• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 13:55

Detail zákazky Z20222485

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 13:55

Základné údaje

Z20222485

OF-251405

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6297554

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

36698121

PRAMAKO, s.r.o.

Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie bielizne

pranie, dezinfekcia, bielizeň, ošatenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie bielizne
Funkcia
Zabezpečenie  prania, dezinfekcie, žehlenia, vrátane prevzatia, odvozu, dovozu a dodania vyčistenej bielizne a ošatenia na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plachta posteľná, pranie na 95  °C ks 15 000
obliečka na paplón, pranie na 90  °C ks 6 240
obliečka na vankúš, pranie na 90  °C ks 7 800
obrus do 2 m2, pranie na 60 °C ks 4 500
operačné oblečenie - plášť lekársky, pranie na 60 °C ks 100
operačné oblečenie - nohavice lekárske, pranie na 60 °C ks 100
kompresa - malá, pranie na 60 °C ks 150
kompresa - veľká, pranie na 60 °C ks 150
mop, pranie na 90 °C ks 2 600
predložka do kúpeľne, pranie na 60 °C ks 4 160
vankúš výplň, pranie na 40 °C ks 50
paplón výplň, pranie na 40 °C ks 50
uterák ľbavlna, pranie na 60 / 90 °C ks 7 800
uterák froté, pranie na 40 °C ks 2 760
utierka kuchynská, pranie na 40 °C ks 1 800
deka . pranie na 40 °C ks 250
plachta froté, pranie na 40 °C ks 250
osuška froté, pranie na 60 °C ks 520
pracovná blúza, pranie na 50 °C ks 1 040
pracovné nohavice, pranie na 50 °C ks 1 560
pracovný plášť lekársky, pranie na 50 °C ks 260
tričko biele, pranie na 50°C ks 104
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia je adresa verejného obstarávateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi položkovitý rozpočet - jednotkové ceny bez DPH  aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Verejný obstarávateľ požaduje do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť schválený prevádzkový poriadok príslušným RÚVZ - schválený režim prania zdravotníckej bielizne.
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne budú poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z a Vyhlášky MZ SR č. 192/2015 Z.z..
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Predmet zákazky bude objednávateľovi poskytovaný 1 x týždenne.
Omeškanie poskytovateľa s poskytnutím služby v dohodnutej lehote sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Poskytovateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadnú stratu, zámenu alebo poškodenie bielizne a ošatenia.
V procese poskytovania služby používa len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia.
Pri poskytovaní služieb podľa predmetu tejto zmluvy dodržiavať technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov.
Poskytovateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy - výpadku prevádzky a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú/vyčistenú a poškodenú bielizeň. Pre posudzovanie reklamácie bude rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa. V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude poskytovateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne ju poskytovateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu a veľkosti.
Predmetom reklamácií bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň alebo dodaná vlhká, resp. mokrá bielizeň. Reklamácie bude objednávateľ uplatňovať prostredníctvom poverených kontaktných osôb, vyhotovením reklamačného protokolu (reklamačného listu), doručenému poskytovateľovi osobne, poštou, faxom alebo elektronickou poštou.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať použitú bielizeň a ošatenie dodávateľovi a prebrať čistú bielizeň a ošatenie od dodávateľa prostredníctvom svojho zamestnanca na základe riadne vyplnenej objednávky. Z objednávky musia byť jednoznačne identifikovateľné nasledovné údaje:
- presný druh, počet ks odovzdanej bielizne a ošatenia,
- dátum odovzdania a prevzatia.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom čistenej bielizne a ošatenia. Skutočne odobraté množstvo môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo, pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov., resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Poskytovateľ berie na vedomie, že zmluva môže zaniknúť pred uplynutím dohodnutej doby platnosti okrem spôsobov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska aj výpoveďou vereného obstarávateľa a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca bezprostredne nasledujúcim po doručení písomnej výpovede poskytovateľovi.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné  údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V  tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo  porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech  ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo  výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

35 205,54

35 205,54

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2022 09:35

29.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 121
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2022 12:29 - Vstupná ponuka 35 202,00 € Cena bez DPH
28.03.2022 21:21 - Najvýhodnejšia ponuka 35 150,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS