• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2022 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 11:15

Detail zákazky Z20222538

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2022 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2022 11:15

Základné údaje

Z20222538

OF-251652

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6308382

Objednávateľ

35540478

Základná škola Park Angelinum 8, Košice

Park Angelinum 8, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

46586831

A-Z Gastro s.r.o.

Tatranská 88, Banska Bystrica, 97411, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plynový varný kotol

plynový, varný, kotol, hromadné stravovanie

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plynový varný kotol
Funkcia
Dodanie 1 ks nového nepoužitého varného plynového kotla pre potreby hromadného stravovania do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer (šxhxv) mm 1400x900x900
Objem liter 300
Výkon sporo / plný - Max. príkon kW 32
Napätie V 230
Príkon elektro kW 0,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nepriamy ohrev dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Hranatý duplikátor dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
2″ výpustný ventil dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Vnútorné spodné dno z vysokokvalitného nerezového materiálu AISI 316L dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Horná doska, vnútorný a vonkajší plášť nádoby a poklop z materiálu AISI 304 dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Prelisované horné dosky a poklopy kotlov dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Automatické dopúšťanie vody dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Rýchly ohrev nádrže dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia personálu odborným zamestnancom.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Tovar požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. Je potrebné doložiť vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami.
Záručný a pozáručný servis poskytovaný do 48 hodín od zistenia poruchy na zariadení osobne technikom. Počas pozáručnej doby s bezplatným príjazdom a diagnostikou a s dodávkou originálnych náhradných dielov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie a certifikát. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
V prípade, ak bude dodaný iný tovar ako je uvedený v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu, bude to verejný obstarávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok a odstúpi od zmluvy.
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov je nemá vplyv na význam na uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
Záručná doba min. 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Park Angelinum 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

04.04.2022 08:00 — 19.04.2022 12:00

1,00 ks

6 200,00

6 200,00

Nepožadujeme vlastný návrh.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.03.2022 09:02

01.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 58
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2022 13:33 - Vstupná ponuka 6 199,20 € Cena s DPH
24.03.2022 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 6 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS