• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 11:50

Detail zákazky Z20222430

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2022 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2022 11:50

Základné údaje

Z20222430

OF-251578

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6314752

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

30229138

KRPA Slovakia spol. s r.o.

Hrabové 299, Bytča, 01401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Biele samolepiace polyesterové nálepky formátu A5 určené na tlač laserovou tlačiarňou a lepenie v exteriéri.

polyesterové nálepky , samolepiace etikety,

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. samolepiace polyesterové nálepky
Funkcia
Biele samolepiace polyesterové nálepky formátu A5 určené na tlač laserovou tlačiarňou a lepenie v exteriéri.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biele samolepiace polyesterové nálepky ks 50000
rozmer  - formát (A5) samostatne (nie 2ks A5 na 1 liste A4) mm 210 x 148,5
gramáž g/m2 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál vyrobené z polyesteru, etikety musia  byť  vyrobené z vysoko kvalitného materiálu pre použitie v exteriéri
vodeodolnosť vodeodolné, určené na umiestnenie v exteriéri, minimálne po dobu dvoch rokov
farba biele matné
lepidlo extra silno priľnavé akrylátové lepidlo, permanentné a bez prídavku rozpúšťadiel, vhodné pre teplé i studené povrchy
priľnavosť dobrá priľnavosť na plasty, kov, pre teplé i studené povrchy
podkladový papier TCF bielený
rozmery 210 x 148,5 mm (A5) samostatne (nie 2ks na A4)
vhodné pre potlač farebnou laserovou tlačiarňou
splitovanie splitovanie zadnej strany
okraje nemôžu byť  zaoblené okraje
rezanie v prípade, že budú narezané  z formátu A4 na formát A5 je potrebné vykonať rez priemyselnou rezačkou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok Dodávateľa zabezpečiť dodávky tovaru podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto rámcovej dohody (ďalej len „tovar“) pre Objednávateľa počas celého obdobia trvania tejto rámcovej dohody (ďalej len „zmluva“).
2. Dodávateľ je povinný do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením typového označenia tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný  do dvoch (2) pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy zaslať Objednávateľovi rozpis zmluvnej ceny, vrátane jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na tri desatinné miesta.
4. Dodávateľ do piatich (5) pracovných dní od uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) doručí Objednávateľovi vzorku/vzorky spolu min. 40 ks samolepiacich nálepiek A5 s technickým listom výrobku na odsúhlasenie. Objednávateľ vykoná testovanie tovaru v praxi. Testovania je oprávnený sa zúčastniť Dodávateľ. V prípade, ak by dochádzalo na testovanej vzorke tovaru k znečisťovaniu tlačiarne lepidlom, prípadne k iným preukázateľným vadám spôsobených v dôsledku použitia tovaru, Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar v kvalite zodpovedajúcej platným všeobecne záväzným právnym predpisom a príslušným technickým normám.
5. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti  zmluvy identifikáciu kontaktnej osoby, ktorá bude komunikovať v mene Dodávateľa podľa tejto zmluvy.
6. V prípade, ak špecifikácia tovaru nebude v súlade s požiadavkami Objednávateľa alebo ak testovaním vzorky tovaru Objednávateľ preukáže nesúlad s požiadavkami podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy, Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
7. Záručná doba na priľnavosť lepidla je v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov od riadneho dodania tovaru, t. j. od momentu podpísania dodacieho listu Objednávateľom. V prípade, ak výrobca uvádza dlhšiu záručnú dobu, Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručnú dobu v trvaní určenej výrobcom.
8.Objednávateľ je povinný písomne reklamovať vady na dodanom tovare počas celej záručnej doby bez zbytočného odkladu od zistenia týchto vád. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe najneskôr do tridsať (30) dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Záruka sa nevzťahuje za vady spôsobené Objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
9. Forma plnenia – Tovar sa zaväzuje Dodávateľ dodávať na základe skutočných potrieb Objednávateľa a výhradne na základe písomných žiadostí Objednávateľa (ďalej len „Objednávky“ alebo „Čiastkové výzvy“), ktoré Objednávateľ zašle elektronicky na adresu kontaktnej osoby Dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar. Prílohou každej faktúry bude  Objednávateľom potvrdený dodací list a kópia podpísanej Objednávky.
10. Objednávateľ je oprávnený tovar priebežne objednávať na základe čiastkových výziev počas trvania tejto zmluvy. Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie predmetu tejto zmluvy Objednávateľom je približne tri (3) čiastkové výzvy v intervale štyroch (4) mesiacov vo forme elektronických Objednávok počas trvania tejto zmluvy.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru tovar skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru a/alebo nekompletnej zásielky tovaru, je Objednávateľ oprávnený tovar neprevziať. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, zmluvné strany sa dohodli, že nálepky, ktoré budú znečisťovať tlačiareň lepidlom Objednávateľ neprevezme. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru podľa tejto zmluvy je podstatným porušením zmluvy a Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť, na náhradu škody a uviesť negatívnu referenciu o Dodávateľovi.
12. Dodávateľ je povinný dodať tovar Objednávateľovi najneskôr –do štrnásť (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia Objednávky.
13. Predpokladané množstvo tovaru uvedené v tejto Zmluve nie je pre Objednávateľa záväzné. Skutočne objednané množstvo tovaru počas trvania tejto Zmluvy môže byť nižšie alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru a Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať tovar. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar.
14. V prípade, ak je Dodávateľ identifikovaný pre daň s pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), Dodávateľ nebude pri plnení tejto zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke je Dodávateľ povinný uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH.
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
15. V prípade, ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke je Dodávateľ povinný uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
16. Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa Antikorupčnú  doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.
17. Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca  nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

50 000,00 ks

11 250,00

11 250,00

Dodávateľ je povinný do dvoch (2) pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy zaslať Objednávateľovi rozpis zmluvnej ceny, vrátane jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na tri desatinné miesta.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.03.2022 10:44

05.04.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.04.2022 09:32 - Vstupná ponuka 11 100,00 € Cena bez DPH
05.04.2022 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 11 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS