35960736
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Štúrova 147, Nitra, 94965, SVK
35786078
UNIKONT SLOVAKIA, spol. s r.o.
Murgašova 922/50, Dubnica nad Váhom, 018 41, SVK
Posypová nadstavba použiteľná na podvozok Tatra 815 - nová
nová, nepoužívaná posypová nadstavba, zimný posyp
Tovar, Služba
1. Posypová nadstavba použiteľná na podvozok Tatra 815 - nová
|
|
---|---|
Funkcia |
Nová vymeniteľná posypová nadstavba na chemický a inertný materiál určený použiteľná na podvozok vozidla T 815 kategórie EURO II, 4x4. ( typ US6 ) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem zásobníka posypovej nadstavby | m3 | 5 | 5,25 | |
Objem soľankových nádrží | liter | 2 x 1 000 | 2 x 1 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém vynášania posypového materiálu, ktorý zaisti rovnomerné vyprázdňovanie nadstavby po celej dĺžke vozidla tak, aby v priebehu vyprázdňovania nedochádzalo k hrnutiu materiálu dozadu tzn. aby sa neposúvalo ťažisko do zadnej časti vozidla a následne odľahčovalo prednú nápravu | požaduje sa |
Posypová nadstavba musí byť vybavená zariadením na drvenie hrúd v posypovom materiály a zabránenie tvorenia mostíkov na dne zásobníku | požaduje sa |
Automatické dávkovanie posypu, nezávisle na pojazdovej rýchlosti, plynule regulovateľné, s možnosťou posypu na mieste pri zastavenom vozidle | požaduje sa |
Dávkovanie soli | min. 5 – 60 g/m2 |
Dávkovanie inertného materiálu | 30 – 200 g/m2 |
Šírku aplikácie posypových materiálov vrátane zvlhčovania v rozsahu od 2 do min.12 m s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne | min. 2-12 m |
Pracovný režim s automatickou reguláciou predvoleného dávkovania v rozsahu pracovnej rýchlosti | min. 5 km/h, max. 60 km/h |
Napájanie | 24 V |
Simulácia rýchlosti | požaduje sa |
Pohon nadstavby - vlastný nadstavbový motor | požaduje sa |
Materiál posypovej nadstavby: vyhotovenie zásobníka sypača z dostatočnou odolnosťou (zodpovedajúcou povrchovou úpravou resp. správnou voľbou materiálu) voči dlhodobým negatívnym účinkom posypových materiálov | kov/oceľ |
Počítadlo motohodín | požaduje sa |
Odnímateľné zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou | požaduje sa |
Ochranu zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž), ovládanie odklopnej strechy zo zeme | požaduje sa |
Vyhotovenie rozmetadla z nehrdzavejúcej oceľ | požaduje sa |
Možnosť odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdňovania zásobníka | požaduje sa |
Možnosť natáčania rozmetadla do strán | požaduje sa |
Senzor hladiny soľanky | požaduje sa |
Poistný pretlakový ventil | požaduje sa |
Aplikátor kvapalných postrekov | požaduje sa |
Ovládací panel umiestnený v kabíne vodiča | požaduje sa |
Držiak ovládacieho panelu | požaduje sa |
Protikorózna ochrana | požaduje sa |
Bezkontaktné čidlo snímania posypu na rozmetadle (APM) | požaduje sa |
Odstavné nohy v počte 4 ks | požaduje sa |
Zadný prístupový rebrík pre kontrolu stavu posypového materiálu v násypke | požaduje sa |
Osvetlenie zadného rozmetadla s možnosťou sledovania posypového obrazca | požaduje sa |
LED maják oranžový v počte 2 ks | požaduje sa |
Všetka svetelná signalizácia musí spadať pod homologizáciu | požaduje sa |
Farba posypovej nadstavby - oranžová RAL 2011 | požaduje sa |
Olepenie a označenie posypovej nadstavby podľa vyhlášky | požaduje sa |
Zaškolenie obsluhy | požaduje sa |
Školenie na údržbu posypovej nadstavby | požaduje sa |
Preškolenie obsluhy 1 – krát ročne po dobu záruky | požaduje sa |
Posypová nadstavba musí spĺňať všetky emisné a technické normy a vyhlášky | požaduje sa |
Záruka | min. 24 mesiacov |
Záruka na prehrdzavenie zásobníka | min. 60 mesiacov |
Záručný aj mimozáručný servis | požaduje sa |
24 hodinový výjazdový servis | požaduje sa |
Aktívna signalizácia servisných intervalov | požaduje sa |
Dodávka bežných náhradných dielov do 48 hodín | požaduje sa |
Technické poradenstvo | požaduje sa |
Návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku | požaduje sa |
Katalóg náhradných dielov v elektronickej podobe | požaduje sa |
Ovládanie jednou osobou | požaduje sa |
Grafické a elektronické ovládanie posypu | požaduje sa |
Grafické zobrazenie vykonávaného posypu | požaduje sa |
Znázornenie stavu zásob posypového materiálu | požaduje sa |
Jednoduché nastavenie gramáže, asymetrie a podielu zmiešavania | požaduje sa |
Rozhranie (dátové vety vo formáte RS 232) pre výmenu dát so systémami tretích strán | požaduje sa |
Zber a archivácia dát o vykonanom posype | požaduje sa |
Diagnostika porúch | požaduje sa |
Dotykový displej | požaduje sa |
Regulácia šírky posypu | požaduje sa |
Signalizácia minimálneho množstva posypu | požaduje sa |
Akustický varovný signál | požaduje sa |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a na plné sfunkčnenie posypovej nadstavby s podvozkom poskytnutého objednávateľom a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie novej, nepoužívanej posypovej nadstavby s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou do 60 dní od účinnosti zmluvy. |
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi doručené oznámenie o úspešnosti a ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkovú cenu bez DPH predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi a v lehote podľa bodu 4. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia oznámenia o úspešnosti a rozpisu tovaru dodávateľovi. |
4. Dodávateľ zašle do 3 pracovných dní po výzve objednávateľa v zmysle bodu 3 nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, rozpis tovaru |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj a autorizovaný záručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
c) zoznam autorizovaných servisných prevádzok dodávateľa, v ktorých je možné poskytnúť objednávateľovi servisné úkony predpísané výrobcom počas záručnej doby, ktoré sa budú vykonávať v predpísaných intervaloch. |
5. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 24 hodín, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
8. Miestom dodania je sídlo objednávateľa v meste: Nitra, Levice. |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode, návody na obsluhu a údržbu a servisné dokumentácie. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom/českom jazyku. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
12. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy posypovej nadstavby pre minimálne troch zamestnancov na zariadenie. |
13. Objednávateľ požaduje aby ovládací pult posypovej nadstavby mal štandardizovaný interface (prepojenie) na telematický systém (monitoring) tretích strán. |
14. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. V prípade, ak výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
15. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného tovaru objednávateľom v mieste dodania. |
16. Počas záručnej doby je objednávateľ oprávnený podať dodávateľovi písomnú reklamáciu kedykoľvek potom čo vadu zistil. Tento úkon sa považuje za splnený písomným nahlásením vady objednávateľom, a to doručením písomnej reklamácie s uvedením podrobného popisu zistenej vady, miesta, kde sa tovar nachádza. |
17. Náklady na servisnú činnosť predpísanú výrobcom počas záručnej doby pre nadstavbu je potrebné rozlíšiť podľa miesta vykonávania servisu, t. j. v sídle objednávateľa alebo v servisnom stredisku s uvedením v km najbližšieho vybraného autorizovaného servisného strediska v Nitrianskom samosprávnom kraji. |
18. Náklady, ktoré objednávateľovi vzniknú pri realizácii servisných úkonov t. j. výmena prevádzkových náplní a filtrov, bude objednávateľ hradiť v zmysle aktuálnych cenových ponúk na vlastné náklady. |
19. Po uzavretí zmluvy dodávateľ v dokumentácii uvedie: |
- popis vykonávaného servisného úkonu |
- náklady na Nh prác (jedna cena pre všetky druhy prác) |
- náhradu za 1 km pri výjazde na servis |
20. Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať. |
21. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená. |
22. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať. |
23. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
24. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
25. Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
26. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
27. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, objednávateľ je povinný bezodkladne ju vrátiť dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
28. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi . |
29. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora. |
30. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 29 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy |
Štúrova č.147 - Nitra, Nádražný rad 27 - Levice, Nitriansky, Slovenská republika
25.04.2022 07:00 — 30.06.2022 15:00
2,00 kus
88 500,00
88 500,00
Uchádzač predloží presný opis posypovej nadstavby vrátane technických parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2022 08:41
14.04.2022 09:00
14.04.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2022 08:50 - Vstupná ponuka | 88 500,00 | € | Cena bez DPH |
13.04.2022 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: