• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 11:59
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 08:35

Detail zákazky Z20222466

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2022 11:59
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2022 08:35

Základné údaje

Z20222466

OF-251659

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6286410

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45523436

Novoklim s.r.o.

Okružná 1699/17, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba chladničiek a mrazničiek

Servis oprava a údržba, skriňa mraziaca a chladiaca, box mraziaci

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 42215200-8 - Zariadenia na spracovanie potravín
  • 42513000-5 - Chladiace a mraziace zariadenia
  • 42530000-0 - Časti chladiacich a mraziacich zariadení a tepelných čerpadiel
  • 42513200-7 - Chladiace zariadenia
  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava a údržba chladničiek a mrazničiek
Funkcia
Servis a údržba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa mraziaca 300 L  ; 15565/1989 ks 1
Skriňa chladiaca el. do 225 l; C 225/6807/1998 ks 1
Skriňa mraziaca GS58NEWDV; 000513032924/2020 ks 1
Skriňa chladiaca el. do 185 l; Calex /1999 ks 1
Skriňa chladiaca el. do 220 l ; EDY DV2274/2005 ks 1
Skriňa chladiaca el. do 145 l ks 1
Skriňa chladiaca 2 dverová; D826160818/2018 ks 1
Skriňa chladiaca R6191 DW; N549983-04 ks 1
Skriňa mraziaca 410 AP; 9516534/2019 ks 1
Skriňa mraziaca hyd. AFG306 ks 1
Box mraziaci EC 5231 AOW; 63020147/2016 ks 1
Skriňa mraziaca 6S58; NEWDV  513032924 ks 1
Box mraziaci elektrolux EC5231; 63210064 ks 1
Cena práce za servis, údržbu a opravy vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby hodina 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbového servisu diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesta plnenia: Trenčín, Poprad, Nemšová, Nemecká
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj servis chladničiek a mrazničiek iného  typu, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 2 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.03.2022 08:00 — 31.12.2022 12:00

1,00 normohodina

26,80

22,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.03.2022 11:59

22.03.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 586
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 06:48 - Vstupná ponuka 26,40 € Cena s DPH
21.03.2022 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 26,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS