• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 13:50

Detail zákazky Z20222422

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2022 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2022 13:50

Základné údaje

Z20222422

OF-251440

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6297562

Objednávateľ

00324493

Obec Nižná Myšľa

Obchodná 104, Nižná Myšľa, 04415, SVK

Dodávateľ

31725210

AGRATECH s.r.o.

Mlynská 1347, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oceľová mostová váha

váženie, váhy, hmotnosť

  • 38311000-8 - Elektronické váhy a ich príslušenstvo
  • 42923000-2 - Strojové váhy a váhy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mostová váha
Funkcia
Mostová cestná váha pre váženie vozidiel pre potreby obecnej kompostárne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kus 1
Váživosť t 10
Dielik - presnosť kg 10
šírka m 3
dĺžka s nájazdmi m 12
celková hmotnosť s nájazdmi kg 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť namontovania na spevnenú plochu áno
možnosť montáže bočných zvodidiel áno
Prevedenie vážiacej plochy lakovaná oceľ
Prevedenie konštrukcia oceľ
Odosielanie dát PC, prídavný displej, vzdialenosť od váhy do 5 m
Umiestnenie nájazdové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Úspešný uchádzač (Dodávateľ) je tiež povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Schválenie Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom je podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku
V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar podľa zmluvy do 120 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Túto skutočnosť oznámi oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Záruka na zariadenie minimálne 24 mesiacov, v cene sú zahrnuté záručne prehliadky
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 104/11, Nižná Myšľa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

25.04.2022 16:41 — 25.08.2022 16:41

1,00 celok

20 640,00

17 200,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.03.2022 14:22

29.03.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2022 18:04 - Vstupná ponuka 20 640,00 € Cena s DPH
29.03.2022 06:14 - Najvýhodnejšia ponuka 20 628,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS