• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2022 09:05

Detail zákazky Z20222521

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2022 09:05

Základné údaje

Z20222521

OF-251737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6327095

Objednávateľ

52185770

T-servis Teplička, s.r.o.

83, Teplička, 05201, SVK

Dodávateľ

36003271

HARMÓNIA, s.r.o.

Priemyselná 554/37, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákladné vozidlo

Nákladné vozidlo

  • 34134200-7 - Nákladné vozidlá s vyklápaním
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladné vozidlo
Funkcia
prevoz, doprava a vykladanie štrkových, pieskových a iných materiálov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sklopný valník L2 do 3,5t ks 1
Objem motora, vznetový cm3 2180
Výkon motora kw 118
Prevodovka stupne 6
Spotreba, kombinovaná l/100km 7,1 12,8
Užitočná nostnosť vozidla kg 1100
Miesta na sedenie počet 3
Dĺžka nákladového priestoru mm 3170
Šírka nákladového priestoru mm 2000
Smer sklápania nadstavby počet 1 3
Záruka mesiace 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový stroj, nepoužívaný, nerepasovaný áno
Typ paliva Diesel
Centrálne diaľkové zamykanie Áno
Posilňovač riadenia Áno
Airbag vodiča Áno
ABS+ESC Áno
Elektrické ovládanie predných okien Áno
Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá Áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča s lakťovou a bedrovou opierkou Áno
Klimatizácia Áno
Palubný počítač Áno
Autorádio, reproduktory Áno
Rezervné koleso, zdvihák, náradie, kľúč na koleso Áno
Povinná výbava, lekárnička, trojuholník, reflexná vesta, lano Áno
Ťažné zariadenie Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené, nerepasované  zariadenie.
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia  Košického/Prešovského kraja  autorizovaný servis predmetu zmluvy,
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom.
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania,
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať,
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená,
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
h) záručný a pozáručný servis do 24 hodín
4. Dodávateľ zašle do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
- dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom.
5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy . Školenie v počte min. 2 osôb  je zahrnuté v cene zákazky.
6. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle  Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať v zmysle zmluvnej lehoty,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
8. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
11. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa.
12. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za kompletné zariadenie na adresu miesta plnenia v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku a prípadne ďalšie údaje, ktoré bude Objednávateľ požadovať.
13. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
14. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi
15.Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu: Národný projekt „Investičná pomoc pre sociálne podniky – nenávratná zložka. Financovať sa bude v rámci žiadosti o poskytnutie  príspevku.
16.Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení riadiacim orgánom poskytovateľa nenávratného finančného príspevku po vydaní správy z kontroly a poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
17.Účinnosť zmlúv uzavretých cez EKS, ktoré budú spolufinancované z nenávratného finančného príspevku, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. Z uvedeného dôvodu je potrebné upozorniť na skutočnosť, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Teplička 160, 052 01 Spišská Nová Ves, Teplička, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

01.10.2022 08:00 — 07.10.2022 15:00

1,00 zákazka

35 000,00

33 113,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ v rámci vlastného návrhu plnenia predložil zoznam jednotlivých položiek opisného formulára. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje , že dodávateľ musí zachovať všetky funkčné a technické vlastnosti jednotlivých položiek, tak ako sú uvedené v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.03.2022 08:03

08.04.2022 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2022 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2022 07:49 - Vstupná ponuka 35 000,00 € Cena bez DPH
08.04.2022 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 35 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS