• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 12:20

Detail zákazky Z20222558

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 12:20

Základné údaje

Z20222558

OF-251812

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6297580

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

43818030

DD21 s.r.o.

Švábska 107, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčná tlačiareň

tlačiareň

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčná tlačiareň
Funkcia
Vybavenie kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná tlačiareň Xerox C315V_DNI alebo ekvivalent ks 2
Formát tlače/média formát A4
Rýchlosť tlače / farebne aj čiernobielo A4 za minútu 33
Počet vstupných zásobníkov: počet 1
Vstupný zásobník - kapacita počet listov 550
Ručný podávač: počet listov 150
Rozlíšenie tlače DPI 1200 × 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pevný disk / procesor / pamäť: 2GB, Štvorjadrový, 1,2 GHz
Pripojenie Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T, vysokorýchlostné rozhranie USB 2.0, Wi-Fi 802.11 b/g/n a Wi-Fi Direct s voliteľnou sadou Wi-Fi Kit
Rozlíšenie tlače: -  minimálna kvalita farieb 4800 áno
Tlač z USB, zabezpečená tlač, ukážková sada, osobná tlač, uložená úloha, ekologicky inteligentné nastavenie ovládača Xerox®, identifikácia úloh, vytvorenie brožúry, uloženie a obnovenie nastavenia ovládača, obojsmerné informácie o stave v reálnom čase, zmena merítka, monitorovanie úloh, predvolené nastavenie aplikácií, obojstranná tlač, vynechanie prázdnych strán, režim konceptu Funkcie tlač:
256-bit šifrovanie, Prístupové prvky, Kontrolné prihlásenie, Automatické vytvorenie sebou-podpísaného certifikátu, Overenie cesty certifikátu, Nastavenie odvolania certifikátu, Convenience Authentication, Filtrovanie domén, FIPS 140-2, Overenie firmwaru, Prepísanie HDD, Filtrovanie IP adries, Sieťové prihlásenie, Filtrovanie portov, Oprávnenie podľa rolí, SNMPv3, SSL/TLS, Zabezpečená tlač, Bezpečnostné certifikáty, Sada Smart Card Enablement Kit (CAC/PIV/.NET) (voliteľné: Xerox® PrintSafe Software) Zabezpečenie  -   Štandardné funkcie:
Ručný podávač: užívateľské formáty: 76 × 127 mm až 216 × 356 mm, 60 až 216 g/m²
Zásobník: užívateľské formáty: 148 × 210 mm až 216 × 356 mm 60 až 216 g/m²
Automatická obojstranná tlač: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

31.03.2022 08:00 — 22.04.2022 14:00

2,00 ks

1 143,00

952,00

Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.03.2022 11:00

29.03.2022 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2022 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 42
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2022 11:13 - Vstupná ponuka 1 143,00 € Cena s DPH
23.03.2022 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 141,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS