Z20222514
OF-251735
zazmluvnená
52185770
T-servis Teplička, s.r.o.
83, Teplička, 05201, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Bager s príslušenstvom
Bager s príslušenstvom
Tovar, Služba
1. Bager s príslušenstvom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bager | ks | 1 | ||
Hmotnosť stroja | kg | 5000 | 6000 | |
Výkon motora ( Stage V) | kw | 27 | ||
Hĺbkový dosah ramena | mm | 3000 | ||
Počet hydraulických okruhov vyvedených na ramene stroja | počet | 2 | 3 | |
Rypná sila na lyžici | kN | 32,5 | ||
Rypná sila ramena | kN | 21 | ||
Svahová lyžica | cm | 100 | ||
Záruka | rok | 2 | ||
Záruka | motohodiny | 2000 | ||
Počet kľúčov | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nový stroj, nepoužívaný, nerepasovaný | áno |
Typ paliva | Diesel |
Kurz strojníka pre ponúkaný bager | Áno |
Zaškolenie obsluhy | Áno |
Funkcia mimo-osého kopania | Áno |
Uzatvorená kabína s kúrením a klimatizáciou | Áno |
Zámok kabíny- dverí | Áno |
Ručné nastavenie sedadla | Áno |
Odpruženie sedadla | Áno |
Uzamykateľná nádrž | Áno |
Cúvací alarm | Áno |
Slnečná clona | Áno |
Núdzový vypínač motora | Áno |
Signalizácia preťaženia | Áno |
Pracovné svetlá | Áno |
Výstražný maják | Áno |
Joystikové ovládanie ISO | Áno |
Proporcionálne ovládanie hydr. okruhu na joysticku | Áno |
Nulový presah zadnej časti - rádius otáčania nepresiahne šírku stroja | Áno |
Rádio | Áno |
LED osvetlenie | Áno |
Hydraulický rýchloupínač | Áno |
Powertilt - naklápanie lopát 180° | Áno |
Gumové pojazdové pásy | Áno |
Zubová lyžica 30 cm | Áno |
Zubová lyžica 40 cm | Áno |
Zubová lyžica 50 cm | Áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené, nerepasované zariadenie. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne: |
a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Košického/Prešovského kraja autorizovaný servis predmetu zmluvy, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
h) záručný a pozáručný servis do 24 hodín |
4. Dodávateľ zašle do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
- dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy . Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
6. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať v zmysle zmluvnej lehoty, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
8. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. |
12. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za kompletné zariadenie na adresu miesta plnenia v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku a prípadne ďalšie údaje, ktoré bude Objednávateľ požadovať. |
13. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
14. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi |
15.Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu: Národný projekt „Investičná pomoc pre sociálne podniky – nenávratná zložka. Financovať sa bude v rámci žiadosti o poskytnutie príspevku. |
16.Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení riadiacim orgánom poskytovateľa nenávratného finančného príspevku po vydaní správy z kontroly a poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
17.Účinnosť zmlúv uzavretých cez EKS, ktoré budú spolufinancované z nenávratného finančného príspevku, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. Z uvedeného dôvodu je potrebné upozorniť na skutočnosť, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. |
Teplička 160, 052 01 Teplička, Teplička, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
01.07.2022 08:00 — 07.07.2022 15:00
1,00 zákazka
69 000,00
60 971,00
Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ v rámci vlastného návrhu plnenia predložil zoznam jednotlivých položiek opisného formulára. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje , že dodávateľ musí zachovať všetky funkčné a technické vlastnosti jednotlivých položiek, tak ako sú uvedené v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2022 08:00
08.04.2022 08:10
08.04.2022 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2022 10:56 - Vstupná ponuka | 68 900,00 | € | Cena bez DPH |
28.03.2022 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: