• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 10:50

Detail zákazky Z20222499

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 10:50

Základné údaje

Z20222499

OF-251141

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6286423

Objednávateľ

00165476

Špecializovaný liečebný ústav Marína, štátny podnik

Sládkovičova 311/3, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Odkladacia mapa A4 bez chlopní, žltá, prešpán gramáž min.350 g. Bez potlače, bez gumičky. Bal. 100ks. balenie 5
2. Rýchloviazač závesný RZC s plnou prednou stranou, prešpán gramáž min. 350 g., formát A4, so závesnou mechanikou. Farba: zelená. ks 50
3. Kancelársky papier do všetkých druhov tlačiarní a kopírok, formát A4, biela farba, 80g/m², belosť CIE 166, drsnosť max. 210 ml/min., opacita (nepriehľadnosť) 93%, hrúbka 108 mic., 500 hárkov v bal., kartón/5 bal. kartón 40
4. Kancelársky papier do všetkých druhov tlačiarní a kopírok, formát A3, biela farba, 80g/m², belosť CIE 161, drsnosť max. 200 ml/min., opacita (nepriehľadnosť) 91%, hrúbka 108 mic., 500 hárkov v bal., balenie 5
5. Náhradná poduška do pečiatky, COLOP Printer 10 - E/10. Farba čierna ks 15
6. Náhradná poduška do pečiatky, COLOP Printer 20 - E/20. Farba modrá. ks 5
7. Euroobal, formát A4, lesklý. Priehľadný číry euroobal z polypropylénu. Otvor zhora, eurodierovanie, povrch lesklý a hladký. Hrúbka min. 80 mic. Bal. 100 ks. balenie 10
8. Pákový zakladač A4,celoplastový. Vybavený chrbtovým krúžkom, ochranným spodným kovaním, vreckom s vyberateľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm, svetlomodrý. ks 5
9. Pákový zakladač A4,celoplastový. Vybavený chrbtovým krúžkom, ochranným spodným kovaním, vreckom s vyberateľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 5 cm, tm.modrý. ks 10
10. Pákový zakladač A4,celoplastový. Vybavený chrbtovým krúžkom, ochranným spodným kovaním, vreckom s vyberateľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm, tm.modrý. ks 10
11. Jednorázový páskový korekčný roller, 7m x 5mm profice. (smer korekcie ako pri profice). Viď.príloha. ks 50
12. Korekčný roller tesa, 14 m x 4,2 mm - náhradná náplň ks 15
13. Ceruzka grafitová s gumou HB, Stabilo. Šešťhranná ceruzka, nelámavá tuha. Stabillo pencil 160 ks 100
14. Nožnice kancelárske, veľkosť 21 cm ks 10
15. Výkresy A4 zabalené, 180g/m², 100 hárkov/bal. balenie 2
16. Náplň 4441, do pier. Farba modrá. Koh-i-noor. ks 30
17. Cenovková etiketa, biela. Rozmery: 25 x 16 mm, hranaté, Počet etikiet: 1150 na kotúčiku - ks. ks 20
18. Stolová kalkulačka Raxtol RS-02 s 12-miestnym displejom. Základné funkcie, %, pamäť, GT, backspace funkcia, . Duálne napájanie. Rozmery:130 x 100 mm ks 2
19. Utierky čistiace na počítače vlhké - dóza obsahuje 100 ks navlhčených antistatických čistiacich utierok. Vhodné na čistenie monitorov, PC príslušenstva... Zatvárateľné veko, ekologické (bez alkoholu), nehorľavé. ks 10
20. Biely poznámkový blok "kocka" lepený, 90x90x50mm. ks 10
21. Teny prášok 400g (Fixinela) - práškový čistič s dezinfekčným a bieliacim účinkom s modrým efektom. Likviduje baktérie a kvasinky. ks 24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dovoz tovaru v pracovné dni v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou 1 prac. deň vopred.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúru resp. dodací list doručiť na kontaktný e-mail s presným balením a názvom tovaru a to 1 prac. deň vopred pred dodaním tovaru.
Kancelársky papier žiadame dodať aj s technickým listom, ktorý preukazuje kvalitu a vlastnosti papiera.
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý požaduje objednávateľ podľa technických vlastností uvedených vo formulári v požadovanej kvalite a parametrov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 311/3, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

29.03.2022 08:00 — 29.03.2022 14:00

1,00 celok

1 130,61

942,17

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia zákazky objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.03.2022 14:26

23.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 532
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2022 15:13 - Vstupná ponuka 1 130,61 € Cena s DPH
23.03.2022 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 130,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS