 cm |
Rozmer základne | 60 cm |
Vzor - príloha | obr. 2 - Položka č. 2 |
3. Kancelárska stolička GAME čierna
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička s mechanikou, výškovo nastaviteľné sieťované operadlo s aretáciou, nastaviteľná bedrová opierka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička GAME čierna | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výškovo nastaviteľná sieťová opierka | vyžaduje sa |
Čalúnenie sedadla a operadla | látkou odolnou voči oteru |
Výškovo nastaviteľná bedrová opierka | vyžaduje sa |
5-ramenný plastový kríž s kolieskami | vyžaduje sa pre vyššiu záťaž |
Loop plastový čierny kríž | vyžaduje sa |
Vysoká pevnosť a stabilita | vyžaduje sa |
PP podrúčky P41 výškovo nastaviteľné | vyžaduje sa |
Výškové nastavenie mechanikou SYNCHRO | vyžaduje sa |
Kolieska | univerzálne, 65 mm |
Rozmery: | |
Výška stoličky | 106 -119 cm |
Výška sedenia | 42 - 56 cm |
Šírka sedáku | 51 cm |
Hĺbka stoličky | 64 cm |
Hĺbka sedáku | 50 cm |
Nosnosť | 150 kg |
Záruka | 5 rokov |
Vzor | obr. 3 |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Záruka je min. 24 mesiacov (ak nie je pri položkách stanovené inak) odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadných nedostatkov v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Súčasťou dodania tovaru bude záručný list a preberací protokol. |
Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred telefonicky alebo na jeho emailovú adresu. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, návod na použitie, certifikáty. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, prípadne iné. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich úplného odstránenia. |
Zodpovednosť za vady: Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky (ak nie je určené inak pri položkách). Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie odstrániť na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa. |
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania, pričom minimálna výška úrokov je o 5 percentuálnych bodov vyššia ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1. dňu omeškania s plnením, vypočítaná z hodnoty plnenia, s ktorým je Dodávateľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.03.2022 07:00 — 29.03.2022 15:00
1,00 celok
2 834,13
2 361,78
Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2022 11:20
24.03.2022 12:00
24.03.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2022 15:31 - Vstupná ponuka | 2 834,13 | € | Cena s DPH |
24.03.2022 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 828,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.