36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
47907266
Altrinia s. r. o.
Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie podpory zariadení FORTINET na 12 mesiacov
Predĺženie podpory zariadení FORTINET na 12 mesiacov
Služba
|
1. Predĺženie podpory zariadení FORTINET na 12 mesiacov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predĺženie podpory zariadení FORTINET na 12 mesiacov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1) FortiClient Security Fabric Agent, Security Fabric Agent Coterm (FCTEMS8821001408,FCTEMS8821001407 do 21. 6. 2023) | ks | 2 | ||
| 2) FortiGate 100E, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG100E4Q17002905 do 21. 6. 2023) | ks | 1 | ||
| 3) FortiGate 100E, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG100ETK19032864 do 21. 6. 2023) | ks | 1 | ||
| 4) FortiGate 100E, RNW, 24x7 Unified Threat Protection 1YR RNW (FG100ETK19032889,FG100ETK19034175,FG100ETK19034329 do 21. 6. 2023) | ks | 3 | ||
| 5) FortiGate 100E, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG100ETK19034373 do 21. 6. 2023) | ks | 1 | ||
| 6) FortiGate 201E, FortiGate, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG201E4Q17903289,FG201E4Q17903629 do 21. 6. 2023) | ks | 2 | ||
| 7) FortiGate 201E 24x7 FortiCare, cotrem (FG201ETK19902034,FG201ETK19902154 do 21. 6. 2023) | ks | 2 | ||
| 8) FortiGate 201E, FortiGate, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG201ETK19902344,FG201ETK19902403 do 21. 6. 2023) | ks | 2 | ||
| 9) FortiGate 201E, FortiGate, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG201ETK19904945 do 21. 6. 2023) | ks | 1 | ||
| 10) FortiGate 30E, FortiGate, 24x7 Unified Threat Protection RNW coterm | ks | 1 | ||
| 11) FortiGate 501E, FortiGate, 24x7 Unified Threat Protection RNW coterm (FG5H1E5819902991,FG5H1E5819901503,FG5H1E5819901514,FG5H1E5819903243,FG5H1E5819902996 do 21. 6. 2023) | ks | 5 | ||
| 12) FortiGate 100E, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG100ETK19032597 do 21. 6. 2023) | ks | 1 | ||
| 13) FortiGate 100E, 24x7 UTM Protection RNW coterm (FG100E4Q17003199,FG100E4Q17003056 do 21. 6. 2023) | ks | 2 |
| Názov |
| Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva"). |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
| Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov/služieb, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí byť zabezpečená kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plneniami osobitných úloh objednávateľa. |
| Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
| Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
| - preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
| - nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
| Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
21.06.2022 10:00
1,00 celá zákazka
84 252,00
70 210,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2022 15:11
05.04.2022 10:00
05.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.03.2022 17:15 - Vstupná ponuka | 84 000,00 | € | Cena s DPH |
| 23.03.2022 17:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: