• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2022 09:50

Detail zákazky Z20222513

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2022 09:50

Základné údaje

Z20222513

OF-251331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6344258

Objednávateľ

35960736

Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.

Štúrova 147, Nitra, 94965, SVK

Dodávateľ

35786078

UNIKONT SLOVAKIA, spol. s r.o.

Murgašova 922/50, Dubnica nad Váhom, 018 41, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posypová nadstavba použiteľná na podvozok Tatra 815 - nová

nová, nepoužívaná posypová nadstavba, zimný posyp

  • 42900000-5 - Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypová nadstavba použiteľná na podvozok Tatra 815 - nová
Funkcia
Nová vymeniteľná posypová nadstavba na chemický a inertný materiál určený použiteľná na podvozok vozidla T 815 kategórie EURO II, 4x4. ( typ US6 )
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem zásobníka posypovej nadstavby m3 5 5,25
Objem soľankových nádrží liter 2 x 1 000 2 x 1 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Systém vynášania posypového materiálu, ktorý zaisti rovnomerné vyprázdňovanie nadstavby po celej dĺžke vozidla tak, aby v priebehu vyprázdňovania nedochádzalo k hrnutiu materiálu dozadu tzn. aby sa neposúvalo ťažisko do zadnej časti vozidla a následne odľahčovalo prednú nápravu požaduje sa
Posypová nadstavba musí byť vybavená zariadením na drvenie hrúd v posypovom materiály a zabránenie tvorenia mostíkov na dne zásobníku požaduje sa
Automatické dávkovanie posypu, nezávisle na pojazdovej rýchlosti, plynule regulovateľné, s možnosťou posypu na mieste pri zastavenom vozidle požaduje sa
Dávkovanie soli min. 5 – 60 g/m2
Dávkovanie inertného materiálu 30 – 200 g/m2
Šírku aplikácie posypových materiálov vrátane zvlhčovania v rozsahu od 2 do min.12 m s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne min. 2-12 m
Pracovný režim s automatickou reguláciou predvoleného dávkovania v rozsahu pracovnej rýchlosti min. 5 km/h, max. 60 km/h
Napájanie 24 V
Simulácia rýchlosti požaduje sa
Pohon nadstavby - vlastný nadstavbový motor požaduje sa
Materiál posypovej nadstavby: vyhotovenie zásobníka sypača z dostatočnou odolnosťou (zodpovedajúcou povrchovou úpravou resp. správnou voľbou materiálu) voči dlhodobým negatívnym účinkom posypových materiálov kov/oceľ
Počítadlo motohodín požaduje sa
Odnímateľné zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou požaduje sa
Ochranu zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž), ovládanie odklopnej strechy zo zeme požaduje sa
Vyhotovenie rozmetadla z nehrdzavejúcej oceľ požaduje sa
Možnosť odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdňovania zásobníka požaduje sa
Možnosť natáčania rozmetadla do strán požaduje sa
Senzor hladiny soľanky požaduje sa
Poistný pretlakový ventil požaduje sa
Aplikátor kvapalných postrekov požaduje sa
Ovládací panel umiestnený v kabíne vodiča požaduje sa
Držiak ovládacieho panelu požaduje sa
Protikorózna ochrana požaduje sa
Bezkontaktné čidlo snímania posypu na rozmetadle (APM) požaduje sa
Odstavné nohy v počte 4 ks požaduje sa
Zadný prístupový rebrík pre kontrolu stavu posypového materiálu v násypke požaduje sa
Osvetlenie zadného rozmetadla s možnosťou sledovania posypového obrazca požaduje sa
LED maják oranžový v počte 2 ks požaduje sa
Všetka svetelná signalizácia musí spadať pod homologizáciu požaduje sa
Farba posypovej nadstavby - oranžová RAL 2011 požaduje sa
Olepenie a označenie posypovej nadstavby podľa vyhlášky požaduje sa
Zaškolenie obsluhy požaduje sa
Školenie na údržbu posypovej nadstavby požaduje sa
Preškolenie obsluhy 1 – krát ročne po dobu záruky požaduje sa
Posypová nadstavba musí spĺňať všetky emisné a technické normy a vyhlášky požaduje sa
Záruka min. 24 mesiacov
Záruka na prehrdzavenie zásobníka min. 60 mesiacov
Záručný aj mimozáručný servis požaduje sa
24 hodinový výjazdový servis požaduje sa
Aktívna signalizácia servisných intervalov požaduje sa
Dodávka bežných náhradných dielov do 48 hodín požaduje sa
Technické poradenstvo požaduje sa
Návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku požaduje sa
Katalóg náhradných dielov v elektronickej podobe požaduje sa
Ovládanie jednou osobou požaduje sa
Grafické a elektronické ovládanie posypu požaduje sa
Grafické zobrazenie vykonávaného posypu požaduje sa
Znázornenie stavu zásob posypového materiálu požaduje sa
Jednoduché nastavenie gramáže, asymetrie a podielu zmiešavania požaduje sa
Rozhranie (dátové vety vo formáte RS 232) pre výmenu dát so systémami tretích strán požaduje sa
Zber a archivácia dát o vykonanom posype požaduje sa
Diagnostika porúch požaduje sa
Dotykový displej požaduje sa
Regulácia šírky posypu požaduje sa
Signalizácia minimálneho množstva posypu požaduje sa
Akustický varovný signál požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a na plné sfunkčnenie posypovej nadstavby s podvozkom poskytnutého objednávateľom a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie novej, nepoužívanej posypovej nadstavby s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou do 60 dní od účinnosti zmluvy.
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi doručené oznámenie o úspešnosti a ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkovú cenu bez DPH predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi a v lehote podľa bodu 4. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia oznámenia o úspešnosti a rozpisu tovaru dodávateľovi.
4. Dodávateľ zašle do 3 pracovných dní po výzve objednávateľa v zmysle bodu 3 nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, rozpis tovaru
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj a autorizovaný záručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
c) zoznam autorizovaných servisných prevádzok dodávateľa, v ktorých je možné poskytnúť objednávateľovi servisné úkony predpísané výrobcom počas záručnej doby, ktoré sa budú vykonávať v predpísaných intervaloch.
5. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 24 hodín, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
8. Miestom dodania je sídlo objednávateľa v meste: Nitra, Levice.
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode, návody na obsluhu a údržbu a servisné dokumentácie. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom/českom jazyku.
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
12. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy posypovej nadstavby pre minimálne troch zamestnancov na zariadenie.
13. Objednávateľ požaduje aby ovládací pult posypovej nadstavby mal štandardizovaný interface (prepojenie) na telematický systém (monitoring) tretích strán.
14. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. V prípade, ak výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom.
15. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného tovaru objednávateľom v mieste dodania.
16. Počas záručnej doby je objednávateľ oprávnený podať dodávateľovi písomnú reklamáciu kedykoľvek potom čo vadu zistil. Tento úkon sa považuje za splnený písomným nahlásením vady objednávateľom, a to doručením písomnej reklamácie s uvedením podrobného popisu zistenej vady, miesta, kde sa tovar nachádza.
17. Náklady na servisnú činnosť predpísanú výrobcom počas záručnej doby pre nadstavbu je potrebné rozlíšiť podľa miesta vykonávania servisu, t. j. v sídle objednávateľa alebo v servisnom stredisku s uvedením v km najbližšieho vybraného autorizovaného servisného strediska v Nitrianskom samosprávnom kraji.
18. Náklady, ktoré objednávateľovi vzniknú pri realizácii servisných úkonov t. j. výmena prevádzkových náplní a filtrov, bude objednávateľ hradiť v zmysle aktuálnych cenových ponúk na vlastné náklady.
19. Po uzavretí zmluvy dodávateľ v dokumentácii uvedie:
- popis vykonávaného servisného úkonu
- náklady na Nh prác (jedna cena pre všetky druhy prác)
- náhradu za 1 km pri výjazde na servis
20. Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať.
21. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
22. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
23. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
24. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia,
25. Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
26. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
27. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, objednávateľ je povinný bezodkladne ju vrátiť dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
28. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
29. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
30. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 29 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova č.147 - Nitra, Nádražný rad 27 - Levice, Nitriansky, Slovenská republika

25.04.2022 07:00 — 30.06.2022 15:00

2,00 kus

88 500,00

88 500,00

Uchádzač predloží presný opis posypovej nadstavby vrátane technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.03.2022 08:41

14.04.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 178
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2022 08:50 - Vstupná ponuka 88 500,00 € Cena bez DPH
13.04.2022 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka 88 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS